eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieluńZadania nr 1 Wykonanie instalacji c.o. i c.c.w. oraz remontu instalacji wod-kan w budynku mieszkalnym przy ul. Skłodowskiej 13 w Wieluniu. Zadanie nr 2 Wykonanie instalacji c.o. i c.c.w. w budynku mieszkalnym przy ul. Skłodowskiej 17 w Wieluniu. Zadanie n

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-29

Wieluń: Zadania nr 1 Wykonanie instalacji c.o. i c.c.w. oraz remontu instalacji wod-kan w budynku mieszkalnym przy ul. Skłodowskiej 13 w Wieluniu. Zadanie nr 2 Wykonanie instalacji c.o. i c.c.w. w budynku mieszkalnym przy ul. Skłodowskiej 17 w Wieluniu. Zadanie nr 3 Wykonanie instalacji c.o. i c.c.w. w budynku mieszkalnym przy ul. Ewangelickiej 1 w Wieluniu.
Numer ogłoszenia: 114583 - 2008; data zamieszczenia: 29.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., ul. Zamenhofa 17, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8433115, fax 043 8434217.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.komunalne.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spólka z ograniczoną odpowiedzialnością z 100% udziałem Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadania nr 1 Wykonanie instalacji c.o. i c.c.w. oraz remontu instalacji wod-kan w budynku mieszkalnym przy ul. Skłodowskiej 13 w Wieluniu. Zadanie nr 2 Wykonanie instalacji c.o. i c.c.w. w budynku mieszkalnym przy ul. Skłodowskiej 17 w Wieluniu. Zadanie nr 3 Wykonanie instalacji c.o. i c.c.w. w budynku mieszkalnym przy ul. Ewangelickiej 1 w Wieluniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Wykonanie instalacji c.o. i c.c.w. oraz remontu instalacji wod-kan ul. Skłodowskiej 13 w Wieluniu. Zakres robót obejmuje m.in. : Wykonanie rurociągów miedzianych c.o. o śr. fi15-fi42 - 484 mb Montaż grzejników stalowych płytowych wraz z zaworami termostatycznymi - 37 szt Montaż szafek ciepłomierzowych oraz ciepłomierzy mieszkaniowych - 7 szt Wykonanie rurociągów miedzianych c.c.w. o śr. fi18-fi35 - 177 mb Montaż wodomierzy skrzydełkowych c.c.w. fi15 - 9 szt Montaż zaworówtermostatycznych wielofunkcyjnych cyrkulacyjnych fi15 - 6 szt Demontaż rurociągu stalowego wodociągowego - 120 mb Demontaż rurciągu żeliwnego kanalizacyjnego - 109 mb Wykonanie rurociągu miedzianego wodociągowego - 130 mb Montaż wodomierzy skrzydełkowych z.w. fi15 - 14 szt , fi32 - 1 szt Wykonanie rurociągów kanalizacyjnych z PCV 140 mb Montaż muszli ustępowych z płuczką dolnopłuk - 7 kpl Wykonanie studzienki schładzającej fi600x0.8m z pompą KP-1 Zadanie nr 2 Wykonanie instalacji c.o. i c.c.w. w budynku przy ul. Skłodowskiej 17 w Wieluniu. Zakres robót obejmuje m.in. : Wykonanie rurociągów miedzianych c.o. o śr. fi15-fi42 - 922 mb Montaż grzejników stalowych płytowych wraz z zaworami termostatycznymi - 45 szt , grzejników stalowych łazienkowych wraz z zaworami termostatycznymi 15 szt Montaż szafek cieplomierzowych z ciepłomierzami mieszkaniowymi - 17 szt Wykonanie rurociągów miedzianych c.c.w. o śr. fi18-fi42 - 202 mb Montaż wodomierzy skrzydełkowych c.c.w fi 15 - 18 szt Montaż zaworów termostatycznych wielofunkcyjnych cyrkulacyjnych fi15 - 8 szt Zadanie nr 3 Wykonanie instalacji c.o. i c.c.w. w budynku przy ul. Ewangelickiej 1 w Wieluniu. Zakres robót obejmuje m.in. : Wykonanie rurociągów miedzianych c.o. o śr. fi15-fi54 - 1235 mb Montaż grzejników stalowych płytowych wraz z zaworami termostatycznymi - 51 szt , grzejników stalowych łazienkowych wraz z zaworami termostatycznymi - 17 szt Montaż szafek cieplomierzowych z ciepłomierzami mieszkaniowymi fi15 - 18 szt Wykonanie rurociągów miedzianych c.c.w. o śr. fi18-fi42 - 187 mb Montaż wodomierzy skrzydełkowych c.c.w. fi15 - 18 szt Montaż zaworów termostatycznych wielofunkcyjnych cyrkulacyjnych fi15 - 5 szt. Uwaga : Zaprojektowana instalacja c.o. do lokalu ul. Ewangelicka 1/1A , pomieszczenia oznaczone nr 16-20 ujęta w przedmiarze robót nie będzie wykonywana w związku z tym w składanej ofertcie nie uwzględniać kosztów wykonanie instalacji c.o. w tym lokalu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy ( dotyczy wybranego oferenta). 2. Posiadanie wiedzy, uprawnień, doświadczenia, potencjału technicznego i ekonomicznego do wykonania zadania tj. spełnienie warunków określonych w art. 22. ust. 1 pkt. 1, 2, 3, 4 Prawo zamówień publicznych. 3. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych. 4.Opracowanie oferty ściśle wg załączonego wzoru. 5.Złożenie oświadczenia i dokumentów wskazanych w pkt. VIII niniejszej specyfikacji. 6.Złożenie zamkniętej koperty, zawierającej ofertę z załącznikami, oznaczonej napisem Przetarg nr ZP-8-08 - INSTALACJE C.O., C.C.W. i WOD-KAN ZAD. NR w siedzibie Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Wieluniu - Sekretariat do dnia 23.06.2008 r. do godz. 10.00. W przypadku braku tej informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia. 7.Wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie 90 dni licząc od daty podpisania umowy. 8.Udzielenie gwarancji na wykonane roboty - minimum 60 miesięcy. 9.Udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jednej roboty budowlanej o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem. 10 Posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie /spełnia/nie spełnia/
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty stanowiący Zał. Nr 2 specyfikacji. 2.Oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - Zał. Nr 3 specyfikacji. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego ZUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku , o którym mowa w pkt. V.9 niniejszej specyfikacji musi być: a) wykaz robót o podobnym zakresie i charakterze z niniejszym przedmiotem zamówienia zawierający: - nazwę, adres i telefon Zamawiającego, zakres wykonanych prac, daty rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, - referencje określające, że robota (j.w.) została wykonana z należytą starannością. 6.Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie V.10 niniejszej specyfikacji musi być; - kserokopia potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz: - zaświadczenie z właściwego Oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność wykonawcy do tej Izby na dzień składania ofert. 7.Kosztorys ofertowy (stanowiący kalkulację ceny ryczałtowej) - Zał. Nr 4 specyfikacji. 8.Podpisany projekt umowy - Zał. Nr 5 specyfikacji. 9.Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komunalne.wielun.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o. o. w Wieluniu , ul. Zamenhofa 17 , 98-300 Wieluń.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Przedsiębiorstwa Komunalnego w Wieluniu ul. Zamenhofa 17 , 98-300 Wieluń.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie instalacji c.o. i c..c.w oraz remontu instalacji wod-kan w budynku przy ul. Sklodowskiej 13 w Wieluniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - Wykonanie wewnętrznej instalacji c.o. i c.c.w. oraz remontu instalacji wod-kan w budynku mieszkalnym ul. Skłodowskiej 13 w Wieluniu Z a k r e s r o b ó t o b e j m u j e m. i n. Instalacja c.o. Wykonanie rurociągów miedzianych o śr. Ø 15 - Ø 42 484 mb Montaż grzejników stalowych płytowych i zaworów grzejnikowych termostatycznych 37 szt. Montaż szafek ciepłomierzowych wraz z ciepłomierzami mieszkaniowymi 7 szt. Instalacja c.c.w. Wykonanie rurociągów miedzianych o śr. Ø 18 - Ø 35 izolowanych 177 mb Montaż wodomierzy skrzydełkowych Ø 15 9 szt. Montaż zaworów termostatycznych Ø 15 wielofunkcyjnych cyrkulacyjnych 6 szt. Remont wod-kan Demontaż rurociągu stalowego wodociąg. 120 mb Demontaż rurociągu żeliwnego kanaliz. 109 mb Wykonanie rurociągu miedzianego wodociąg. 130 mb Montaż wodomierzy skrzydełkowych Ø 15 14 szt. Montaż wodomierza Ø 32 1 szt. Wykonanie rurociągów kanalizacyjnych z PCV 140 mb Montaż muszli ustępowych z płuczką dolnopłuk 7 kpl. Studzienka schładzająca Ø 600 x 0,8 m 1 kpl. z pompą KP-1 Roboty budowlane oraz roboty elektryczne zakres jak w przedmiarze robót.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.11.00-7, 45.11.00.00-1, 45.33.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie instalacji c.o. i c.c.w. w budynku przy ul. Skłodowskiej 17 w Wieluniu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2 - Wykonanie wewnętrznej instalacji c.o. i c.c.w. w budynku mieszkalnym ul. Skłodowskiej 17 w Wieluniu Z a k r e s r o b ó t o b e j m u j e m. i n. Instalacja c.o. Wykonanie rurociągów miedzianych o śr. Ø 15 - Ø 42 922 mb Montaż grzejników stalowych płytowych i zaworów grzejnikowych termostatycznych 45 szt. Montaż grzejników stalowych łazienkowych i zaworów grzejnikowych termostatycznych 15 szt. Montaż szafek ciepłomierzowych wraz z ciepłomierzami 17 szt. Instalacja c.c.w. Wykonanie rurociągów miedzianych o śr. Ø 18 - Ø 42 izolowanych 202 mb Montaż wodomierzy skrzydełkowych Ø 15 18 szt. Montaż zaworów termostatycznych Ø 15 wielofunkcyjnych cyrkulacyjnych 8 szt. Roboty budowlane zakres jak w przedmiarze robót..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.33.11.00-7, 45.11.00.00-1, 45.33.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.