eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › wybór wykonawcy na przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach realizacji projektu pn. Program aktywizacji społecznej w powiecie mieleckim w latach 2007-2013 w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-13

Mielec: wybór wykonawcy na przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach realizacji projektu pn. Program aktywizacji społecznej w powiecie mieleckim w latach 2007-2013 w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 114773 - 2011; data zamieszczenia: 13.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu , ul. Fryderyka Chopina 16, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 0-17 78 00 450, faks 0-17 78 00 473.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pokl.pcprmielec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wybór wykonawcy na przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach realizacji projektu pn. Program aktywizacji społecznej w powiecie mieleckim w latach 2007-2013 w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wybór wykonawcy na przeprowadzenie kursów zawodowych : - podstawy obsługi komputera z pakietem MS Office dla 29 osób, - podstawy obsługi komputera z pakietem MS Office dla 13 osób głuchoniemych, - grafika komputerowa i tworzenie witryn internetowych dla 9 osób, - księgowość komputerowa w firmie dla 7 osób, - obsługa kas fiskalnych i fakturowanie dla 9 osób, - bukieciarstwo dla 11 osób, - kosmetyka z elementami wizażu dla 8 osób, - magazynier z obsługa z wózków widłowych dla 10 osób, - ECDL dla 7 osób, - kuchnie świata dla 14 osób, - operator koparko - ładowarki dla 7 osób, - prawo jazdy kategorii B dla 1 osoby w ramach realizacji projektu pn. Program aktywizacji społecznej w powiecie mieleckim w latach 2007-2013 w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Prawo zamówień publicznych - zamówienie polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.32.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawca zobowiązany jest wykazać, że prowadzi działalność pozwalającą na realizacje przedmiotu zamówienia w tym posiada aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do Oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawca zobowiązany jest wykazać, że: - wykonał w okresie ostatnich 3-ch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 3 kursy tożsame z przedmiotem zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały one wykonane należycie (w/w dokumenty należy przedłożyć do każdej wykazanej usługi), - dysponuje osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia - przeprowadzenia kursu będącego przedmiotem oferty, posiadającymi wymagane uprawnienia (jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), odpowiednie kwalifikacje zawodowe, wykształcenie oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy zawodowej. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawca zobowiązany jest wykazać, że : - dysponuje odpowiednim zakładem, lokalem, urządzeniami technicznymi i materiałami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: 1) w zakresie kursów: Podstawy obsługi komputera z pakietem MS Office, Grafika komputerowa i tworzenie witryn internetowych, ECDL, wykonawca musi zapewnić ilość komputerów równą liczbie uczestników danego kursu, 2) w zakresie kursu Księgowość komputerowa w firmie, wykonawca musi zapewnić ilość komputerów z odpowiednim oprogramowaniem równą liczbie uczestników kursu, 3) w zakresie kursu Obsługa kas fiskalnych i fakturowanie wykonawca musi zapewnić ilość komputerów z odpowiednim oprogramowaniem równą liczbie osób biorących udział w kursie oraz co najmniej 1 kasę fiskalną na 2 uczestników, 4) w zakresie kursu Kosmetyka z elementami wizażu wykonawca musi zapewnić co najmniej 1 łóżko/fotel kosmetyczny na 2 uczestników, odpowiednią ilość preparatów do wszelkich zabiegów kosmetycznych, 5) w zakresie kursu Bukieciarstwo wykonawca musi zapewnić odpowiednią ilość i rodzaj asortymentu florystycznego, adekwatną do liczby uczestników, 6) w zakresie kursu Kuchnie świata wykonawca musi zapewnić salę z odpowiednim wyposażeniem gastronomicznym, odpowiednią ilość produktów spożywczych, urządzenia grzewcze, chłodnicze, odzież ochronną, 7) w zakresie kursu Magazynier z obsługą wózków widłowych wykonawca musi zapewnić ilość komputerów z odpowiednim oprogramowaniem równą liczbie osób biorących udział w kursie oraz co najmniej 3 sprawne wózki widłowe, 8) w zakresie kursu Operator koparko-ładowarki wykonawca musi zapewnić co najmniej 1 sprawną koparko-ładowarkę. 9) Wykonawca musi zapewnić pomieszczenia bez barier architektonicznych (podjazdy lub windy, odpowiednia szerokość drzwi) oraz łazienki dostosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich - dotyczy Podstawy obsługi omputera z pakietem MS Office (Grupa I) natomiast w przypadku kursów Podstawy obsługi komputera z pakietem MS Office (Grupa II), Grafika komputerowa i tworzenie witryn internetowych i ECDL gdzie uczestnikami są osoby mające duże trudności w poruszaniu się sala musi znajdować się na parterze (jeżeli w budynku nie ma windy), z niewielką ilością schodów przy wejściu do budynku. 10) Powierzchnia sal wykładowych musi być adekwatna do ilości osób, umożliwiająca swobodne poruszanie się uczestników po sali. 11) Zajęcia w ramach wszystkich kursów muszą odbywać się na terenie miasta Mielca. Przy planowaniu miejsca odbywania się kursów należy uwzględnić lokalizację. Wskazane jest aby zajęcia odbywały się w niezbyt dużej odległości od dworca PKS i PKP a uczestnicy mieli dogodny dojazd komunikacją miejską. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku wykonawca zobowiązany jest wykazać, że - dysponuje osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia - przeprowadzenia kursu będącego przedmiotem oferty, posiadającymi wymagane uprawnienia jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, odpowiednie kwalifikacje zawodowe, wykształcenie oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy zawodowej . Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentów załączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pokl.pcprmielec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu 39-300 Mielec, ul. Chopina 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2011 godzina 08:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu 39-300 Mielec, ul. Chopina 16 - pok. nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie realizowane w ramach projektu pn. Program aktywizacji społecznej w powiecie mieleckim w latach 2007-2013 w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: przeprowadzenie kursu w zakresie podstawy obsługi komputera z pakietem MS Office dla 29 osób,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie kursu w zakresie podstawy obsługi komputera z pakietem MS Office dla 29 osób,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: przeprowadzenie kursu w zakresie : podstawy obsługi komputera z pakietem MS Office (uczestnikami kursu będą osoby głuchonieme, zamawiający zapewnia tłumacza języka migowego).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie kursu w zakresie : podstawy obsługi komputera z pakietem MS Office (uczestnikami kursu będą osoby głuchonieme, zamawiający zapewnia tłumacza języka migowego) dla 13 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: przeprowadzenie kursu w zakresie : grafika komputerowa i tworzenie witryn internetowych dla 9 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie kursu w zakresie : grafika komputerowa i tworzenie witryn internetowych dla 9 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: przeprowadzenie kursu w zakresie : Księgowość komputerowa w firmie dla 7 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie kursu w zakresie : Księgowość komputerowa w firmie dla 7 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: przeprowadzenie kursu w zakresie : obsługa kas fiskalnych i fakturowanie dla 9 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie kursu w zakresie : obsługa kas fiskalnych i fakturowanie dla 9 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: przeprowadzenie kursu w zakresie : Bukieciarstwo dla 11 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie kursu w zakresie : Bukieciarstwo dla 11 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: przeprowadzenie kursu w zakresie : Kosmetyka z elementami wizażu dla 8 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie kursu w zakresie : Kosmetyka z elementami wizażu dla 8 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: przeprowadzenie kursu w zakresie : Magazynier z obsługą wózków widłowych dla 10 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie kursu w zakresie : Magazynier z obsługą wózków widłowych dla 10 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: przeprowadzenie kursu w zakresie : ECDL dla 7 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie kursu w zakresie : ECDL dla 7 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: przeprowadzenie kursu w zakresie : Kuchnie świata dla 14 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie kursu w zakresie : Kuchnie świata dla 14 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: przeprowadzenie szkolenia w zakresie : Operator koparko -ładowarki dla 7 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie szkolenia w zakresie : Operator koparko -ładowarki dla 7 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: przeprowadzenie kursu w zakresie : Prawo jazdy kategorii B dla 1 osoby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie kursu w zakresie : Prawo jazdy kategorii B dla 1 osoby.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.