eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaDostawa części zamiennych do samochodów ciężarowych i terenowych realizowana w 3 częściachczęść 1 Dostawa części zamiennych do samochodów marki Lublin 3.część 2 Dostawa części zamiennych do samochodów marki Star część 3 Dostawa części zamiennych do samoch

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-18

Gdynia: Dostawa części zamiennych do samochodów ciężarowych i terenowych realizowana w 3 częściach: część 1 Dostawa części zamiennych do samochodów marki Lublin 3.część 2 Dostawa części zamiennych do samochodów marki Star część 3 Dostawa części zamiennych do samochodów terenowych marki UAZ31519(silnik Diesel Andoria 4CT90) oraz Łada Niva 1,7MPI
Numer ogłoszenia: 11547 - 2010; data zamieszczenia: 18.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni , ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (058) 620-69-11 w 219, faks (058) 620 67 43.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych do samochodów ciężarowych i terenowych realizowana w 3 częściach: część 1 Dostawa części zamiennych do samochodów marki Lublin 3.część 2 Dostawa części zamiennych do samochodów marki Star część 3 Dostawa części zamiennych do samochodów terenowych marki UAZ31519(silnik Diesel Andoria 4CT90) oraz Łada Niva 1,7MPI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do samochodów ciężarowych i terenowych realizowana w 3 częściach część 1:Dostawa części zamiennych do samochodów marki Lublin3.część 2 :Dostawa części zamiennych do samochodów marki Star.Część 3: Dostawa części zamiennych do samochodów terenowych marki UAZ 31519 ( silnik Diesel Andoria 4CT90) oraz Łada Niva 1,7MPI zgodnie z zestawieniami materiałowymi dla części nr1,2 i 3 stanowiącymi odpowiednio część III,IV i V SIWZ i według zasad określonych w części II SIWZ - Wzór umowy. Podane w zestawieniach wykazy części należy traktować jako szacunkowe, określone na podstawie aktualnego stanu wiedzy Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do realizacji 60% zapotrzebowania w trakcie obowiązywania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 u.p.p. oraz spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., określone w SIWZ dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie dokumenty wg formuły spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p..z.p należy złożyć: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 u.p.z.p sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW( dotyczy każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną) b) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia oświadczenie jest złożone wspólnie. Oświadczenie składa, ustanowiony do reprezentowania tych Wykonawców w postępowaniu o udzielenie Zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnik c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną), Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30grudnia 2009 r. (Dz. U. Nr 226, poz.1817) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 lit c) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą: a) łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp, b)każdy z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy c)złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w IDW, 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani dostarczyć do Zamawiającego umowę regulującą współpracę tych Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10 pok. 44, tel. +48 58 661-22-63 po uprzednim uzgodnieniu lub za zaliczeniem poczt po przesłaniu zgłoszenia na adres zam_pub@umgdy.gov.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2010 godzina 08:50, miejsce: Urząd Morski w Gdyni (kod poczt. 81-338), ul. Chrzanowskiego 10, pok. 8 (Kancelaria Ogólna).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa części zamiennych do samochodów marki Lublin3..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 1:Dostawa części zamiennych do samochodów marki Lublin3. zgodnie z zestawieniem materiałowym dla części nr1 stanowiący odpowiednio część III SIWZ i według zasad określonych w części II SIWZ - Wzór umowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa części zamiennych do samochodów marki Star.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 2 :Dostawa części zamiennych do samochodów marki Star. zgodnie z zestawieniem materiałowym dla części nr 2 stanowiącym odpowiednio część IV SIWZ i według zasad określonych w części II SIWZ - Wzór umowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa części zamiennych do samochodów terenowych marki UAZ 31519 ( silnik Diesel Andoria 4CT90) oraz Łada Niva 1,7 MPI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część 1:Dostawa części zamiennych do samochodów marki Lublin3. część 2 :Dostawa części zamiennych do samochodów marki Star. Część 3: Dostawa części zamiennych do samochodów terenowych marki UAZ 31519 ( silnik Diesel Andoria 4CT90) oraz Łada Niva 1,7MPI zgodnie z zestawieniem materiałowym dla części nr 3 stanowiącym odpowiednio część V SIWZ i według zasad określonych w części II SIWZ - Wzór umowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.