eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Rozbudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Gowinie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-27

Ogłoszenie nr 112890 - 2017 z dnia 2017-07-27 r.

Wejherowo: Rozbudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Gowinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 57800-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 66197-2017, 71168-2017, 74402-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wejherowo, krajowy numer identyfikacyjny 54511300000, ul. Os. Przyjaźni 6, 84200 Wejherowo, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 586 779 701, faks 586 779 700, e-mail sekretariat@ug.wejherowo.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.ugwejherowo.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bip.ugwejherowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Gowinie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZZP.271.12.2017.JA

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Samorządowej Szkoły Podstawowej w Gowinie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz wyposażeniem całego obiektu. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) budowę budynku szkoły z salami lekcyjnymi - dziewiętnaście sal, w tym piętnaście sal normatywnych dla około 25 uczniów, dwie sale z zapleczami i toaletami dla nauczania początkowego, dwie sale specjalistyczne: językową i komputerową oraz gabinet terapii zajęciowej, gabinet logopedy, stołówkę z zapleczem cateringowym, świetlicę, szatnię dla uczniów, toalety dla uczniów i nauczycieli, w tym dwie dla niepełnosprawnych; 2) połączenie z istniejącym budynkiem szkoły od strony wschodniej, z wejściem z terenu sąsiadujących boisk sportowych od strony północnej oraz dostępem z istniejącego budynku szkoły poprzez drzwi wewnętrzne na poziomie parteru oraz I piętra; Inwestycja winna spełniać wymagania określone w WT20121; 3) wykonanie instalacji: - gazowej, - elektrycznej wewnętrznej, - wewnętrznej centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, - wentylacji mechanicznej wyciągowej i wentylacji grawitacyjnej oraz przyłączy wewnętrznych, - monitoringu, - wodno-kanalizacyjnej, - kanalizacji deszczowej, - zewnętrznego ciepłociągu, - teletechnicznej wraz z centralą telefoniczną, - alarmu; 4) zagospodarowanie terenu wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy budynkach, a w tym: wykonanie miejsc parkingowych; 5) kompleksowe wyposażenie wszystkich pomieszczeń oraz obiektów zgodnie z dokumentacją; 6) przeniesienie istniejącego placu zabaw zgodnie z projektem zagospodarowania terenu; 7) wykonanie rozbiórki budynku gospodarczego na dz. 172/8 zgodnie z projektem; 8) wykonanie oświetlenia boiska trawiastego zgodnie z projektem; 9) montaż 2 szt. piłkochwytów o dł. 30.0 m i wysokości 6.0 m przy istniejącym boisku trawiastym; 10) wykonanie dokumentacji eksploatacyjnej, w tym: a) instrukcji pożarowej wraz z oznakowaniem obiektu i wyposażeniem w gaśnice i inne aparaty i urządzenia wynikające z instrukcji, b) instrukcji konserwacji i eksploatacji budynku zgodnie z: - zaleceniami producentów aparatów, maszyn i urządzeń zamontowanych w obiekcie, - zaleceniami producentów zamontowanych i wbudowanych materiałów i elementów wyposażenia, c) świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu - powykonawcze; d) audytu energetycznego i audyktu efektywności energetycznej obiektu - powykonawcze; e) przygotowanie obiektu do użytkowania, w tym skompletowanie i przekazanie dokumentacji powykonawczej, f) wykonanie książki obiektu budowlanego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 pzp cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.