eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PabianiceŚwiadczenie usługi zastępstwa procesowego na potrzeby reprezentowania Zamawiającego w postępowaniu odwoławczym przed zwrotem części dotacji dla projektu dofinansowanego ze środków UE pod nazwą Poprawa dostępności i bezpieczeństwa transportu miejskiego na terenie Gminy Miejskiej Pabianice - umowa nr UDA-RPLD.01.04.00-00-007/09-00 z dnia 19.02.2010 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-20

Pabianice: Świadczenie usługi zastępstwa procesowego na potrzeby reprezentowania Zamawiającego w postępowaniu odwoławczym przed zwrotem części dotacji dla projektu dofinansowanego ze środków UE pod nazwą Poprawa dostępności i bezpieczeństwa transportu miejskiego na terenie Gminy Miejskiej Pabianice - umowa nr UDA-RPLD.01.04.00-00-007/09-00 z dnia 19.02.2010 roku
Numer ogłoszenia: 11771 - 2014; data zamieszczenia: 20.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto, ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2254600, faks 042 2254669 , strona internetowa www.um.pabianice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi zastępstwa procesowego na potrzeby reprezentowania Zamawiającego w postępowaniu odwoławczym przed zwrotem części dotacji dla projektu dofinansowanego ze środków UE pod nazwą Poprawa dostępności i bezpieczeństwa transportu miejskiego na terenie Gminy Miejskiej Pabianice - umowa nr UDA-RPLD.01.04.00-00-007/09-00 z dnia 19.02.2010 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zastępstwa procesowego na potrzeby reprezentowania Zamawiającego w postępowaniu odwoławczym przed zwrotem części dotacji dla projektu dofinansowanego ze środków UE pod nazwą Poprawa dostępności i bezpieczeństwa transportu miejskiego na terenie Gminy Miejskiej Pabianice - umowa nr UDA-RPLD.01.04.00-00-007/09-00 z dnia 19.02.2010 roku. 2. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) Sporządzenie odwołania od decyzji Nr 23/RP/2013 z dnia 8 listopada 2013 r Instytucji zarządzającej dotyczącej zwrotu przez Zamawiającego środków pochodzących ze współfinansowania UE. b) Sporządzenie skargi do sądów administracyjnych (WSA, NSA) w przypadku utrzymania decyzji po rozpatrzeniu odwołania, o którym jest mowa w punkcie a). c) Reprezentacji w postępowaniu przed WSA oraz NSA, w przypadku utrzymania decyzji po rozpatrzeniu odwołania. 3. Termin i sposób płatności - płatność na podstawie faktury w terminie do 14 dni od daty otrzymania faktury. Możliwość fakturowania etapowego. Płatne przelewem na wskazane na fakturze konto. 4. Kody CPV: - 79.10.00.00-5 - Usługi prawnicze, - 79.11.20.00-2 - Usługi reprezentacji prawnej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00-5, 79.11.20.00-2.

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zastępstwa procesowego w bardzo istotnym z punktu widzenia Zamawiającego zamówieniu, tj. w postępowaniu odwoławczym przed zwrotem części dotacji dla projektu dofinansowanego ze środków UE pod nazwą Poprawa dostępności i bezpieczeństwa transportu miejskiego na terenie Gminy Miejskiej Pabianice - umowa nr UDA-RPLD.01.04.00-00-007/09-00 z dnia 19.02.2010 roku. Od skuteczności realizacji usługi zależy uchronienie Zamawiającego przed zwrotem znaczącej kwoty z budżetu. Tego rodzaju usługę, w opinii Zamawiającego w sposób należyty i gwarantujący osiągniecie zamierzonego efektu jest w stanie wykonać zaproszony do negocjacji podmiot. Zastępstwo procesowe znajduje się w katalogu usług, dla których przy prowadzeniu postępowania na mocy art. 5 ust. 1b ustawy Prawo Zamówień Publicznych można odstąpić od spełnienia przesłanek umożliwiających zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki. Wybór podmiotu zaproszonego do negocjacji, w wyniku których może nastąpić udzielenie zamówienia nastąpił po zapoznaniu się z jego doświadczeniem w realizacji podobnych zamówień.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   Nazwa:

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Grupa Doradcza Sienna Spółka z o. o., ul. Bagatela 10 lok. 5, 00-585 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.