Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-29
Szklarska Poręba: Bankowa obsługa budżetu miasta oraz Szkoły Podstawowej Nr 1, Szkoły Podstawowej Nr 5, Przedszkola Samorządowego Nr 1, Przedszkola Samorządowego Nr 2, Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szklarskiej Porębie
Numer ogłoszenia: 114571 - 2008; data zamieszczenia: 29.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Szklarska Poręba, ul. M. Buczka 2, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 075 7547712, fax 075 7547724.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szklarskaporeba.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu miasta oraz Szkoły Podstawowej Nr 1, Szkoły Podstawowej Nr 5, Przedszkola Samorządowego Nr 1, Przedszkola Samorządowego Nr 2, Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szklarskiej Porębie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego jest w szczególności: a) obsługa bankowa Zamawiającego, polegająca na: 1) otwarciu i prowadzeniu rachunków bieżących oraz pomocniczych, funduszy celowych, dochodów własnych a także środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej i innych środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, niepodlegających zwrotowi; dokonywanie zmiany karty wzorów podpisu w ramach opłaty ryczałtowej, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby obsługiwanych rachunków Miasta Szklarska Poręba oraz jego jednostek budżetowych. Koszty związane z prowadzeniem rachunków jednostek ustalone w wyniku niniejszego postępowania, będą opłacane ze środków jednostek. 2) realizacji poleceń przelewów wewnętrznych (między rachunkami w banku); w formie elektronicznej realizacja odbywać się będzie bez zbędnej zwłoki, 3) realizacji przelewów dostarczonych w formie elektronicznej i papierowej na rachunki prowadzone w innych bankach, Bank będzie realizował dyspozycje rozliczeniowe w terminach płatności. Rozliczenia międzybankowe zostaną przekazane do rozrachunku: tego samego dnia pod warunkiem, że dyspozycja wpłynęła do banku do godziny 12.00, następnego dnia roboczego, jeżeli dyspozycja wpłynęła do banku po tej godzinie. Polecenie uznania, które wpłynie do banku w dniu roboczym do godz. 15.00 w rozliczeniach międzybankowych, bank zrealizuje tego samego dnia. 4) przyjmowaniu wpłat gotówkowych na rachunek posiadacza rachunku własnych i osób trzecich, 5) dokonywaniu wypłat gotówkowych, 6) generowaniu i przekazywaniu wyciągów bankowych po każdej zmianie salda na rachunkach bankowych, 7) udostępnieniu bankowego systemu elektronicznego typu home lub corporate banking w każdej jednostce, 8) realizacji czeków bankowych lub innych dokumentów bankowych umożliwiających wypłatę środków pieniężnych, 9) wydawaniu opinii bankowych, zaświadczeń i potwierdzeń przeprowadzenia operacji bankowych przez Zamawiającego, udzielaniu poręczeń i pełnomocnictw bankowych, 10) umożliwieniu lokowania wolnych środków pieniężnych w formie lokat krótkoterminowych, 11) przechowywaniu depozytów. 12) realizacji transakcji walutowych związanych z dokonywaniem płatności walutowych, 13) obsługę masowych płatności ok. 2.500 płatników, Wprowadzenie usługi identyfikacji podatników, regulujących zobowiązania wobec Zamawiającego, wpłacających środki na określony rachunek Zamawiającego, poprzez udostępnienie pola tytułem do wstawiania kodu kreskowego i lub innego identyfikatora pozwalającego na jednoznaczne rozpoznanie wpłacającego. Wykonawca poprzez swój system bankowości elektronicznej zobowiązany będzie do udostępniania tych danych Zamawiającemu w formacie elektronicznym; b) możliwość uruchomienia jednolitego oprogramowania typu home lub corporate banking we wszystkich jednostkach organizacyjnych włączonych do bankowej obsługi budżetu gminy, System bankowości elektronicznej powinien umożliwiać w szczególności: uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach Zamawiającego, przeszukiwanie zbioru wszystkich operacji na rachunkach Zamawiającego według rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, rachunku kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych kryteriów możliwych do wyodrębnienia w zbiorze operacji, - wywołanie dowolnej operacji wg w/w kryteriów, - składania poleceń przelewu ze wszystkich rachunków, - składanie poleceń przelewu na lokaty terminowe dostępne w ofercie publicznej Banku, - monitorowanie operacji i sporządzanie z wybranego okresu obsługi szczegółowych wyciągów dla wszystkich operacji, - import danych z programów księgowo - płacowych do systemu bankowości elektronicznej. Ponadto alternatywne realizowanie przelewów elektronicznych przygotowanych przez systemy informatyczne Zamawiającego w razie awarii sieci komputerowej, wykluczającej możliwość standardowego wykorzystania kanału elektronicznego, wykorzystywanego przez system bankowości elektronicznej (np. możliwość przygotowania nośnika danych i jego fizyczne dostarczenie do Wykonawcy, itp.). Wykonawca dołoży należytej staranności i podejmie wszelkie niezbędne działania, umożliwiające, nie później niż w ciągu 5 dni przed dniem rozpoczęcia realizacji import przelewów elektronicznych generowanych przez systemy informatyczne eksploatowane u Zamawiającego. c) oprocentowanie środków pieniężnych, kapitalizowanych miesięcznie, zgromadzonych na rachunkach bankowych, które oparte będzie na zmiennej stopie procentowej WIBID (publikowanej w Rzeczpospolitej) dla jednomiesięcznych depozytów, pomnożonej przez stałą liczbę, ustalonej według zasad obowiązujących (stosowanych przez) Wykonawcę i opisanych w ofercie, d) realizację zleceń dotyczących wypłat wynagrodzeń z zachowaniem tajemnicy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.10.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego, z wyjątkiem inwestycji bankowych, usług ubezpieczeniowych oraz usług emerytalnych3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe Oryginalny kod CPV: 66.12.00.00 - Usługi depozytowe3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Ogólne zasady uczestnictwa w postępowaniu Wykonawca winien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji. Załączniki do SIWZ należy wypełnić ściśle według warunków i postanowień zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiana treści załączników dołączonych do SIWZ jest niedopuszczalna. Zamawiający nie przewiduje zebrania Wykonawców. 2. Firmy wykluczone z udziału z postępowania przetargowego Z ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy spełniają którąkolwiek z przesłanek określonych w art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Warunki zakwalifikowania firmy do postępowania O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 3.1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w zamówieniu działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3.2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3.4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych), 3.5) posiadają lub uruchomią ( jeżeli nie posiadają ) przed terminem rozpoczęcia realizacji zamówienia placówkę na terenie Miasta Szklarska Poręba w dowolnej formie prawnej np.: oddział, filia wraz z punktem obsługi kasy Urzędu Miejskiego w swojej siedzibie, czynnym w dniach roboczych. Do czasu otwarcia placówki bank zagwarantuje codzienną obsługę Zamawiającego i zapewni możliwość przeprowadzenia wszystkich operacji bankowych bez ponoszenia dodatkowych kosztów. W przypadku niespełnienia tego warunku zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od zawartej umowy. Prowizje od wpłat gotówkowych do kwoty 200,00 zł na rachunek Urzędu Miejskiego w Szklarskiej Porębie realizowanych przez inne osoby niż posiadacz rachunku pokrywa Zamawiający. 3.6) zapewniają oprocentowanie środków pieniężnych, kapitalizowanych miesięcznie, zgromadzonych na rachunkach bankowych Zamawiającego, które oparte będzie na zmiennej stopie procentowej WIBID (publikowanej w Rzeczpospolitej) dla jednomiesięcznych depozytów, ustalonej według zasad obowiązujących (stosowanych przez) Wykonawcę i opisanych w ofercie, pomnożonej przez stałą liczbę nie mniejszą niż 0.8 (80 %1 M WIBID). 3.7) bezpłatnie zapewniają dostawę elektronicznego systemu bankowego typu home lub corporate banking, bieżącą aktualizację oprogramowania wraz jego instalacją, przeszkolą pracowników Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zapewni prawidłową pracę zainstalowanego oprogramowania. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach w ofercie, spełniające wymogi niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert chyba, że ich nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 4.2 Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące aktualne dokumenty i oświadczenia: 1) wypełnioną i podpisaną ofertę, według wzoru zawartego w zał. nr 3 SIWZ wraz z oświadczeniem wykonawcy, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, 2) oświadczenie wykonawcy potwierdzające o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i wymagań określonych w SIWZ według załącznika nr 4 SIWZ, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; W przypadku, gdy informacje przedstawione w rejestrze lub wypisie stracą ważność z powodu uchwalenia stosownych uchwał wspólników, bądź akcjonariuszy, a zmiany te nie zostały jeszcze umieszczone w rejestrze, należy dołączyć do oferty kopie w/w uchwał ; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz osób lub dokumenty, z których wynika, które osoby są uprawnione do złożenia oferty, podpisania umowy oraz podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. W wypadku złożenia oferty, bądź też dokonania innej z ww. czynności przez osobę nie uwidocznioną w odpisie KRS dla spółek prawa handlowego, bądź nie będącą właścicielem firmy w wypadku innej formy prawnej, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo do podpisania oferty pochodzące od osoby ujawnionej w KRS do reprezentowania lub od dalszego pełnomocnika, ustanowionego przez osobę ujawnioną w KRS, z którego treści wynika umocowanie do udzielania dalszego pełnomocnictwa; Dopuszcza się przedłożenie kserokopii tego pełnomocnictwa z poświadczeniem zgodności z oryginałem, W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone ww dokumenty dla każdego z nich oddzielnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szklarska.signform.pl/szklarska/browse.php?catprz=152
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski ul. Buczka 2 58-580 Szklarska Poręba.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIE DOTYCZY
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski ul. Buczka 2 58-580 Szklarska Poręba pokój nr 19.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Inowłódz oraz jednostek organizacyjnych w latach 2026-2028
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Jawor i jej jednostek organizacyjnych na lata 2026-2029
- Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu złotowego w wysokości do 6.600.000,00 PLN
- Kompleksowe prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Siechnice oraz jednostek organizacyjnych Gminy
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 1.600.000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek.
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Strzelno i jednostek organizacyjnych gminy.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





