To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-04-16
Łódź: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu techniki biurowej i kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 118472 - 2012; data zamieszczenia: 16.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48850 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu techniki biurowej i kserokopiarek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sprzętu techniki biurowej oraz kserokopiarek dla KWP w Łodzi, jednostek garnizonu łódzkiego oraz Zarządu w Łodzi Centralnego Biura Śledczego i Biura Spraw Wewnętrznych KGP. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ Wzorze umowy, natomiast szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ Formularz asortymentowo - cenowy. Zamawiany towar musi być fabrycznie nowy, kompletny i sprawny technicznie. Dostarczony asortyment musi spełniać wszystkie warunki techniczne i eksploatacyjne określone przez Zamawiającego w SIWZ. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył sprzęt w oryginalnym opakowaniu producenta, bezzwrotnym i zabezpieczającym jego elementy przed uszkodzeniami mechanicznymi. Urządzenia muszą być dostarczone wraz z przynależnym okablowaniem i osprzętem. Do dostarczonego sprzętu muszą być dołączone karty gwarancyjne zawierające numer seryjny, termin i warunki ważności gwarancji oraz instrukcję obsługi w języku polskim. Wykonawca zaoferuje sprzęt techniki biurowej oraz kserokopiarki odpowiadające Polskim Normom oraz posiadające, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, atesty oraz dopuszczenia do obrotu i użytkowania. Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment musi posiadać deklarację zgodności CE oraz oznakowanie CE potwierdzające, że wyrób spełnia wymagania zasadnicze zawarte w Dyrektywach Rady Europy i krajowych regulacjach prawnych. Przedmiot zamówienia obejmuje również ewentualny montaż i ustawienie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu dostawy. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy, znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ Formularz asortymentowo-cenowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00 - Niszczarki 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.14.10.00 - Maszyny liczące 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIECZYSŁAW WOROPAJ-HORDZIEJEWICZ PHU "AMICUS"
jakie przetargi wygrała firma
MIECZYSŁAW WOROPAJ-HORDZIEJEWICZ PHU "AMICUS"
- PHU NOW Maria Woropaj-Hordziejewicz, ul. Warszawska 96A, 91-503 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32551,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20491,80
Oferta z najniższą ceną: 20491,80 / Oferta z najwyższą ceną: 27982,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 173 w Łodzi
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i przeprowadzeniu dla uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich" kolonii letnich w sierpniu 2025r.
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa krzeseł na potrzeby wyposażenia Sieć Badawcza Łukasiewicz Łódzki Instytut Technologiczny
- Wykonanie robót rozbiórkowych z robotami towarzyszącymi w podziale na 5 części
- Usługa szkoleniowa w zakresie "Asystent działu księgowości"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH
- Dostawa kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
- Dostawa sprzętu multimedialnego i informatycznego do Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu chemicznego w Zespole Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach
- Dostawa sprzętu elektronicznego oraz sprzętu komputerowego oraz infor. w ramach wyposażenia Oddziału POZ, SOR oraz modernizacji i doposażeniu pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR"
- Dostawa materiałów biurowych, niszczarek i kalkulatorów do NoOSG
- DOSTAWA TUSZY, TONERÓW DO DRUKAREK ATRAMENTOWYCH, LASEROWYCH, FAKSÓW I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.