eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce KrajeńskieŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE OCHRONY MIENIA W OBIEKTACH PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z O.O. W STRZELCACH KRAJEŃSKICH W LATACH 2013- 2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-17

Strzelce Krajeńskie: ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE OCHRONY MIENIA W OBIEKTACH PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z O.O. W STRZELCACH KRAJEŃSKICH W LATACH 2013- 2015
Numer ogłoszenia: 113937 - 2013; data zamieszczenia: 17.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. , ul. Gorzowska 15, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, tel. 0-95 7631081, faks 0-95 7632248.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka ze 100% udziałem Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE OCHRONY MIENIA W OBIEKTACH PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z O.O. W STRZELCACH KRAJEŃSKICH W LATACH 2013- 2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Świadczenie usługi w zakresie ochrony mienia Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Strzelcach Krajeńskich w latach 2013-2015. 2. Zakres prac przewidzianych do wykonania w zakresie ochrony mienia w szczególności obejmuje: a/ ochronę pomieszczeń znajdujących się w budynkach i na placach przed dostępem osób nieuprawnionych, b/ ochronę mienia znajdującego się w budynkach i na placach przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, c/ sprawdzanie stanu zabezpieczenia pomieszczeń, d/ współdziałanie z Policją i Strażą Pożarną, e/ interwencją w przypadkach zaistnienia zagrożenia mienia, f/ rejestrowanie wyjść i wejść pracowników P.G.K. po godzinach pracy tj. pomiędzy godziną 15.00 - 07.00 w tym również kontrola uprawnień pracowników do przebywania w obiektach poza godzinami pracy, g/ rejestrowanie wyjazdów i przyjazdów pojazdów PGK sp. z o.o. po godzinach pracy, h/ informowanie Zarząd Spółki lub osoby wyznaczone przez Zarząd o zaistniałych zdarzeniach mających charakter losowy, i/ przyjmowanie telefonicznych i osobistych zgłoszeń najemców o zaistniałych awariach, z ich odnotowaniem w książce zgłoszeń oraz przekazanie tych informacji pełniącym dyżury domowe pracownikom, j/ utrzymanie porządku i czystości w obrębie budynku administracyjno-biurowego i parkingu przed budynkiem oraz zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania parkingu i dojść do budynków, poprzez ich odśnieżanie oraz posypywanie piaskiem w okresie zimowym (ogółem około 350 m2 - nie codziennie w tym około 100 m2 do posypania piaskiem w okresie zimowym), k/ w okresie zimowym tj. od 15.11.br. do 15.03.pr, powiadamianie wyznaczonych pracowników do usuwania skutków pogodowych (śnieg, gołoledź), l/ pełnienie służby w obowiązującym, kompletnym umundurowaniu z identyfikatorem, ł/ zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji, które mogą mieć wpływ na stan zabezpieczenia obiektów w trakcie trwania umowy i po jej wygaśnięciu. 3. Służba ochronna winna być pełniona w następujący sposób: - w dni powszednie od godziny 15.00 do godziny 07.00, - w dni świąteczne oraz wolne od pracy - całodobowo. 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zabezpieczył odpowiednią ilość pracowników do wykonania usługi w systemie zmianowym, zatrudniających na umowę o pracę, posiadających niezbędne przygotowanie zawodowe..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia - na wzorze stanowiącym Formularz nr 2 do siwz 2) Wykonawca winien posiadać aktualną koncesję na cały okres przewidziany dla zadania na ochronę mienia i osób zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 / Dz. U z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), jednej usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia (usługa powinna trwać nieprzerwanie przez okres co najmniej 6 miesięcy) polegającej na ochronie mienia. Dokument: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia - na wzorze stanowiącym Formularz nr 2 do siwz 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi były wykonane- na wzorze stanowiącym Formularz nr 4 do siwz oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi potwierdzić spełnienie tego warunku: a) wykazem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; (Załącznik nr 5 do SIWZ). Wykonawca musi wykazać dysponowanie co najmniej 2 osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej 1. Stopnia. Dokument: Do wykazu należy dołączyć kserokopie, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zaświadczeń o posiadaniu aktualnych licencji pracownika ochrony fizycznej; oraz b) oświadczeniem Wykonawcy, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i umiejętności.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna za spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia Dokument: opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z zał. Nr 1 do SIWZ. 2. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale VII SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - jeśli dotyczy. Uwaga: Pisemne zobowiązanie powinno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (jeśli posiada oryginał) lub podmiot trzeci. 3. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem, na język polski

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Odpis-ulga na PFRON - 20

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzelce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., ul. Gorzowska 15, 66 - 500 Strzelce Kraj..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o., ul. Gorzowska 15, 66 - 500 Strzelce Kraj. sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.