Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-09
Lubin: dostawa błon i odczynników rtg oraz zestawu pomiarowego do wewnętrznej kontroli parametrów jakości
Numer ogłoszenia: 114462 - 2007; data zamieszczenia: 09.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Lubinie, ul. Bema 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8401715, fax 076 8401716.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozlubin.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa błon i odczynników rtg oraz zestawu pomiarowego do wewnętrznej kontroli parametrów jakości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : - w Zadaniu Nr 1 - dostawa błon i odczynników ogólnodiagnostycznych oraz kaset, - w Zadaniu Nr 2 - dostawa błon i odczynników do mammografii oraz kaset, - w Zadniu Nr 3 - błony do tomografii, - w Zadniu Nr 4 - zestaw pomiarowy do wewnętrznej kontroli parametrow jakości.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.31.10.00 - Klisza rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 32.35.41.10 - Klisza rentgenowska Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający następujące warunki : a) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego zamówienia i w celu potwierdzenia przedstawi Zamawiającemu : - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Zamawiający wymaga w zakresie : potencjału kadrowego, posiadanych doświadczeń, potencjału technicznego i finansowo - ekonomicznego, złożenia oświadczenia zgodnie z Załącznikiem Nr 2 siwz. d) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1- 9 ustawy Pzp i w celu potwierdzenia Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z Załącznikiem Nr 1 siwz. Oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, Zamawiający dokona sprawdzając kompletność, poprawność oraz aktualność złożonych dokumentów, wg formuły - spełnia - nie spełnia .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć : a) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - Załącznik Nr 1 do oferty, b) oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp - Załącznik Nr 2 do oferty, c) wypełniony Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 do oferty (specyfikacja ilościowo - asortymentowa ), d) wypełniony Formularz specyfikacji technicznej - Załącznik Nr 4 do oferty, e) warunki gwarancji zestawu- tylko w przypadku złożenia oferty na zadnie Nr 4 - Załącznik Nr 5 do oferty, f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, g) dokumenty dopuszczenia do stosowania i obrotu, zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. Dz. U. Nr 93 poz. 896 h) karty charakterystyk substancji niebezpiecznej ( zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 lipca 2002r - Dz. U. Nr 140 poz. 1171 ) do oferowanych odczynników . i) pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej. j) dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. k) oryginalne materiały informacyjne potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów technicznych filmów oraz zestawu ( prospekty, instrukcje obsługi, opis techniczny itp. w języku polskim ) z zaznaczeniem potwierdzającym ich spełnienie .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozlubin.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej, 59 - 300 Lubin, ul. Bema 6 - Dział Zamówień Publicznych - pok. 205.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej, 59 - 300 Lubin, ul. Bema 6, Kancelaria pok.201.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: błony, odczynniki rtg ogólnodiagnostyczne oraz kasety.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filmy rtg o różnych rozmiarach ( 8 pozycji ), wywoływacz, utrwalacz oraz 7 pozycji kaset rtg różnych rozmiarów - wg rocznych, szacunkowych potrzeb Zamawiającego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.31.10.00-4, 24.64.12.30-0, 24.64.12.40-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: błony i odczynniki rtg do mammografii oraz kasety.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: filmy rtg ( 2 pozycje ), wywoływacz, utrwalacz oraz płyn do mycia folii, kasety ( 2 pozycje ) - wg rocznych, szacunkowych potrzeb Zamawiającego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.31.10.00-4, 24.64.12.30-0, 24.64.12.40-3, 24.51.32.94-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: filmy rtg do tomografii.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja - filmy do kamery laserowej Kodak DRY View 8700.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.31.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zestaw pomiarowy do wewnetrznej kontroli parametrów jakości.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: skład zestawu : densytometr, sensytometr, oprogramowanie komputerowe, dwa rodzaje siatki testowej, fantom mammograficzny, termometr cyfrowy oraz fantom do pomiaru parametrów geometrycznych promieniowania.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy oświetlenia ulicznego w miejscowości Zimna Woda.
- Budowa drogi pomiędzy osiedlem Przylesie a osiedlem Polesie w Lubinie
- Świadczenie usługi zapewniającej schronienie w schronisku dla bezdomnych kobiet, w tym osób niepełnosprawnych podopiecznych MOPS w Lubinie.
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w III kwartale 2024r. tj. wyrobów piekarskich
- Budowa, przebudowa, remont ścieżki rowerowej w m. Lubin - Cyklostrada Dolnośląska
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu, medycznych artykułów dydaktycznych oraz oprogramowania do pracowni symulowanego laboratorium, szkolno-treningowego wyposażonego w system zarządzania kryzysowego
- DOSTAWA PIELUCHOMAJTEK ORAZ ŚRODKÓW DO PIELĘGNACJI CIAŁA DLA ODDZIAŁU OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ I HOSPICYJNEJ MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Dostawy sukcesywne systemu stężenia glukozy we krwi oraz dostawy dozowników tlenu
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Produkty lecznicze.
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
więcej: Klisza rentgenowska »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.