Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-20
Pabianice: Świadczenie usługi zastępstwa procesowego na potrzeby reprezentowania Zamawiającego w postępowaniu odwoławczym przed zwrotem części dotacji dla projektu dofinansowanego ze środków UE pod nazwą Poprawa dostępności i bezpieczeństwa transportu miejskiego na terenie Gminy Miejskiej Pabianice - umowa nr UDA-RPLD.01.04.00-00-007/09-00 z dnia 19.02.2010 roku
Numer ogłoszenia: 11771 - 2014; data zamieszczenia: 20.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2254600, faks 042 2254669 , strona internetowa www.um.pabianice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi zastępstwa procesowego na potrzeby reprezentowania Zamawiającego w postępowaniu odwoławczym przed zwrotem części dotacji dla projektu dofinansowanego ze środków UE pod nazwą Poprawa dostępności i bezpieczeństwa transportu miejskiego na terenie Gminy Miejskiej Pabianice - umowa nr UDA-RPLD.01.04.00-00-007/09-00 z dnia 19.02.2010 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zastępstwa procesowego na potrzeby reprezentowania Zamawiającego w postępowaniu odwoławczym przed zwrotem części dotacji dla projektu dofinansowanego ze środków UE pod nazwą Poprawa dostępności i bezpieczeństwa transportu miejskiego na terenie Gminy Miejskiej Pabianice - umowa nr UDA-RPLD.01.04.00-00-007/09-00 z dnia 19.02.2010 roku. 2. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) Sporządzenie odwołania od decyzji Nr 23/RP/2013 z dnia 8 listopada 2013 r Instytucji zarządzającej dotyczącej zwrotu przez Zamawiającego środków pochodzących ze współfinansowania UE. b) Sporządzenie skargi do sądów administracyjnych (WSA, NSA) w przypadku utrzymania decyzji po rozpatrzeniu odwołania, o którym jest mowa w punkcie a). c) Reprezentacji w postępowaniu przed WSA oraz NSA, w przypadku utrzymania decyzji po rozpatrzeniu odwołania. 3. Termin i sposób płatności - płatność na podstawie faktury w terminie do 14 dni od daty otrzymania faktury. Możliwość fakturowania etapowego. Płatne przelewem na wskazane na fakturze konto. 4. Kody CPV: - 79.10.00.00-5 - Usługi prawnicze, - 79.11.20.00-2 - Usługi reprezentacji prawnej.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.20.00-2.
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zastępstwa procesowego w bardzo istotnym z punktu widzenia Zamawiającego zamówieniu, tj. w postępowaniu odwoławczym przed zwrotem części dotacji dla projektu dofinansowanego ze środków UE pod nazwą Poprawa dostępności i bezpieczeństwa transportu miejskiego na terenie Gminy Miejskiej Pabianice - umowa nr UDA-RPLD.01.04.00-00-007/09-00 z dnia 19.02.2010 roku. Od skuteczności realizacji usługi zależy uchronienie Zamawiającego przed zwrotem znaczącej kwoty z budżetu. Tego rodzaju usługę, w opinii Zamawiającego w sposób należyty i gwarantujący osiągniecie zamierzonego efektu jest w stanie wykonać zaproszony do negocjacji podmiot. Zastępstwo procesowe znajduje się w katalogu usług, dla których przy prowadzeniu postępowania na mocy art. 5 ust. 1b ustawy Prawo Zamówień Publicznych można odstąpić od spełnienia przesłanek umożliwiających zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki. Wybór podmiotu zaproszonego do negocjacji, w wyniku których może nastąpić udzielenie zamówienia nastąpił po zapoznaniu się z jego doświadczeniem w realizacji podobnych zamówień.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1 Nazwa:
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Grupa Doradcza Sienna Spółka z o. o., ul. Bagatela 10 lok. 5, 00-585 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Wykonywanie usług hydraulicznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM Pabianice
- Budowa budynku remizy strażackiej dla potrzeb Ochotniczej Straży Pożarnej w Rydzynach
- 18/ZP/TP1/D/25 Dostawa sprzętu medycznego dla PCM SP. z o.o. zamówienie podzielono na 5 części (zadań).
- Ochrona fizyczna, monitoring budynku Sądu Rejonowego w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 105/127 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno-zimowym dla interesantów Sądu Rejonowego w Pabianicach
- Dostosowanie budynku administracyjno-hotelowego do decyzji p.poż.
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa prawna Oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad we Wrocławiu
- Zakup kompleksowej usługi prawnej w zakresie bieżącej działalności Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- usługi telefonii komórkowej (umowa na 7 lat).
- modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.