Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-30
Gdynia: dostawa tuszy, wkładów drukujących, taśm barwiących, urządzeń do mechanizacji prac biurowych i artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 115357 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4646 Gdynia, ul. M. C. Skłodowskiej 2, 81-209 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6265236; 0601 635737, fax 058 6265236.
- Adres strony internetowej zamawiającego: jw4646.sp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa tuszy, wkładów drukujących, taśm barwiących, urządzeń do mechanizacji prac biurowych i artykułów biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa tuszy, wkładów drukujących, taśm barwiących, urządzeń do mechanizacji prac biurowych i artykułów biurowych wg formularzy cenowych nr 2a, 2b, 2c załączonych do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Oryginalny kod CPV: 30.19.23.00 - Taśmy barwiące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.23.00 - Taśmy barwiące Oryginalny kod CPV: 30.19.21.20 - Długopisy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.23 - Długopisy z końcówką z włókna Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.23 - Długopisy z końcówką z włókna Oryginalny kod CPV: 30.19.21.25 - Pisaki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.25 - Pisaki Oryginalny kod CPV: 30.19.21.30 - Ołówki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.30 - Ołówki Oryginalny kod CPV: 30.19.21.31 - Ołówki automatyczne Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.31 - Ołówki automatyczne Oryginalny kod CPV: 30.19.21.00 - Gumki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.00 - Gumki Oryginalny kod CPV: 30.19.11.10 - Wizytowniki kołowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.11.10 - Wizytowniki kołowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.22 - Pióra wieczne Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.22 - Pióra wieczne Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby Kod CPV wg słownika 2008: 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby Oryginalny kod CPV: 22.81.60.00 - Notesy Kod CPV wg słownika 2008: 22.81.60.00 - Bloki papierowe Oryginalny kod CPV: 22.81.50.00 - Zeszyty Kod CPV wg słownika 2008: 22.81.50.00 - Notatniki Oryginalny kod CPV: 22.83.20.00 - Bloki brudnopisowe Kod CPV wg słownika 2008: 22.83.20.00 - Arkusze ćwiczeniowe Oryginalny kod CPV: 21.12.53.00 - Papier do pisania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.20 - Papier do pisania Oryginalny kod CPV: 25.24.11.00 - Taśma samoprzylepna z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.42.42.00 - Taśma przylepna Oryginalny kod CPV: 21.12.00.00 - Papier i tektura Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 25.24.71.00 - Artykuły biurowe z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 25.24.72.30 - Linijki Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.25.00 - Linijki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy. Warunki szczegółowe podmiotowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ Zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: jw4646.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4646 Gdynia Ul. M.C.Skłodowskiej 2, 81-209 Gdynia Tel./fax: 048 058 6265501 NIP: 956-13-93-654 Regon: 192628991 e-mail: jw4646gdynia@wp.pl.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 4646 Gdynia Ul. M.C.Skłodowskiej 2, 81-209 Gdynia w budynku nr 3, w pokoju nr 10 - kancelaria ewidencji ilościowo-wartościowej służby finansowej..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa tuszy, wkładów drukujących, taśm barwiących.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa tuszy, wkładów drukujących, taśm barwiących wg formularza nr 2a do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.19.23.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostaw urządzeń do mechanizacji prac biurowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostaw urządzeń do mechanizacji prac biurowych wg formularza cenowego nr 2b do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa artykułów biurowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa artykułów biurowych wg formularza cenowego nr 2c do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.20-8, 30.19.21.23-9, 30.19.21.25-3, 30.19.21.30-1, 30.19.21.31-8, 30.19.21.00-2, 30.19.11.10-8, 30.19.21.22-2, 30.19.20.00-1, 22.85.00.00-3, 22.81.50.00-6, 22.83.20.00-1, 21.12.53.00-8, 25.24.11.00-3, 21.12.00.00-0, 25.24.71.00-5, 25.24.72.30-5, 25.24.71.20-1, 25.24.13.10-8, 24.62.00.00-6, 28.41.44.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa do siedziby zamawiającego samochodu przeznaczonego do przewozu towarów
- Dostawa punktów dostępu do sieci WiFi wraz z licencjami do zarządzania
- Dostawa czterech pneumatycznych namiotów ratunkowych wraz z osprzętem
- Dostawa specjalistycznej odzieży ochronnej do celów przeciw pożarowych
- SUKCESYWNE DOSTAWY AKCESORIÓW DO SSAKÓW NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Świadczenie usług prania i czyszczenia chemicznego
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów biurowych na 2026 r. z wyłączeniem papieru biurowego
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- ZP/TP/2025/42-artykuły biurowe
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
- Dostawa sprzętu w ramach Projektu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej (3)
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w roku 2026
więcej: Notatniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





