Ogłoszenie z dnia 2008-05-30
Wrocław: 23_RB_ 2008 - WYMIANA OBUDOWY SZYBU WINDY W RAMACH ISTNIEJĄCEJ KONSTRUKCJI NOŚNEJ ORAZ MODERNIZACJA DŹWIGU OSOBOWEGO Q-500 O NUMERZE FABRYCZNYM 48150, ZAMONTOWANEGO W OBIEKCIE UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO PRZY PL. UNIWERSYTECKIM 22/26 WE WROCŁAWIU.
Numer ogłoszenia: 115072 - 2008; data zamieszczenia: 30.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Wrocławski, pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3752234, fax 071 3752472.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 23_RB_ 2008 - WYMIANA OBUDOWY SZYBU WINDY W RAMACH ISTNIEJĄCEJ KONSTRUKCJI NOŚNEJ ORAZ MODERNIZACJA DŹWIGU OSOBOWEGO Q-500 O NUMERZE FABRYCZNYM 48150, ZAMONTOWANEGO W OBIEKCIE UNIWERSYTETU WROCŁAWSKIEGO PRZY PL. UNIWERSYTECKIM 22/26 WE WROCŁAWIU..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana obudowy szybu windy w ramach istniejącej konstrukcji nośnej oraz modernizacja dźwigu osobowego Q-500 o numerze fabrycznym 48150, zamontowanego w obiekcie Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Uniwersyteckiej 22/26 we Wrocławiu. 2. Zakres robót budowlanych związanych z modernizacją dźwigu w budynku Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego obejmuje: 1)demontaż i ponowny montaż elementów mocujących balustradę do szybu windy, 2)wykonanie wydzielenia szybu windy od klatki schodowej, na czas prac budowlanych, - osłona z brezentu na konstrukcji drewnianej, 3)wykonanie osłony balustrady z folii polietylenowej, 4)demontaż elementów istniejącej obudowy szybu z siatki stalowej plecionej, 5)skrócenie kątowników, 6)nadbudowa istniejących słupów portalu, 7)montaż wsporników drzwi przystankowych, 8)opalanie farby olejnej z powierzchni metalowych pełnych - usunięcie starych powłok malarskich z konstrukcji szybu windowego, 9)czyszczenie przez szczotkowanie ręczne do trzeciego stopnia czystości konstrukcji szybu windy, 10)malowanie konstrukcji szybu windy miniową farbą do gruntowania, 11)malowanie konstrukcji szybu windy farbą nawierzchniową typu (Hammerite), 12)montaż elementów obudowy szybu windowego - listwy zaciskowe, 13)montaż elementów obudowy szybu windowego - paneli ze stali szlachetnej kwasoodpornej, 14)montaż elementów obudowy szybu windowego - obudowa portali drzwi przystankowych, 15)montaż elementów obudowy szybu windowego - fartuchy blaszane, 16)wykonanie obudowy z płyt gipsowo - kartonowych na ruszcie metalowym pojedynczym z pokryciem obustronnym dwuwarstwowym, 17)spoinowanie, gruntowanie i malowanie farbami emulsyjnymi obudowy z płyt gipsowych, 18)malowanie sufitów klatki schodowej, 19)wymiana posadzki przed drzwiami wejściowymi do windy, 20)modernizacja dźwigu osobowego Q-500, nr fabryczny 48150, 21)integralną częścią zamówienia jest uzyskanie Decyzji UDT zezwalającej na eksploatację windy, 22)przeprowadzenie wszelkich niezbędnych, do prawidłowego działania i użytkowania dźwigu, prób i odbioru (w tym odbiór przez UDT). 23)zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego przez autoryzowany serwis.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: - spełniają wymogi art.22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, - warunki określone w SIWZ i Załącznikach - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podlegaj a wykluczeniu z postępowania na podst. art.24 UPzp - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie poprzez: 1. wykazanie się w okresie ostatnich pięciu lat (przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia) jedną należycie wykonaną robotą budowlaną podobną (odpowiadającą swoim rodzajem i wartością) do niniejszego zamówienia. Przez robotę budowlaną podobną należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki: a) wartość wykazanej roboty będzie wynosić co najmniej 200.000 zł brutto b) wykazana robota dotyczyć będzie modernizacji i/lub montażu dźwigu/ów osobowego/ych. - dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; tj.: Wykonawca musi także wykazać, że dysponuje osobami (lub osobą): 1) posiadającymi uprawnienia budowlane (kierownika budowy oraz kierowników robót) do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej; b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 2) posiadającymi kwalifikacje do wykonywania prac na stanowisku eksploatacji (E) o napięciu do 1 kV (wystawione przez SEP lub inną uprawnioną jednostkę)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą złożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Gdy oferta podpisana zostanie przez inną osobę w wyniku udzielonego pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osobę (osoby) do tego upoważnioną. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza 2. Oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 6 i 7 do SIWZ). 3. Dokument/-y uprawniające do wykonywania robót dźwigowych dotyczących dźwigów osobowych, bądź osobowo-towarowych - uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego do modernizacji dźwigów. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania. 5. Dokumenty potwierdzające, że robota wskazana w wykazie została wykonana należycie. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. należy załączyć: a)uprawnienia budowlane kierownika budowy do sprawowania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania budową i robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej oraz instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do wykonania przedmiotu zamówienia. b)aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność ww. osoby do właściwej izby samorządu zawodowego - z określonym terminem ich ważności. c)uprawnienia do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych U.Wr. ul. Kuźnicza 49/55 50-138 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych U.Wr. ul. Kuźnicza 49/55 50-138 Wrocław, pokój 100,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nowa Energia dla Przedszkola nr 10 w Gminie Olkusz
- Budowa windy osobowej w ramach modernizacji Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świdniku Małym
- MZŻ.262.18.2025.T - Montaż wraz z dostawą dźwigów towarowych w żłobkach Miejskiego Zespołu Żłobków w Łodzi
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Pudliszkach
- Montaż i uruchomienie dźwigów osobowego i osobowo-towarowego w Szpitalu Powiatowym w Strzelcach Opolskich
- Dostosowanie budynku Urzędu Gminy w Miedzianej Górze do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez budowę windy zewnętrznej
więcej: Instalowanie wind »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





