Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-16
Łódź: świadczenie usług telefonicznych dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Łodzi Widzewa w Łodzi
Numer ogłoszenia: 115610 - 2011; data zamieszczenia: 16.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy dla Łodzi - Widzewa w Łodzi , al. Piłsudskiego 143, 92-332 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 677 47 38, faks 0-42 677 47 38.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.widzew.sr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług telefonicznych dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Łodzi Widzewa w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych na potrzeby Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi przez cały okres trwania umowy. 1.2. Świadczenie usług telekomunikacyjnych drogą kablową z zachowaniem dotychczasowej numeracji z sekundowym systemem naliczania, obejmuje: - połączenia telefoniczne lokalne i strefowe, międzystrefowe, międzynarodowe, komórkowe i inne (np. infolinie, informacyjne itp.) niezbędne dla właściwego funkcjonowania Sądu; - realizacja bezpłatnych połączeń pomiędzy numerami należącymi do Zamawiającego w ramach lokalizacji wymienionych w pkt 1.8 i 1.9. 1.3. Usługa telekomunikacyjna ma zapewnić Zamawiającemu w sposób ciągły możliwość wykonywania połączeń telefonicznych, faksowych i modemowych na wszystkich numerach. 1.4. Przedmiotowe usługi będą świadczone w budynku położonym w Łodzi przy: - al. Piłsudskiego 143 - centrala telefoniczna jest własnością zamawiającego - ul. Kopcińskiego 56 - centrala telefoniczna jest własnością wykonawcy 1.5. Rozpoczęcie świadczenia usług telefonicznych musi nastąpić od dnia 09 lipca 2011r. 1.6. Zamawiający wymaga dostarczenia bezpłatnych bilingów połączeń na płytach CD lub w formie elektronicznej (w formacie .doc, .pdf lub innym uzgodnionym z Zamawiającym) wraz z fakturami. 1.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo korzystania z bramek GSM dowolnych operatorów. 1.8. W niniejszym postępowaniu wymagane jest złożenie oferty na wszystkie lokalizacje Zamawiającego wymienione pkt. 1.9 i 1.10, znajdujące się na terenie miasta Łodzi. 1.9. Podłączenie do centrali telefonicznej al. Piłudskiego 143 w pomieszczeniu znajdującym się w piwnicy - centrala Slican MAC 6400: - 112 NN abonentów analogowych, - 2 abonentów systemowych - 1 moduł traktu cyfrowego PRA (30B+D) - 1 linia analogowa z dostępem DSL - stały adres IP 1.10. Budowa i dzierżawa centrali cyfrowej o pojemności około 70 NN; 1 trakt PRA(15B+D); 2 linii do aparatów systemowych, 1 linia analogowa z dostępem DSL dla budynku położonego w Łodzi przy ul. Kopcińskiego 56 - centrala Slican CCT, stały adres IP. 1.11. Zamawiający dopuszcza stosowanie ogólnych wzorów umów i regulaminów wykonawcy uwzględniających ogólne postanowienia umowy określone w Formularzu nr 8. 1.12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu nr 2 - Opis przedmiotu Zamówienia ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają zezwolenie na wykonywanie działalności telekomunikacyjnej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykażą, że wykonali lub wykonują należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. brutto. Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia rozumie się usługi telefoniczne z CPV 64.21.00.00. Każda podana usługa musi dotyczyć jednego wykonanego kontraktu, tzn. musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem. Wykazane usługi nie będą brane przez Zamawiającego pod uwagę bez załączonych dokumentów stwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.widzew.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy dla Łodzi - Widzewa
92-332 Łódź, Al. Piłsudskiego 143.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2011 godzina 11:00, miejsce: Sąd Rejonowy dla Łodzi - Widzewa 92-332 Łódź, Al. Piłsudskiego 143 pokój 202.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający zastrzega, że udział stałych elementów opłaty miesięcznej nie może wynosić więcej niż 70% łącznej opłaty miesięcznej wynikającej z formularza ofertowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
- Usługa eksperta ds. oceny biznesplanów w ramach projektu własnego: "Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych 2023 - 2029 poprzez wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
- Remont systemu interkomowego w oddziałach mieszkalnych B1 oraz B3 w Zakładzie Karnym nr 1 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i prowadzenie obsługi strefy parkowania na terenie garaży wielopoziomowych: ul. Szwajcarska 6 i ul. Kościuszki 8 A i B w Legionowie wraz z terenami przyległymi
- Świadczenie usługi telefonii komórkowej i bezprzewodowego dostępu do Internetu wraz z opcją dostawy urządzeń.
- ZESTAWIENIE I UDOSTĘPNIENIE ŁĄCZY ŚWIATŁOWODOWYCH NA POTRZEBY MIASTA JELENIA GÓRA
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





