eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChojniceBudowa wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnodostępnego dla dzieci i młodzieży w Chojnicach przy ul. Sukienników 13

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-07-17

Chojnice: Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnodostępnego dla dzieci i młodzieży w Chojnicach przy ul. Sukienników 13
Numer ogłoszenia: 114731 - 2009; data zamieszczenia: 17.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88773 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chojnicki, ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3966533, faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnodostępnego dla dzieci i młodzieży w Chojnicach przy ul. Sukienników 13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane oznaczone tytułem: Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego ogólnodostępnego dla dzieci i młodzieży w Chojnicach przy ul. Sukienników 13. b. Wyżej wymienione roboty obejmują: 1. Boisko wielofunkcyjne o wymiarach 22 x 44 m o nawierzchni poliuretanowej, Nawierzchnię boiska należy wylać z masy poliuretanowej. Badania na zgodność z normą PN-EN 14877 lub aprobata techniczna ITB lub rekomendacja techniczna ITB lub wynik badań specjalistycznego laboratorium badającego nawierzchnie sportowe. - Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta, - Atest PZH dla oferowanej nawierzchni, - Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. Funkcje boiska: - Boisko do piłki ręcznej o wymiarach 40 x 20 m - szt. 1, - Boisko do siatkówki o wymiarach 18 x 9 m - szt. 3, - Kort do tenisa ziemnego o wymiarach 23,77 x 10,97 m - szt. 1, - Boisko treningowe do koszykówki - szt. 2 Wyposażenie boisk: - Bramki do piłki ręcznej 3,00 x 2,00 aluminiowe z siatkami, szt. 2 - Zestaw aluminiowy w tulejach mocujących do siatkówki z regulacją wysokości mocowania siatki i mechanizmem naciągowym, siatka całosezonowa, 3 kpl., jedno stanowisko sędziowskie - Zestaw aluminiowy z tulejami mocującymi do tenisa ziemnego, 1 kpl. - Zestaw do koszykówki (treningowy), 2 kpl., stojak stalowy ocynkowany, regulowany o wysięgu 160 cm, tablica 180 x 105 cm, obręcz uchylna, siateczka do obręczy 2. Ogrodzenie o wysokości 4 m z bramą i furtką. c. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w projekcie budowlanym. 2. Zobowiązuje się wykonawcę do sprawdzenia zgodności projektu budowlanego z przedmiarem robót i do zapoznania się z terenem budowy. 3. Zamawiający dopuszcza ujęcie i zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. 4. Wyże wymienione roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową, zaleceniami nadzoru inwestorskiego i autorskiego oraz zgodnie z : A. umową, B. projektem budowlanym, C. specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, D. przedmiarami robót, E. Polskimi Normami Budowlanymi, F. Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. 5. Komplet materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia wykonawca dostarczy na plac budowy we własnym zakresie. 6. Przy wykonywaniu robót WYKONAWCA zobowiązuje się stosować wyroby budowlane i urządzenia o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, określonych w art. 5 ust. 1 pkt 1 - dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (j. t. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm. ) wraz z obowiązującymi zarządzeniami i rozporządzeniami. 7. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie na terenie RP. Odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje i aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń należy przedłożyć inspektorowi nadzoru przed ich zastosowaniem. 8.Podczas realizacji robót wymagane jest przestrzeganie przez Wykonawcę przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zabezpieczenie przed dostępem osób postronnych terenu budowy oraz przechowywanych materiałów budowlanych. 9. Oferta oraz Kosztorys Ofertowy muszą uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia (z uwzględnieniem postanowień zawartych w przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót). 10. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty w wymiarze 5 lat, licząc od dnia ich odbioru.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 326614.19 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Kaszub, Dariusz Kaszuba, ul. Kolejowa 4, 83-307 Kiełpino, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 236887.22
  • Oferta z najniższą ceną: 236887.22 oferta z najwyższą ceną: 335000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.