Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-20
Ząbkowice Śląskie: Usługa doradcza w ramach projektu: Rychleby - Góry Złote, rozwój warunków przedsiębiorczości i turystyki
Numer ogłoszenia: 112836 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ząbkowicki , ul. Sienkiewicza 11, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8162800, faks 074 8162850.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zabkowicki.powiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa doradcza w ramach projektu: Rychleby - Góry Złote, rozwój warunków przedsiębiorczości i turystyki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi doradcze w ramach projektu; Rychleby - Góry Złote, rozwój warunków przedsiębiorczości i turystyki - współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013 oraz budżetu państwa za pośrednictwem Euroregionu Glacensis w zakresie rozwoju przedsiębiorczości i turystyki obejmujące opracowanie dokumentów o charakterze strategicznym i marketingowym: 1) strategii rozwoju (obejmującej analizę SWOT, sformułowaną, wizję, cele strategiczne i plan działania dla analizowanego terytorium tj. Powiat Ząbkowicki, Mikroregion Jawornicki (RCz), Gmina Lądek Zdrój i Gmina Stronie Śląskie), 2) propozycji rozwoju infrastruktury i suprastruktury ruchu turystycznego oraz wsparcia marketingowego rozwoju ruchu turystycznego, 3) oferty inwestycyjnej obszaru objętego realizacją projektu 2. Przygotowanie i przeprowadzenie służących realizacji przedmiotu zamówienia: 1) trzech jednodniowych wyjazdów studyjnych (po 30 uczestników) skierowanych na identyfikację możliwych obszarów rozwoju przedsiębiorczości (pierwszy w terminie do 15 maja 2009 r., drugi w terminie do 29 maja 2009 r., trzeci w terminie 15 czerwca 2009 r.) 2) dwóch jednodniowych workshopów (po 20 uczestników), w których wezmą udział przedstawiciele samorządów i przedsiębiorstw z obszaru realizacji projektu (pierwszy do 15 maja 2009 r., drugi do 29 maja 2009 r.) 3) konferencji podsumowującej realizację projektu (100 uczestników) w terminie do 22 czerwca 2009 r. W tym druk materiałów pomocniczych służących organizacji ww. (zaproszenia, listy obecności itp.) oraz materiałów merytorycznych związanych z opracowaniem przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju 79.41.11.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2.000 PLN. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu : 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym: 3) gwarancjach bankowych: 4) gwarancjach ubezpieczeniowych: 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 10 9533 0004 2001 0002 6260 0007 w Banku Spółdzielczym w Ząbkowicach Śl. Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać (Rychleby - Góry Złote, rozwój warunków przedsiębiorczości i turystyki). W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w pkt.2 ppkt. 2 -5 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Posiadać zapis o treści: gwarancja płatna nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie zapłaty Zamawiającego do pełnej sumy wysokości wadium. 4.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. Z udziału w postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium w wymaganym terminie. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu, unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli na wezwanie Wykonawca w określonym terminie nie złożył wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art.25.ust.1 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana : 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj, 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - wykonali, co najmniej jeden projekt odpowiadający przedmiotowi zamówienia ( portfolio firmy), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 2. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nie posiadającą osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie. W przypadku złożenia oferty wspólnej warunek pkt.4 muszą spełniać wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną, warunek pkt.2 dowolny Wykonawca. 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań 5. W przypadku dokonania wyboru oferty Wykonawcy występującego wspólnie przed przystąpieniem do zawarcia umowy o zamówienie publiczne przedłożona zostanie umowa regulującą współpracę Wykonawców występujących wspólnie. Termin, na jaki została zawarta umowa Wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia. 6. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków: Zamawiający dokonana oceny na podstawie analizy dokumentów dołączonych do oferty, które zostały określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 1 do SIWZ, 2. Program usługi doradczej - załącznik własny Wykonawcy, 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22. ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 2 do SIWZ. 6.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie - z wykorzystaniem wzoru zał. nr 3 do SIWZ, 7. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. B. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI.A.3, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt.1 i 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. VI. A.3. C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt.V.1.3, dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii o potwierdzonych za zgodność przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. W innym przypadku należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zabkowicki.powiat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe
ul.Sienkiewicza 11
57-200 Zabkowice Śląskie
pok.110.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiat Ząbkowicki ul. Sienkiewicza 11 , 57-200 Ząbkowice Śląskie Sekretariat pok.202.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Fundusz Mikroprojektów w Euroregionie Glacensis Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013 oraz budżetu państwa za pośrednictwem Euroregionu Glacensis (Przekraczamy granice).
INNE PRZETARGI Z ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
- Dostawa agregatów prądotwórczych mobilnych na potrzeby Powiatu Ząbkowickiego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- " Przebudowa drogi nr 3143D od km 0 +014,67 do km 3+349,21 "
- Odbudowa basenu zewnętrznego przy ul. Stefana Żeromskiego w Ząbkowicach Śląskich
- "Budowa farmy fotowoltaicznej 3MW dla Gminy Ząbkowice Śląskie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





