Ogłoszenie z dnia 2025-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00104243/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa fontanny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pod Lasem 64
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-210
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzm@zielen.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zielen.rybnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-02b91674-1aa8-4a6f-aff1-4c0144b4bc5b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie zielenią miejską i cmentarzami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa fontanny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02b91674-1aa8-4a6f-aff1-4c0144b4bc5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233875
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020500/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja/ renowacja zieleńca Powstańców ul. Wieniawskiego w Rybniku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00104243
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2120.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 718531,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa fontanny zlokalizowanej na terenie zieleńca znajdującego się w trwałym zarządzie Zamawiającego, zlokalizowanego w obrębie ulic 3-go Maja, Klasztornej i Wieniawskiego w Rybniku na działkach nr 221, 211,213, oraz zagospodarowanie terenu wokół na podstawie projektu, pozwolenia na budowę, przedmiaru.
Zakres robót związanych z budową obiektu obejmuje:
- rozebranie niecki istniejącej fontanny,
- rozebranie istniejącej nawierzchni placu wokół fontanny wraz z podbudową,
- rozebranie istniejących instalacji zasilających fontannę w wodę i odprowadzających ścieki,
- wykonanie wykopu pod komorę technologiczną fontanny wraz z niecką,
- wykonanie wykopów pod nowe instalacje zasilające fontannę,
- wykonanie żelbetowej podziemnej komory technologicznej wraz z niecką fontanny,
- wykonanie instalacji technologicznych fontanny,
- wykonanie instalacji zasilających fontannę w wodę i energię oraz wpięcie do kanalizacji sanitarnej,
- ułożenie warstw wykończeniowych niecki,
- wykonanie podbudowy i ułożenie nowej nawierzchni przy fontannie wraz z krawężnikami,
- montaż pozostałych elementów małej architektury (ławki, kosze),
- odtworzenie nawierzchni chodników po wykonaniu instalacji zasilających obiekt fontanny,
- uporządkowanie terenu po wykonanych robotach oraz wysiew trawy w miejscach ubytków.
Uwaga
-nasadzenia krzewów w/g projektu i przedmiaru wykona inwestor z materiału własnego.
Roboty muszą być wykonane zgodnie z projektem, pozwoleniem na budowę, przedmiarem, obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną.
Do obowiązków Wykonawcy należy:
• realizacja przedmiotu umowy zgodnie z postanowieniami SWZ,dokumentacją i pozwoleniem na budowę, przedmiarem robót oraz niniejszą umową,
• Powołanie kierownika budowy,
• wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, gdzie brak jest możliwości sporządzenia opracowania zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi Wykonawca powinien uzyskać odstępstwa od tych przepisów.
• wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań projektowych wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi, uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, decyzji i zgód niezbędnych dla wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz wykonanie niezbędnych prac budowlanych dla budowy obiektu będącego przedmiotem umowy.
• przedstawienie i uzyskanie zatwierdzenia przez Zamawiającego zastosowanych rozwiązań technicznych
• współpraca z Gminą Wyznaniową Żydowską nad realizacją zadania w kwestii ewentualnego godnego pochówku odkrytych szczątków mogących się znajdować na terenie przeznaczonym do wykonania inwestycji,
• opracowanie niżej wymienionych dokumentów i projektów oraz nie ograniczając się do nich, wszelkie inne Dokumenty Wykonawcy jakie mogą okazać się niezbędne dla budowy i użytkowania obiektu będącego przedmiotem zamówienia, a w szczególności:
a) plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
b) projekty czasowej organizacji ruchu na czas budowy;
c) projekty wykonawcze wraz ze wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi;
d) dokumentację projektową instalacji i urządzeń towarzyszących (obcych);
e) dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu;
f) instrukcję utrzymania i eksploatacji;
g) geodezyjną dokumentację powykonawczą.
• uzyskanie akceptacji Zamawiającego dla opracowanych zmian założeń projektowych;
• opracowanie Specyfikacji Technicznej dla prefabrykatów innych niż w projekcie na podstawie dokumentów producenta przedmiotowego materiału, przy zmianach materiału wykończeniowego elewacyjnego;
• przejęcie terenu prowadzenia robót w terminie uzgodnionym z Zamawiającym,
• zapewnienie wykonania przedmiotu zamówienia przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane,
• pełnienie funkcji koordynacyjnych w stosunku do podwykonawców,
• utrzymywanie porządku na terenie prowadzenia robót, na ciągach komunikacyjnych i wokół obiektu,
• zabezpieczenie i oznakowanie miejsca prowadzonych robót oraz dbałość o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały okres realizacji umowy,
• prowadzenie robót z zapewnieniem warunków zgodnych z przepisami BHP i ppoż,
• zapewnienie ochrony mienia znajdującego się na terenie prowadzenia robót,
• przygotowanie i przekazanie zamawiającemu kompletnej dokumentacji odbiorowej,
• powiadomienie Zamawiającego o gotowości do odbioru robót zanikających/ulegających zakryciu i odbiorów częściowych z wyprzedzeniem co najmniej 1 dnia roboczego (telefonicznie),
• powiadomienie Zamawiającego o gotowości do odbioru końcowego z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni (w formie pisemnej, w tym pocztą elektroniczną na adres e- mail ……………...),
• przedstawienie Zamawiającemu – najpóźniej w dniu poprzedzającym planowany odbiór końcowy - kompletu dokumentów odbiorowych, w tym dokumentów pozwalających na stwierdzenie, że wszystkie zabudowane materiały posiadają dopuszczenie do zastosowania w budownictwie.
Stosownie do treści art. 100 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie wprowadza żadnych zmian w sposobie użytkowania obiektu, który dostosowany jest do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym do osób niepełnosprawnych.
Uwaga:
W razie, gdy realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przy pomocy floty pojazdów, flota ta będzie spełniać wymagania, o których mowa w art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45248000-7 - Budowa konstrukcji hydromechanicznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Mimo że Zamawiający zwiększył kwotę na realizację zamówienia do wartości proponowanej przez Wykonawcę ten odstąpił od zawarcia umowy.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1195773,28 PLN
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Usługa serwisowa dwóch systemów klimatyzacji precyzyjnej Schneider Electric UNIFLAIR TDAV0921A zainstalowanych w Centrum Przetwarzania Danych PGG S.A. w Rybniku
- Dostawa 2 szt. fabrycznie nowych samochodów osobowo-dostawczych dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A. z podziałem na zadania
- Zmiana sposobu ogrzewania w lokalu mieszkalnym przy ul. Lompy 11A/10 znajdującym się w budynku Wspólnoty Mieszkaniowej
- "Rybnik - w kierunku zielonej przyszłości - Budowa Centrum Aktywności Lokalnej w dzielnicy Zamysłów" - realizacja w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont transformatorów i ich podzespołów dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S. A.
- Wykonanie koreferatu do analizy warunków przewietrzania: ,,Analiza przewietrzania terenu oraz odwodnienia terenu w związku z koncepcją budowy budowli krajobrazowej Holona w Rybniku Chwałowicach dla potrzeb PGG S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice"
więcej: przetargi w Rybniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.