eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłotyWYKONANIE USŁUG TRANSPORTOWYCH DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY PŁOTY ORAZ SPORTOWCÓW W ROKU 2008/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-30

Płoty: WYKONANIE USŁUG TRANSPORTOWYCH DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY PŁOTY ORAZ SPORTOWCÓW W ROKU 2008/2009
Numer ogłoszenia: 115728 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Płoty, Pl. Konstytucji 3 Maja 1, 72-310 Płoty, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3851415, fax 091 3851866.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUG TRANSPORTOWYCH DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY PŁOTY ORAZ SPORTOWCÓW W ROKU 2008/2009.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dowożeniu uczniów do szkół podstawowych oraz gimnazjów na terenie gminy Płoty SP Nr 2 w Płotach, SP Nr 3 w Płotach, Przedszkola w Płotach, SP Mechowo, SP Wicimice, SP Wyszobór, Gimnazjum Płoty i Modlimowo, przewozy sportowców

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.22.00 - Usługi autobusowego transportu publicznego Kod CPV wg słownika 2008: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami Rozdziału XI i może być wniesione: w pieniądzu, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, zastawach na papierach wartościowych emitowanych lub gwarantowanych przez Skarb Państwa. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto Urzędu Miejskiego w BS Gryfice Nr 69 9376 0001 0030 1934 2001 0002. z dopiskiem: Wadium przetargu nieograniczonego: Wykonanie usług transportowych dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Płoty oraz sportowców. 4. Dokument poręczenia, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć wraz z ofertą. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie zastawu na papierach wartościowych emitowanych lub gwarantowanych przez Skarb państwa, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym Zamawiającego w terminie nie krótszym niż 10 dni przed upływem terminu składania ofert, celem ustalenia zawarcia umowy zastawu. 6. Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium, jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą, b) zostanie zawarta umowa i wniesione zabezpieczenie należnego wykonania umowy, c) unieważni przetarg, 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium w ciągu 3 dni od daty otrzymania pisemnego wniosku Wykonawcy: a) który wycofa ofertę przez upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania c) którego oferta została odrzucona. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z należnymi odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z winy Wykonawcy, d) przedstawił w ofercie dane nieprawdziwe. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: 1) nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieniach publicznych ; 3) nie pozostający w stosunku zależności lub dominacji w rozumieniu ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. Prawo o publicznym obrocie papierami wartościowymi; 4) dysponujący taborem autobusowym wystarczającym do wykonania usługi bez przestojów, zgodnie z załączonym harmonogramem a) dowozu dzieci - pakiet nr 1 b) dowozu sportowców - pakiet nr 2; 5) dysponujący odpowiednią ilością kierowców uprawnionych do prowadzenia autobusów; 2. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale VI. Wykonawca określi w formularzu oferty sumę przejechanych kilometrów na poszczególnych trasach (załącznik Nr 3) lub w oparciu o bilety miesięczne na autobusy kursowe ( załącznik 4) (pakiet 1). Cena powinna zawierać w sobie ewentualnie upusty proponowane przez Oferenta (nie dopuszczalne są negocjacje cenowe). Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: 1. cena 100% - pakiet 1 2. cena 100% - pakiet 2
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załączy do formularza oferty następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Aktualność dokumentu rejestrowanego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej powinna być potwierdzona złożonym na nim oświadczeniem przez osobę podpisującą ofertę, że dane zawarte w przedstawionym dokumencie są aktualne. Spółki cywilne powinny załączyć dodatkowo umowę spółki i o ile jest to regulowane w umowie spółki, uchwałę uczestników spółki w sprawie reprezentowania spółki w zakresie objętym niniejszym postępowaniem. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. b) Dowód wniesienia wadium. c) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 26 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. d) Aktualne (tzn. wystawione nie wcześniej niż na miesiąc przed złożeniem oferty) zaświadczenie właściwego organu podatkowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. e) Bilans i rachunek zysków i strat za ostatni rok, w przypadku Wykonawcy nie zobowiązanego do sporządzania bilansu - informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem złożona na druku Oświadczenie finansowe, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. f) Oświadczenie, że Wykonawca zapewni nadzór i opiekę nad przewożonymi dziećmi (załącznik nr 7). g) Kserokopie polis ubezpieczeniowych pojazdów i przewożonych osób oraz kserokopie aktualnych badań technicznych pojazdów, których zgodność z oryginałem winna być potwierdzona przez Wykonawcy. 2. Nie złożenie lub złożenie w niewłaściwej formie ( patrz Rozdział II pkt.3) któregokolwiek z dokumentów wymienionych w Rozdziale VI spowoduje odrzucenie oferty.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: um.ploty.ibip.p

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Płotach, Plac Konstytucji 3 maja 1, pokój nr 24.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Płotach Plac Konstytucji 3 Maja 1 72-310 Płoty pokój nr 12 (sekretariat) nowe skrzydło..

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.