Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-28
Warszawa: Dostawa zestawów komputerowych i sprzętu sieciowego na potrzeby obsługi Krajowego Systemu Konsultacyjnego (KSK)
Numer ogłoszenia: 114959 - 2014; data zamieszczenia: 28.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd do Spraw Cudzoziemców , Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6270680, faks 022 8454980, 6014339.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.udsc.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów komputerowych i sprzętu sieciowego na potrzeby obsługi Krajowego Systemu Konsultacyjnego (KSK).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców fabrycznie nowych i nieużywanych urządzeń: a) 26 sztuk zestawów komputerowych, b) 5 sztuk przełączników sieciowych, c) 1 sztuki routera wraz z oprogramowaniem i licencjami oraz świadczeniem serwisu gwarancyjnego. Dostarczony sprzęt będzie wykorzystywany na potrzeby obsługi Krajowego Systemu Konsultacyjnego (KSK). Szczegółowy opis przedmiot zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.21.33.00-8, 32.42.00.00-3, 32.41.31.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: 1) w przypadku złożenia oferty do zadania częściowego nr 1: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dostawy komputerów stacjonarnych i/lub laptopów wraz z oprogramowaniem, o wartości jednostkowej każdej z dostaw minimum 100 000,00 PLN brutto; 2) w przypadku złożenia oferty do zadania częściowego nr 2: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dostawy sprzętu sieciowego, o wartości jednostkowej każdej z dostaw minimum 100 000,00 PLN brutto; 3) w przypadku złożenia oferty do zadania częściowego nr 3: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie dostawy sprzętu sieciowego, o wartości jednostkowej każdej z dostaw minimum 50 000,00 PLN brutto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, w przypadku złożenia oferty do zadania częściowego nr 1, do oferty należy dołączyć: 1) Potwierdzenie wydajności procesora w teście wydajności PassMark CPU Mark - wynik co najmniej 6780 punktów. Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca powołał się na wyniki testów opublikowane http://www.passmark.com/products/pt.htm. W takim przypadku Wykonawca załączy do oferty wydruk w/w. strony ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów. 2) Potwierdzenie wydajności grafiki (karty graficznej) w teście PassMark Performance Test -wynik co najmniej 560 punktów w G3D Rating. Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca powołał się na wyniki testów, opublikowane na stronie http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php . W takim przypadku Wykonawca załączy do oferty wydruk w/w. strony ze wskazaniem wiersza odpowiadającego właściwemu wynikowi testów. Wydruk, o którym mowa w pkt 1) i 2) musi być podpisany przez Wykonawcę i poświadczony za zgodność z oryginałem. Zamawiający dopuszcza wydruk ze strony w języku angielskim.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmianę umowy w następującym przypadku: a) w zakresie zmiany sprzętu w stosunku do zaproponowanego w ofercie, gdy Wykonawca jest w stanie dostarczyć Zamawiającemu nowsze niż określone w SIWZ modele sprzętu/wersje oprogramowania z zachowaniem cen określonych w ofercie, z tym jednak zastrzeżeniem, iż modele sprzętu/wersje oprogramowania muszą posiadać tożsame lub wyższe parametry w stosunku do określonych w ofercie złożonej w postępowaniu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udsc.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego: ul. Koszykowa 16, 00-564 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2014 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: ul. Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, kancelaria ogólna (parter).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie jest realizowane w ramach projektu Przygotowanie, wdrożenie oraz uruchomienie w Polsce 2 Fazy mechanizmu komunikacyjnego VIS Mail współfinansowanego ze środków Funduszu Granic Zewnętrznych - Program Roczny 2012.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 26 sztuk zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem i licencjami oraz świadczeniem serwisu gwarancyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 26 sztuk zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem i licencjami oraz świadczeniem serwisu gwarancyjnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.21.33.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 5 sztuk przełączników sieciowych wraz z oprogramowaniem i licencjami oraz świadczeniem serwisu gwarancyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 5 sztuk przełączników sieciowych wraz z oprogramowaniem i licencjami oraz świadczeniem serwisu gwarancyjnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa 1 sztuki routera wraz z oprogramowaniem i licencjami oraz świadczeniem serwisu gwarancyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 1 sztuki routera wraz z oprogramowaniem i licencjami oraz świadczeniem serwisu gwarancyjnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.31.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Lawinowej 6 lok 1 w Warszawie.
- Remont poddasza i pokrycia dachowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 246 przy ul. Białowieskiej 22 w Warszawie.
- Przebudowa sali konferencyjnej wraz z przyległymi pomieszczeniami na pierwszym piętrze w budynku Urzędu Dzielnicy przy Placu Czerwca 1976 nr 1 w Warszawie.
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Zabudowa powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów Food&Drinks Malaysia 2025 w dniach 01-03.07.2025 r. w Kuala Lumpur w Malezji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa różnego sprzętu komputerowego dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie (postępowanie powtórne)
- Dostawa monitorów interaktywnych
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych do pracowni zawodowych: anatomicznej, masażu, hydromasażu, kinezyterapii, zagadnień teoretycznych
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Powiatu Iławskiego w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania , 20/ZP/2025
- Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Sidra
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.