Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-28
Zawiercie: I . część zamówienia : Wykonanie projektu instalacji elektrycznej wewnętrznej oraz robót remontowych budowlanych i elektrycznych w pomieszczeniach Poradni Psychologiczno -Pedagogicznej w Zawierciu , ul. Parkowa 2.
II. część zamówienia ;Wykonanie projektu wodociągu rozdzielczego zasilającego sieć hydrantową i budynek Zespołu Szkół Specjalnych przy ul .Rataja 29 a
Numer ogłoszenia: 112787 - 2008; data zamieszczenia: 28.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu, ul. Macieja Rataja 29a, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710254.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoeas.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I . część zamówienia : Wykonanie projektu instalacji elektrycznej wewnętrznej oraz robót remontowych budowlanych i elektrycznych w pomieszczeniach Poradni Psychologiczno -Pedagogicznej w Zawierciu , ul. Parkowa 2. II. część zamówienia ;Wykonanie projektu wodociągu rozdzielczego zasilającego sieć hydrantową i budynek Zespołu Szkół Specjalnych przy ul .Rataja 29 a.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.część - wykonanie projektu instalacji elektrycznej wewnętrznej oraz robót remontowych budowlanych i elektrycznych w pomieszczeniach Poradni Psychologiczno -Pedagogicznej w Zawierciu , ul. Parkowa 2. II.część -Wykonanie projektu wodociągu rozdzielczego zasilającego sieć hydrantową i budynek Zespołu Szkół Specjalnych przy ul .Rataja 29 a Opracowania ma zawierać: 1.Projekt budowlany i wykonawczy 2.Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - część ogólna i szczegółowa 3.kosztorys inwestorski 4.przedmiary 5.wykonanie map do celów projektowych oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełnić warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP. 1. Zamawiający celem potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: -wypełnionego oświadczenia wykonawcy wg zał. Nr 2 do SIWZ,( w przypadku skladania oferty pzez wykonawców wystepujacych wspólnie w.w oswiadczenie musi złożyć każdy wykonawca )( dotyczy I i II cz.zamówienia ) -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę ),( dotyczy I i II cz. zamowienia ) -aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie , ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę ),(dotyczy I i II cz.zamówienia ) -aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę ),( dotyczy I i II cz.zamówienia ) -Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust.. 1 pkt. 1, 5, i 6, Rozporządzenia Rady ministrów z dnia 07.04.2004 r w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2.1 - wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, opracowań dotyczących zakresu dla poszczególnych części zamówienia o podobnym stopniu skomplikowania (wg. rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robot budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - Dz. U. Nr 130 poz. 1389) z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia , dat wykonania i odbiorców wg Zał. Nr 3 do SIWZ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Za spełnienie warunku uważać się będzie wykazanie minimum jednej dokumentacji projektowej o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia. ( dotyczy I i II części zamówienia) W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie. 2.2. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościa robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie .wg Zał. Nr 4 do SIWZ . Za spełnienie warunku uważać się będzie wykazanie minimum jednej roboty budowlanej o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia. ( dotyczy I części zamówienia) W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie. 2.3. wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg Zał. Nr 5. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania powierzonych im czynności oraz należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, tj.: osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie: instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; (dla I, części zamówienia ) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; ;(dla, II, części zamówienia ) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno budowlanej ( dla I części zamówienia ) osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych ( dla I części zamówienia ) Za spełnienie warunku uważać się będzie wykazaniem minimum po jednej osobie z w/w uprawnieniami. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą oni spełnić łącznie. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę).(dotyczy I i II cz.zamówienia )
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełnione oświadczeni wykonawcy wg zał. Nr 2 do SIWZ, aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - wykaz wykonanych opracowań d o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości , przedmiotu zamówienia , dat wykonania i odbiorców wg Zał. Nr 3 do SIWZ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. - wykaz wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartościa robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie .wg Zał. Nr 4 do SIWZ . - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg Zał. Nr 5. polisa lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej .pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. parafowany wzór umowy - Załącznik Nr 6 lub 6a
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoeas.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkól i Placówek Oświatowo-Wychwawczych ,42-400 Zawiercie , ul.Rataja 29 a , pok.Nr 7.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkól i Placówek Oświatowo-Wychwawczych 42-400 Zawiercie , ul.Rataja 29 a , pok.Nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I.część zamówienia : Wykonanie projektu instalacji elektrycznej wewnętrznej oraz robót remontowych budowlanych i elektrycznych w pomieszczeniach Poradni Psychologiczno -Pedagogicznej w Zawierciu , ul. Parkowa 2..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu instalacji elektrycznej wewnętrznej oraz robót remontowych budowlanych i elektrycznych w pomieszczeniach Poradni Psychologiczno -Pedagogicznej w Zawierciu , ul. Parkowa 2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4, 45.26.25.00-6, 45.42.10.00-4, 45.42.00.00-0, 45.33.24.00-7, 45.44.21.00-8, 45.31.00.00-3, 45.43.21.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II. część zamówienia : Wykonanie projektu wodociągu rozdzielczego zasilającego sieć hydrantową i budynek Zespołu Szkół Specjalnych przy ul .Rataja 29 a.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II. część zamówienia : Wykonanie projektu wodociągu rozdzielczego zasilającego sieć hydrantową i budynek Zespołu Szkół Specjalnych przy ul .Rataja 29 a Opracowania ma zawierać: 1. Projekt budowlany i wykonawczy 2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - część ogólna i szczegółowa 3. kosztorys inwestorski 4. przedmiary 5. wykonanie map do celów projektowych oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Usługa naprawy piły ortopedycznej system 8 SAGITTAL SAW firmy STRYKER
- Dostawa nowej koparko-ładowarki urządzenia podwójnego zastosowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1711S ul. Skalny Widok w miejscowości Hucisko polegająca na wykonaniu chodnika
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Cieszewie
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym i częścią usługową w parterze wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Szarych Szeregów w Jarosławiu"
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw Klubu Dziecięcego "Wesołe Drobinki" w Drobinie
- Przebudowa części budynku Studium Wychowania Fizycznego i Sportu z dostosowaniem obiektu dla osób z niepełnosprawnościami i do obowiązujących przepisów ppoż., ul. Chełmońskiego 43 we Wrocławiu.
- Remont toalet parteru i pomieszczeń I piętra skrzydła północnego oraz klatek schodowych od wejścia D i G znajdujących się w budynku położonym przy ul. Krakowskie Przedmieście 15 w Warszawie
- Rozwój oferty turystycznej Aglomeracji Tarnowskiej w oparciu o markę EnoTarnowskie w ramach zadania nr 8 "Poszerzenie oferty turystycznej gminy o ofertę parku wodnego w Szerzynach
więcej: Roboty murarskie i murowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.