Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-13
Nowy Dwór: Udzielenie i obsługa złotówkowego kredytu długoterminowego dla sfinansowania planowanego deficytu budżetu Gminy Nowy Dwór z przeznaczeniem na:
- na sfinansowanie planowanego deficytu w budżecie gminy i na spłatę wcześniej zaciągniętego kredytu - 850 000 zł
Numer ogłoszenia: 112482 - 2011; data zamieszczenia: 13.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowy Dwór , Plac Rynkowy 21, 16-205 Nowy Dwór, woj. podlaskie, tel. 085 7226032, faks 085 722 60 32.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug-nowydwor.pbip.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa złotówkowego kredytu długoterminowego dla sfinansowania planowanego deficytu budżetu Gminy Nowy Dwór z przeznaczeniem na: - na sfinansowanie planowanego deficytu w budżecie gminy i na spłatę wcześniej zaciągniętego kredytu - 850 000 zł.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu bankowego na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Nowy Dwór na 2011 rok 2. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia: 1) Wysokość kredytu: 850 000,00 PLN (słownie: osiemset pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2) Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2021r. 3) Kredyt postawiony do dyspozycji Zamawiającego w transzach wg potrzeb Zamawiającego 4) Wymagana karencja spłaty kredytu i odsetek do 31 grudnia 2011 r. 5) Odsetki spłacane będą w ratach kwartalnych, pierwsza spłata odsetek nastąpi w marcu 2012 roku na ostatni dzień kwartału. 6) Do wyliczenia odsetek od kredytu należy zastosować system kalendarz rzeczywisty. 7) Oprocentowanie kredytu zmienne w stosunku rocznym oparte o zmienną stawkę WIBOR 1M (obowiązującą na dzień ogłoszenia przetargu) powiększone o stałą marżę Banku, 8) Spłata kapitału kredytu nastąpi w 40 ratach kwartalnych płatnych na ostatni dzień kwartału począwszy od 31 marca 2012 r. 9) Pozostałe warunki: a. w przypadku spłaty zarówno kapitału jak i odsetek, jeśli dzień spłaty przypada na dzień wolny od pracy, to spłata nastąpi następnego dnia roboczego po tym terminie; b. bank nie będzie pobierał opłat od niewykorzystanego kredytu; c. bank nie będzie pobierał odsetek i innych opłat za spłatę kredytu przed terminem; d. bank nie będzie pobierał prowizji i opłat z tytułu udzielenia, obsługi i administracji kredytu; e. zabezpieczenie udzielonego kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. f. udzielenie kredytu nie zobowiązuje Gminy Nowy Dwór do przeniesienia konta bankowego do banku Wykonawcy. g. Kredyt zostanie spłacony z dochodów własnych Gminy. h. przed podpisaniem umowy wykonawca przedłoży do akceptacji zamawiającemu przewidywany harmonogram spłaty kredytu, uwzględniający wszystkie wymagania SIWZ. Ponadto zamawiający będzie powiadamiany o wysokości raty kapitału przypadającej do spłaty w terminie do 5 dnia przed data płatności .. i. przelanie bankowi (wykonawcy) odsetek następować będzie na podstawie pisemnej informacji banku o wysokości należnej kwoty za okres rozliczeniowy ( z podaniem rachunku wyliczenia) tak aby zamawiający mógł przelać odsetki terminowo. 10) Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej oraz opracowania własnych informacji przez Kredytodawcę Zamawiający dołącza do Specyfikacji następujące dokumenty jako załącznik Nr 3 a) sprawozdanie Rb - NDS o nadwyżce i deficycie za I kwartał roku 2011 r. b) sprawozdanie Rb-27 S- z wykonania dochodów budżetowych za I kwartał roku 2011 r. c) sprawozdanie Rb-28 S- z wykonania wydatków budżetowych za I kwartał roku 2011 r. d) sprawozdanie Rb - Z o zobowiązaniach za I kwartał roku 2011 r. e) sprawozdanie Rb -N o należnościach za I kwartał roku 2011 r. f) opinia RIO o wykonaniu budżetu Gminy Nowy Dwór - za 2010 r. g) prognoza łącznej kwoty długu publicznego na lata 2011-2021 h) Zarządzenie Nr 27/11 Wójta Gminy Nowy Dwór w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego na finansowanie planowanego deficytu w budżecie Gminy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2021.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-nowydwor.pbip.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowy Dwór
ul. Plac Rynkowy 21
16-205 Nowy Dwór.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Nowy Dwór ul. Plac Rynkowy 21 16-205 Nowy Dwór.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 150 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek"
- "UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO ZŁOTÓWKOWEGO DO KWOTY 3 500 000,00 PLN"
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.