To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-22
Katowice: KAMPANIA REKLAMOWA NA PORTALACH INTERNETOWYCH ORAZ NOŚNIKACH WIELKOFORMATOWYCH
Numer ogłoszenia: 113609 - 2012; data zamieszczenia: 22.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96755 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KAMPANIA REKLAMOWA NA PORTALACH INTERNETOWYCH ORAZ NOŚNIKACH WIELKOFORMATOWYCH.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część II Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja kampanii promocyjno-informacyjnej w Internecie, która jest częścią projektu W poszukiwaniu pracy-alternatywne formy zatrudnienia osób niepełnosprawnych realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach poddziałania 6.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki I. Termin wykonania zamówienia Termin realizacji zamówienia: I etap (edycja wiosenna) - maj/czerwiec 2012 r. II etap (edycja jesienna), wrzesień/październik 2012r. II. Informacja o genezie projektu w ramach którego realizowana jest kampania internetowa 2.1 Wstęp: Pomimo zmian w prawie, wprowadzania nowych instrumentów wsparcia dla pracodawców zatrudniających niepełnosprawnych, potencjał pracowniczy osób z niepełnosprawnością wykorzystywany jest w minimalnym stopniu. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych (ON) w województwie śląskim wynosi 23 proc. co oznacza że na 100 ON tylko 23 pracują; dla porównania wśród ogółu mieszkańców regionu wskaźnik wynosi 58 proc. Jedną z poważniejszych przyczyn tego stanu rzeczy są: niska wiedza na temat korzyści płynących z zatrudniania ON oraz negatywne stereotypy. Wśród wielu pracodawców pokutuje przeświadczenie, że ON jest mniej efektywna i dyspozycyjna, a dodatkowo problemy z przystosowaniem miejsca pracy są często powodem odmowy zatrudnienia, nawet jeśli kwalifikacje kandydata nie budzą żadnych zastrzeżeń. Należy również zaznaczyć, zdecydowana część ON pracuje na tzw. chronionym rynku pracy. W praktyce tylko około 20% korzystających z dofinansowań ON podejmuje pracę na otwartym rynku pracy, choć powinien być on docelowym miejscem zatrudnienia dla większości z nich. Droga do zatrudnienia na otwartym rynku jest więc w przypadku ON długa i nieefektywna, rzadko prowadzi do osiągnięcia planowanego i pożądanego rezultatu. Praktycznie nie stosuje się wobec ON alternatywnych form zatrudnienia jak np.: telepraca, zatrudnienie wspierane z udziałem asystenta osoby niepełnosprawnej, czy zatrudnienie za pośrednictwem agencji pracy tymczasowej. Negatywne nastawienie, brak wiary i niewiedza samych osób niepełnosprawnych do poszukiwania pracy również wpływają na niski poziom zatrudnienia tej grupy na rynku pracy. WUP w Katowicach chce to zmienić poprzez szeroko zakrojoną kampanię informacyjno-promocyjną w województwie śląskim, w oparciu między innymi o Internet. 3.2 Cele strategiczne kampanii internetowej: - wzrost świadomości oraz wiedzy na temat korzyści związanych z zatrudnianiem osób niepełnosprawnych wśród śląskich pracodawców oraz osób z niepełnosprawnością - zaintrygowanie odbiorcy projektem i portalem internetowym który został stworzony na potrzeby projektu www.sprawni-niepelnosprawni.pl (zawierającym m.in. takie elementy jak giełda pracy, forum, baza wiedzy dotycząca problematyki niepełnosprawności) - promocja alternatywnych form zatrudnienia - budowa wizerunku pracujących osób niepełnosprawnych jako wartościowych pracowników i pełnoprawnych członków społeczeństwa, a pracodawców zatrudniających tą grupę - jako przedsiębiorców o wysokiej odpowiedzialności społecznej; - zachęcenie osób niepełnosprawnych do podjęcia wyzwań na otwartym rynku pracy. 3.3 Grupy docelowe kampanii: - osoby niepełnosprawne pomiędzy 18 a 65 rokiem życia będące mieszkańcami województwa śląskiego - przedsiębiorcy z województwa śląskiego IV. Sposób realizacji kampanii: 4.1. Do zadań Wykonawcy należeć będzie: opracowanie produktów kampanii w oparciu o cele strategiczne kampanii/ jej grupy docelowe i wyznaczone kanały internetowe świadczenie usług promocyjnych w oparciu o wyznaczone kanały internetowe dostarczenie raportu końcowego Kampania internetowa musi kłaść nacisk na wykorzystanie dwóch form marketingu internetowego, mówiąc w przystępny sposób o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych. 4.2 Kanały/narzędzia do wykorzystania w kampanii: animowany nośnik elektroniczny typu double billboard wykonany w technologii flash, zlokalizowany na stronie głównej i w witrynach Informacje i publicystyka i/lub Biznes, Finanse, Prawo w ramach 2 ogólnopolskich serwisów informacyjnych (targetowanie na województwo śląskie), minimalna łączna liczba odsłon: 1,2 mln (capping 3), nośnik umiejscowiony każdorazowo na górze strony, kliknięcie na billboard musi powodować automatyczne przekierowanie użytkownika na stronę projektu www.sprawni-niepelnosprawni.pl , Wykonawca zapewni równomierne rozłożenie odsłon nośników na 2 serwisach - po min. 600 tys. (+/- 10 proc.), z zachowaniem zasady, że w każdym serwisie w jednym etapie ukaże się po min. 300 tys. odsłon (+/-10proc.) nośnik elektroniczny typu list reklamowy; wielkość listu minimum 30 kB, wykonany w technologii html z elementami graficznymi, list w liczbie min. 100 tys. wysłany na skrzynki mailowe w ramach wybranych ogólnopolskich portali internetowych, na których zamieszczono billboard, kliknięcie na odnośnik w liście musi powodować automatyczne przekierowanie użytkownika na stronę www.sprawni-niepelnosprawni.pl, list reklamowy może być dostarczony podczas kampanii tylko raz do danego konta e-mailowego, list wysyłany do użytkowników zamieszkujących województwo śląskie w wieku od 18-65 roku życia na podstawie wpisów w formularzu rejestracyjnym przy zakładaniu skrzynki e-mailowej. V. Dodatkowe uwagi: 5.1. Kampania ma przebiegać na portalach/ serwisach internetowych, które zapewnią wysoki zasięg kampanii i zaangażowanie odbiorców. Minimalna liczba unikalnych użytkowników portali to 3,5 mln w kategorii Informacje i Publicystyka oraz 1,3 mln w kategorii Biznes, Finanse, Prawo (na podstawie badania Megapanel/ PBI Gemius - luty2012) 5.2. Oferta na przygotowanie i realizację kampanii reklamowej zawierać musi informacje o portalach, na których Wykonawca zamierza przeprowadzić kampanię. 5.3. Materiały obowiązkowe do wykorzystania przez Wykonawcę: logotypy Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, WUP, Śląskie - pozytywna energia, flagą UE z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a także adresem strony internetowej www.sprawni-niepelnosprawni.pl, do uzgodnienia na etapie projektowania z Zamawiającym, zastosowane zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki VI. Po podpisaniu umowy, Wykonawca będzie musiał wziąć pod uwagę: 6.1. Konieczność przygotowania trzech projektów dla każdej z wymaganej formy reklamy, z których Zamawiający wybierze po jednym; 6.2 Konieczność przekazania informacji Zamawiającemu obejmującej propozycje lokalizacji umiejscowienia nośników typu billboard (położenia w ramach poszczególnych proponowanych zakładek portalu) oraz media planu kampanii; 6.3 Skierowanie do emisji/publikacji materiałów reklamowych zaakceptowanych przez Zamawiającego w formatach wymaganych przez media. Wykonawca będzie zobowiązany do nadzoru nad emisją/ publikacją materiałów reklamowych zgodnie z media planem zaakceptowanym przez Zamawiającego (Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego powiadamiania Zamawiającego o wszelkich odstępstwach od media planu); 6.4 zrealizowanie kampanii zgodnie z zaakceptowanymi przez Zamawiającego projektami i harmonogramem 6.5 przekazania Zamawiającemu autorskich praw majątkowych do wszystkich projektów przygotowanych w ramach kampanii. 7 Po zakończonej kampanii (w terminie 5 dni roboczych od dnia zakończenia) Wykonawca będzie zobowiązany: 7.5 przekazać Zamawiającemu na odpowiednich nośnikach komplet wszystkich materiałów w wersjach ostatecznych przeznaczonych do emisji/publikacji; 7.6 dostarczyć raport podsumowujący kampanię z informacjami o liczbie wejść użytkowników z woj. śląskiego na reklamę odsłonową z rozbiciem na poszczególne portale, liczbie wysłanych listów reklamowych do użytkowników poczty email na danym portalu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu W poszukiwaniu pracy-alternatywne formy zatrudnienia osób niepełnosprawnych, Poddziałanie 6.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: KAMPANIA REKLAMOWA NA PORTALACH INTERNETOWYCH ORAZ NOŚNIKACH WIELKOFORMATOWYCH
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PIMEDIA Przemysław Kozok, ul. hermana Wróbla 3a/7, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 43050,00
Oferta z najniższą ceną: 43050,00 / Oferta z najwyższą ceną: 65190,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Roboty naprawcze po zalaniach we wrześniu 2024 roku w budynku Urzędu Skarbowego w Pszczynie
- Dostawa komory próżniowej i mieszarki do gliny
- Dostawa drobnych akcesoriów laboratoryjnych dla Zakładu Genetyki
- Przebudowa zatoki autobusowej w ciągu ul. Mikołowskiej w Katowicach w rejonie ul. Parkowej
- Dostawa projektora multimedialnego i ekranu projekcyjnego
- Rozwój podmiotów ochrony ludności: remont budynku KM PSP w Katowicach przy ul. Wojewódzkiej 11 w celu utrzymania gotowości podmiotów OL do realizacji zadań z zakresu OLiOC
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie podczas rozgrywek piłki siatkowej mężczyzn "PlusLiga" w sezonie 2025-2026.
- Organizacja 10 Festiwali Naukowych dla szkół w ramach projektu ERA INŻYNIERA- Rozwój kompetencji kluczowych w Gminie Stalowa Wola.
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
- 3 896 189,56 EUR.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.