Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-03
Łódź: Modernizacja sanitariatów w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 7 w Łodzi, ul. Prożka 3/5
Numer ogłoszenia: 117406 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Miasta Łodzi, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384912, fax 042 6384909.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sanitariatów w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 7 w Łodzi, ul. Prożka 3/5.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące remontu sanitariatów w budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 7 w Łodzi, ul. Prożka 3/5. Prace obejmują : - remont ścian wraz z okładzinami, - remont posadzek i podłóg, - wymianę instalacji elektrycznej, - wymianę instalacji wod.-kan. i c.o.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ 2.Złożenie oświadczenia, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne na rzecz właściwego oddziału ZUS i Urzędu Skarbowego - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ 3.Gwarancja - minimalny okres gwarancji wynosi : 36 miesięcy 4.Zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ 5.Wykonawca posiada doświadczenie wykonawcze w zakresie robót objętych przetargiem
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz ofertowy- załącznik nr 1 do SIWZ 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed uoływem terminu składania ofert 4.Oświadczenie, że oferent nie zalega z opłaceniem podatków, składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne na rzecz właściwego oddziału ZUS i Urzędu Skarbowego 5.Wykaz robót zbliżonych zakresem i wartością do zamówienia, wykonanych w ostatnich 5 latach, wraz z podaniem ich daty i miejsca wykonania oraz referencjami, potwierdzającymi ich wykonanie z należytą starannością - załącznik nr 4 do SIWZ 6.Aby ubiegać się o zamówienie oferent musi wykazać się wykonaniem ( potwierdzonym referencjami ) remontu sanitariatów w co najmniej dwóch obiektach, o wartości 150 000 zł w każdym 7.Ściśle wypełniony kosztorys nakładczy - załącznik nr 5 do SIWZ 8.Zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział Inwestycyjno - Majątkowy Wydziału Edukacji Urzędu Miasta Łodzi, 90-552 Łódź, ul. Kopernika 36, pok.8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Oddział Inwestycyjno - Majątkowy Wydziału Edukacji Urzędu Miasta Łodzi, 90-552 Łódź, ul. Kopernika 36, pok.8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawę 3 pojazdów nieoznakowanych pod adaptację RD-VIDEO dla KWP w Łodzi
- Przeprowadzenie usługi szkolenia pn."Asystent działu księgowości"
- Dostawa igieł do Mammotomu.
- dostawa wyposażenia do szkolnych pracowni zawodowych na kierunkach technik elektronik i technik teleinformatyk w ramach projektu "Elektronik - nowy impuls"
- Wymiana okien i parapetów oraz malowanie pomieszczeń w budynku PT KRUS w Zduńskiej Woli
- Dostawa ciągnika siodłowego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i naprawa infrastruktury sportowej ORLIK 2012
- Remont pomieszczeń w budynku przy ul. Aleja 1 Maja 5a w Szamotułach
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych (II etap - wyposażenie szklarni VENLO na warsztatach szkolnych) w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO PRZY UL. STORCZYKOWEJ 10 W RAJSZEWIE (GM. JABŁONNA) WRAZ Z MONTAŻEM INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ (2)
- "Modernizacja hali obróbki skrawaniem - hala nr 2 w Górnośląskim Centrum Edukacyjnym na potrzeby kształcenia zawodowego dla branży mechaniczno - mechatronicznej" w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w miejscowości Niedźwiedź gm. Strawczyn
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.