Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-11
Wałbrzych: Opracowanie studium programowo - przestrzennego (koncepcji funkcjonalno-programowej) zagospodarowania zabytkowego kompleksu architektoniczno - przemysłowego zlikwidowanej Kopalni Węgla Kamiennego Julia - aktualnie terenu oddziału Muzeum w Wałbrzychu - Muzeum Przemysłu i Techniki wraz z analizą finansową
Numer ogłoszenia: 116606 - 2007; data zamieszczenia: 11.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, fax 074 6655155.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie studium programowo - przestrzennego (koncepcji funkcjonalno-programowej) zagospodarowania zabytkowego kompleksu architektoniczno - przemysłowego zlikwidowanej Kopalni Węgla Kamiennego Julia - aktualnie terenu oddziału Muzeum w Wałbrzychu - Muzeum Przemysłu i Techniki wraz z analizą finansową.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: a. Analizę otoczenia projektu dotyczącą zarówno zachowania dziedzictwa kulturowego jak i działalności komercyjnej - z uwzględnieniem uwarunkowań Europy, Polski, województwa, powiatu i gminy, b. Analizę wykonanych dotychczas opracowań koncepcyjnych dotyczących przedmiotu zlecenia, będących w dyspozycji Zamawiającego, wraz z wyciągnięciem wniosków, c. Przeprowadzenie badań o zainteresowaniu potencjalnych inwestorów prowadzeniem działalności komercyjnej z uwzględnieniem wielkości istniejących działek oraz powierzchni kubatury obiektów, d. Aktualną mapę ewidencji gruntów wraz z wypisem z rejestru gruntów oraz analizą struktury własności gruntów dla potrzeb studium programowo - przestrzennego (koncepcji funkcjonalno-programowej), e. Koncepcję zagospodarowania terenu uwzględniającą propozycję przebiegu ruchu turystycznego z zaznaczeniem miejsc szczególnie atrakcyjnych dla zwiedzających f. Koncepcję zagospodarowania obiektów poprzemysłowych wraz z otaczającym terenem na ekspozycje i działalność merytoryczną muzeum oraz działalność komercyjną g. Opracowanie montażu finansowego, mającego na celu wskazanie potencjalnych możliwości finansowania inwestycji. Montaż finansowy ma zawierać między innymi: przegląd i porównanie dostępnych instrumentów finansowych (form i źródeł finansowania) - określenie proporcji środków pochodzących z różnych źródeł, z których projekt będzie współfinansowany (w tym środki prywatne i środki z funduszy Unii Europejskiej) - identyfikację i dokonanie wyboru potencjalnych instytucji finansowych uczestniczących w finansowaniu projektu h. Inwentaryzację budowlaną obiektów na potrzeby studium, w skali 1:50 lub 1:100 (uzgodnioną z Zamawiającym i gwarantującą czytelność) i. Inwentaryzację obiektów podziemnych (tunele, kanały, wyrobiska podziemne) z przeznaczeniem na podziemną trasę turystyczną j. Analizę ekonomiczno - finansową (wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów, określonym wskaźnikowo) k. Opinię Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w zakresie przedmiotowego studium, l. Prezentację trójwymiarową (w wersji elektronicznej) zagospodarowania terenu w skali 1:250 z opisem. Rozwiązania projektowe poszczególnych elementów zespołu (wszystkich biektów): rzuty, przekroje, elewacje, widoki i inne wyjaśnienia koncepcji architektonicznej w skali 1:200, zaś w dowolnie określonej skali - wybrane detale. Obligatoryjnie wykonać należy wizualizację wnętrz oraz przynajmniej jedną perspektywę całości założenia. Materiał należy dostarczyć w formie plansz oraz na płycie CD np. w wersji PowerPoint, projekt broszury reklamowej oraz zafoliowaną mapę terenu z planowanym podziałem działek. Realizacji zamówienia podzielona zostaje na dwa etapy: ETAP I: obejmuje zadania 3a - 3d ETAP II: obejmujący zadania 3e - 3l Po opracowaniu analiz, o których mowa w punktach 3a - 3d wykonawca jest zobowiązany do przygotowania min. 3 wariantów studium, uwzględniających każdorazowo inną wiodącą działalność komercyjną, wynikającą z badań, o których mowa w punkcie 3c niniejszego wniosku. Zespół powołany przez Zamawiającego - wspólnie z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków dokona oceny zaproponowanych wariantów studium i wybierze jeden z wariantów. Wybierając jeden z wariantów studium, Zespół może wskazać Wykonawcy elementy tego studium, które należy poprawić lub uzupełnić. Po zaakceptowaniu przez Zespół naniesionych przez Wykonawcę zmian przystąpi on do dalszych prac, o których mowa w punktach 3e - 3l.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.21.20 - Usługi projektowe, inne niż w zakresie robót budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.12.00 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170 poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560), 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach niniejszej SIWZ. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku wspólnego ubiegania sie o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. Ad2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 pkt 4-8 i pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu Ad3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od daty ogłoszenia postępowania min. 1 programu funkcjonalno - użytkowego lub programu funkcjonalno - przestrzennego dla obiektu lub obiektów o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, o łącznej kubaturze 10.000 m3 i wartości 100.000 zł. netto każdy. Fakt wykonania usług musi być potwierdzony referencjami od Zamawiających lub innymi dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie oraz potwierdzające ich wartość, zakres, termin wykonania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 15.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/studiumwniosek2.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego pok. nr 27.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wałbrzychu, 58-300 Wałbrzych, Pl. Magistrackin 1, pok. nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa i montaż wyposażenia pokoi hotelowych w Wałbrzyskim Centrum Sportowo - Rekreacyjnym "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w podziale na dwie części:
- "Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Brzechwy 13 w Wałbrzychu"
- Zamówienie dot. kompleksowej usługi przeprowadzenia dwóch 2-dniowych szkoleń pod nazwą "Nowa ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia - rola i zadania publicznych służb zatrudnienia....."
- Kompleksowa usługa polegająca na zabezpieczeniu cateringu i wynajęciu sal konferencyjnych podczas dwóch spotkań - jednego na terenie Wrocławia i jednego na terenie Wałbrzycha.
- Dostawa kompletnego materiału na ogrodzenia utwardzonego terenu pod boksy na pojemniki dla miejsc gromadzenia odpadów
- "Świadczenie usług kominiarskich"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej naprawy obudowy szybowej szybu Budryk dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział CZOK Pompownia Stacjonarna "Centrum"
- Budowa i renowacja sieci wodociągowej, budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej realizowana w ramach projektu pn.: Gospodarka wodno - ściekowa w Grodzisku Mazowieckim Fundusz Spójności Projekt Nr 2004/PL/16/C/PE/007.
- Projektowanie i wykonawstwo: sieć kanalizacyjna wraz z przyłączami.
- Projektowanie i wykonawstwo: sieć wodociągowa wraz z przyłączami.
- Projektowanie i wykonawstwo: sieć kanalizacyjna wraz z przyłączami.
- Wykonanie projektu, budowa, dostawa i wdrożenie Systemu Zarządzania Infrastrukturą.
więcej: Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.