eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie prac ogrodniczych na terenach administrowanych przez Delegaturę Łódź - Widzew UMŁ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-21

Łódź: Wykonanie prac ogrodniczych na terenach administrowanych przez Delegaturę Łódź - Widzew UMŁ
Numer ogłoszenia: 113102 - 2010; data zamieszczenia: 21.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź -Widzew , Al. Piłsudskiego 100, 92-326 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 638-53-42, 6385352, faks 042 6385343.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac ogrodniczych na terenach administrowanych przez Delegaturę Łódź - Widzew UMŁ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są prace ogrodnicze obejmujące cięcia pielęgnacyjne drzew i krzewów oraz wykonanie nowych nasadzeń na terenach niezabudowanych administrowanych przez Delegaturę Łódź - Widzew UMŁ a także wykonanie trawników w Parku 3-go Maja. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części: a) część 1 - cięcia pielęgnacyjne drzew na terenach niezabudowanych, b) część 2 - rekultywacja trawników w Parku 3-go Maja. Przedmiot zamówienia ( dla części 1 ) obejmuje cięcia sanitarne drzew i krzewów, usuwanie odrostów i suszu, prześwietlanie i obniżanie korony, wycinanie drzew i krzewów oraz wykonanie nasadzeń młodych drzew. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie wszelkie materiały i sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia, a po zakończeniu prac zobowiązany jest do wywiezienia odpadów organicznych do kompostowni oraz do uporządkowania terenu w ciągu 48 godzin. Prognozowane wielkości: -100 drzew do cięcia, -30 drzew do wycięcia ( bez frezowania i karczowania pni ), -10 nasadzeń młodych drzew - klony kuliste. -przycięcie i wycięcie krzewów ( 500 m2 ) Przedmiotem zamówienia ( dla części 2 ) jest założenie trawnika od strony wejścia z ul. Małachowskiego na wysokości alejki brukowej i asfaltowej, w pasie zieleni porośniętym krzewami i drzewami o łącznej pow. 1035,50 m2: a)część 1 - 4,5 m x 19 m = 85,5 m2 b)część 2 - 7 m x 19 m = 133 m2 c)część 3 - 43 m x 19 m = 817 m2 Zakres prac obejmuje: a)wyfrezowanie trzech pni o średnicy 1,10 m , 1,20 m i 1,34 m do głębokości 30cm; b)wyplantowanie terenu wraz z ręcznym kultywatorowaniem i ręcznym oczyszczeniem terenu z drobnych korzeni i chwastów; c)dowóz i rozścielenie humusu, warstwą 5 cm tj. 51,78 m3; d)założenie trawnika wraz z uwałowaniem obejmujące wysianie trawy w ilości 2dkg/m2 wraz z nawozem wieloskładnikowym w ilości 5dkg/m2 . e)skoszenie trawnika..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupelniające dla części 1 w maksymalnej wielkości przewidzianej w art. 67.1.6 ustawy pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3, 77.31.41.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysonował : - dla części 1 - wymagane minimum: jedną osobą przeszkoloną w zakresie pielęgnacji i leczenia drzew ozdobnych II stopnia, która będzie bezpośrednio uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, - dla części 2 - wymagane minimum: jedną osobą ze średnim wykształceniem ogrodniczym

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać opłacone w dniu składania ofert ubezpieczonie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż równowartość 50 000,-zł.-

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 2. aktualny wypis z odpowiedniego rejestru ( KRS bądź ewidencja działalności gospodarczej ) celem ustalenia zasad reprezentacji Wykonawcy, 3. W przypadku podpisywania oferty lub jej załączników oraz poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy lub w przypadku składania oferty wspólnej, należy do oferty dołączyć stosowne oryginalne pełnomocnictwo lub kopię notarialnie potwierdzoną.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uml.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Łodzi, Delegatura Łódź - Widzew, 92 -326 Łódź, al. J. Piłsudskiego 100, Referat Komunalny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2010 godzina 09:45, miejsce: UMŁ Delegatura Łódź - Widzew, 92-326 Łódź, al. J. Pilsudskiego 100.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cięcia pielęgnacyjne drzew na terenach niezabudowanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje cięcia sanitarne drzew i krzewów, usuwanie odrostów i suszu, prześwietlanie i obniżanie korony, wycinanie drzew i krzewów oraz wykonanie nasadzeń młodych drzew. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie wszelkie materiały i sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia, a po zakończeniu prac zobowiązany jest do wywiezienia odpadów organicznych do kompostowni oraz do uporządkowania terenu w ciągu 48 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rekultywacja trawników w Parku 3-go Maja..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest założenie trawnika od strony wejścia z ul. Małachowskiego na wysokości alejki brukowej i asfaltowej, w pasie zieleni porośniętym krzewami i drzewami o łącznej pow. 1035,50 m2:.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.