Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-10
Żagań: REALIZACJA KONCERTÓW ORAZ IMPERZY PLENEROWEJ JARMARK ŚW. MICHAŁA POD WZGLĘDEM ARTYSTYCZNYM
Numer ogłoszenia: 116026 - 2007; data zamieszczenia: 10.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żagań o Statusie Miejskim, Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4771040, fax 068 4771017.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zagan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REALIZACJA KONCERTÓW ORAZ IMPERZY PLENEROWEJ JARMARK ŚW. MICHAŁA POD WZGLĘDEM ARTYSTYCZNYM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamowienia obejmuje nastepujący zakres : a) Obsługę imprezy plenerowej o charakterze rodzinnym i biesiadnym na podzamczu Żagańskiego Pałacu Kultury w Żaganiu. Wykonawca na czas trwania imprezy zabezpieczy program artystyczny dnia 14 września 2007r. od godziny 18.00 do godziny 1.30 dnia następnego, dnia 15 września 2007 r. od godziny 14.00 do godziny 1.30 dnia następnego oraz dnia 16 września 2007 r. od godziny 14.00 do godziny 22.00. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: - dyskoteki plenerowe, zespoły muzyczne biesiadne i supportujące gwiazdy, turnieje, konkursy, rywalizacje sportowe, - konferansjera do 7000 zł. na wszystkie dni imprezy, - technikę estradową zgodną z wymaganiami zespołów w tym scenę, światło, dźwięk, akustyków - na cały okres trwania imprezy, - zapewnienie występów zespołów gwiazd z propozycją na każdy dzień imprezy następujących grup: . jeden dzień : Dżem lub De Mono lub Reni Jussis; . drugi dzień : In-Grid lub Kombi lub Perfect lub Doda; . trzeci dzień : propozycja Wykonawcy - uwzględnienie możliwości organizacji wspólnie z zespołem Debet z Żagania koncertu jubileuszowego 10-lecia istnienia grupy w dniu 14 września 2007 r. (Wykonawca bezpośrednio z Zespołem uzgodni możliwość zorganizowania jubileuszu). - zapewnienie atrakcji dla dzieci i dorosłych - jako dodatkowych atrakcji zaproponowanych przez Wykonawcę /punktowanych przez Zamawiającego przy ocenie ofert- 10 punktów za każdą dodatkową atrakcję/. - opłacenie ZAIKS-u - zapewnienie całodobowej ochrony osób i mienia podczas trwania imprezy na podzamczu ŻPK.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.00.00.00 - Usługi usuwania odpadów i nieczystości; usługi higieniczne i dotyczące środowiska naturalnego Kod CPV wg słownika 2008: 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 14.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych /Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz.177 wraz z późn. zm./. Każdy Wykonawca zostanie uznany za spełniającego warunki, jeżeli: -posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące oświadczenia oraz dokumenty: a)Oświadczenie Wykonawcy, że :- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się każdy konsorcjant składa oddzielnie c) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku wspólnego ubiegania, wystarczające jest złożenie w/w dokumentu przez jednego z konsorcjantów. d) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku wspólnego ubiegania się wystarczające jest złożenie wykazu przez jednego z konsorcjantów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Dodatkowe atrakcje proponowane przez Wykonawcę. Po 10 pkt. za każdą dodatkową atrakcję.Maksymalna ilość punktów jaką możne Wykonawca uzyskać - 100 . - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zagan.pl/przetargi publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miasta Żagań, Plac Słowiański nr 17 68-100 Żagań. Wydzial Kontroli i Zamowien Publicznych..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Urzad Miasta Żagań, Plac Słowiański 17 68-100 Żagań. Wydzial Kontroli i Zamowien Publicznych - pok. nr 26.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie szaletów kontenerowych
- Mycie wiat i peronów autobusowych
- Transport i zagospodarowanie odpadów wytworzonych na Gminnej Oczyszczalni Ścieków Komunalnych w Podrzeczu
- CZYSZCZENIE i KONSERWACJA KANAŁÓW i ROWÓW OTWARTYCH, ZBIORNIKÓW RETENCYJNYCH, URZĄDZEŃ TOWARZYSZĄCYCH należących do miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Olsztynie
- Wywóz odpadów wytworzonych w związku z działalnością Zamawiającego z terenów administrowanych przez Zamawiającego - 2026 rok (II postępowanie)
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Rozprzy
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





