To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-27
Ogłoszenie nr 112934 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.
Rzeszów: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i Podkarpackiego Urzędu Celno-Skarbowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 514558-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 90179-2017; 91533-2017; 92247-2017; 93272-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny
001023003, ul.
ul. Geodetów
1,
35-959
Rzeszów, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
17 850 36 00, faks
17 852 11 30, e-mail
przetargi.ias@pk.mofnet.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.podkarpackie.kas.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i Podkarpackiego Urzędu Celno-Skarbowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):1801-ILZ1260.21.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie i Podkarpackiego Urzędu Celno-Skarbowego. Zamówienie zostało podzielone na dwie części, z których poszczególne dotyczą: 1) część I - dostawa oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych; 2) cześć II - dostawa oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, czyli zwiększenie zamówienia podstawowego o nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego w każdej części. Cena jednostkowa zakupu w ramach prawa opcji dodatkowych tonerów będzie taka sama, jak cena jednostkowa podana w formularzach "Kalkulacja ceny", o których mowa w załącznikach nr 3.1 oraz 3.2 SIWZ. Wszystkie wymagania zawarte w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ) dotyczą także dostawy w ramach prawa opcji. Zamawiający poinformuje wykonawcę o skorzystaniu z prawa opcji po wykorzystaniu zamówienia podstawowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
30125110-5
Dodatkowe kody CPV:
30125100-2,
30125120-8,
30192113-6,
30124300-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT92682.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert13 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 9 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 86614.63 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT31854.43 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert12 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 12259.66 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa okładek ma potrzeby dyplomatoriów dla kierunków: Fizjoterapia , Pielęgniarstwo i Położnictwo.
- Zakup sprzętu i wyposażenia dla Zakładu Opieki Długoterminowej przy ul. Lubelskiej 6 ( dostawa i montaż klimatyzacji i folii przeciwsłonecznej )
- Remont (odnowa) drogi wojewódzkiej Nr 863 Kopki - Krzeszów - Tarnogród - Cieszanów w m. Stary Lubliniec i Nowy Lubliniec
- Termomodernizacja budynku Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Rzeszowie
- Wykonanie napraw i konserwacji fontann
- Zakup pojazdu specjalnego typu furgon
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.