eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › Remont budynku Urzędu Miejskiego w Bytowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-28

Ogłoszenie nr 113336 - 2017 z dnia 2017-07-28 r.

Bytów: Remont budynku Urzędu Miejskiego w Bytowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 529191-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytów, krajowy numer identyfikacyjny 77097949900000, ul. ul. 1-go Maja 15, 77-100 Bytów, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 59 822 20 11, faks 59 822 25 92, e-mail urzad@bytow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku Urzędu Miejskiego w Bytowie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OR.271.271.15.2017.IS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I zamówienia: Remont elewacji budynku Urzędu Miejskiego a) roboty rozbiórkowe: ? demontaż części istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie z załącznikiem zestawienie stolarki, przed przystąpieniem do wymiany stolarki okiennej wykonawca robót budowlanych zobowiązany jest do wykonania pomiarów istniejących otworów okiennych, ? demontaż istniejących elementów na elewacjach budynku, które będą utrudniały wykonanie docieplenia budynku takie jak: lampy (oświetlenie od strony parkingu), tablice informacyjne, antena satelitarna, uchwyty na drzewce flag itp., po zakończeniu prac ww. elementy należy zamontować na ścianach, ? tynki zewnętrzne przeznaczone do całkowitego skucia, a miejsca porażone korozją biologiczną odgrzybić i odkazić ściany stosując środki chemiczne odgrzybiające ? istniejące dwa balkony od strony parkingu należy rozebrać, ? należy skuć całkowicie obrzutkę cementową na cokole kamiennym oraz istniejące fugi, a kamienie naturalne oczyścić w sposób mechaniczny lub chemiczny z brudu, kurzu, porostów, zacieków (szczotki druciane, mycie cokołu ręczne lub pod ciśnieniem itp.) ? demontaż istniejących krat w oknach - 2 kpl. b) roboty remontowo-budowlane: ? ściany zewnętrzne budynku przed przystąpieniem do wykonywania tynków ciepłochronnych należy oczyścić z brudu, kurzu porostów oraz wyrównać powierzchnie (uzupełnić ewentualne bruzdy zagłębienia powstałe w trakcie skuwania istniejących tynków zewnętrznych), ? zagruntować całą powierzchnię emulsją, ? w celu uzyskania prostej i wypoziomowanej dolnej krawędzi elewacji należy zastosować listwę cokołową dobraną do grubości elewacji, listwę montować do istniejącej ściany kołkami rozporowymi, ? ściany zewnętrzne należy ocieplić tynkiem ciepłochronnym na bazie perlitu gr. 3 cm wzmocniony siatką zbrojącą z włókna szklanego, ? przy montażu siatki zbrojonej z włókna szklanego należy pamiętać o prawidłowym montażu i odpowiednich zakładach, należy odpowiednio zabezpieczyć ościeża okienne i drzwiowe (przy głównych wejściach do budynku należy zamontować listwy aluminiowe narożne), ? wykonanie docelowej warstwy elewacji poprzez pomalowanie dwukrotne farbę elewacyjną silikonową, zmywalną - kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem na etapie realizacji, ? pomalowanie i odtworzenie/renowacja istniejącej sztukaterii elewacyjnej, ? wymiana parapetów zewnętrznych z blachy tytan-cynk w kolorze jak istniejące obróbki blacharskie na budynku Urzędu, ? wymiana parapetów wewnętrznych w pomieszczeniach gdzie nastąpi wymiana okien (zgodnie z załącznikiem zestawienia stolarki) na parapety z drewna klejonego sosnowego malowanego na biało o grubości min. 38 mm ? cokół kamienny po oczyszczeniu należy zaimpregnować środkami chemicznymi, a fugi wykonać jako cofnięte z zaprawy, c) pozostałe ? przeniesienie istniejących klimatyzatorów - 4 kpl. ? odprowadzenie skroplin z klimatyzatorów, ? remont schodów wejściowych do budynku schody z bloków granitowych - 2 wejścia (zakłada się mycie, płomieniowanie oraz spoinowanie) ? wykonanie drenażu rurowego z rur pcv perforowanych O 100 mm w otulinie - L = 30 m w obsypce filtracyjnej, ? montaż studni rewizyjnej typowej Pe 315, ? podłączenie do istniejącej instalacji kanalizacji deszczowej - L = 1,2 m ? zakup i montaż uchwytów do flago - 4 kpl. ? prace wykończeniowe i uporządkowanie terenu Część II zamówienia: Dokończenie remontu klatki schodowej p.poż. w budynku Urzędu Miejskiego. - wymiana schodów drewnianych na żelbetowe, - obłożenie schodów płytkami - granit płomieniowany, - renowacja istniejącej balustrady, - dorobienie nowej balustrady na dwóch biegach na wzór istniejącej, - przebudowa wejścia na strych z płyt - karton gips p.poż., - wymiana podsufitki na klatce schodowej, - szpachlowanie i malowanie całej klatki schodowej, - założenie nowej instalacji elektryczno-oświetleniowej na klatce schodowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV: 45324000-4, 45410000-4, 45421152-4, 45431000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont elewacji budynku Urzędu Miejskiego
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT541739.70
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
RENO-BUD Tomasz Grzonka, , ul. Sw. Krzysztofa 21, 77-100, Rzepnica, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 691450.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 691450,38
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 691450,38
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dokończenie remontu klatki schodowej p.poż. w budynku Urzędu Miejskiego
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT41500.82
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
RENO-BUD Tomasz Grzonka, , ul.Sw. Krzysztofa 21, 77-100, Rzepnica, kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 71534.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 71534.38
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 71534.38
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.