Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-11
Konin: Wykonanie robót instalacyjnych obejmujących naprawę systemu sygnalizacji pożarowej wraz z dostawą urzadzeń i materiałów dla budynku Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie przy ul. Szpitalnej 45
Numer ogłoszenia: 112448 - 2012; data zamieszczenia: 11.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2404133, faks 063 2404134.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót instalacyjnych obejmujących naprawę systemu sygnalizacji pożarowej wraz z dostawą urzadzeń i materiałów dla budynku Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie przy ul. Szpitalnej 45.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót instalacyjnych obejmujących naprawę systemu sygnalizacji pożarowej, wymianę centrali sygnalizacji pożaru ESSER wraz z dostawą urządzeń i materiałów dla budynku Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego (WSZ) w Koninie przy ul. Szpitalnej 45 3.2. Wykonanie całości zamówienia w oparciu o przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszej Specyfikacji.. 3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót instalacyjnych poprzez naprawę systemu sygnalizacji pożarowej, wymianę centrali sygnalizacji pożaru ESSER wraz z dostawą urządzeń i materiałów dla budynku Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego (WSZ) w Koninie przy ul. Szpitalnej 45, a w szczególności: 1. Montaż modułów centrali alarmowej do 8 linii dozorowych w ilości 4 szt. a) Centrale IQ 8M panel neutralny w ilości 3 szt. b) Centrala IQ 8 M panel obsługi z drukarką bez zwijarki w ilości 1 szt. 2. Ogólna liczba pętli dozorowych 22 3. Każda centrala musi posiadać kartę transmisji danych do sieciowania 4. Programowanie i uruchomienie oraz pomiary linii dozorowych adresowych : a) programowanie detektorów pożarowych w ilości 1903 szt. b) programowanie matrycy sterowań w ilości 1 kpl. ( 100 wyjść fizycznych, 1121 sterowań ) 5. Demontaż izotopowych czujek dymu w ilości 73 szt. 6. Utylizacja izotopowych czujek dymu w ilości 73 szt. 7. Montaż 73 szt. elementów detekcyjnych wraz z gniazdami 8. Montaż ręcznych ostrzegaczy pożaru w ilości 9 szt. 9. Uzupełnienie brakujących elementów detekcyjnych w piwnicy blok A lewa strona w ilości 45 szt. optycznych czujek dymu, 2 szt. ROP i 22 wskaźników zadziałania 10. Sieciowanie central pożarowych w ilości 5 szt. 11. Wykonanie dokumentacji technicznej powykonawczej oraz wydanie oceny stanu technicznego dla demontowanej centrali ESSER 8008. 3.4. Planowane miejsce zainstalowania central : 1. Poziom parteru centrala IQ 8 M z panelem obsługi i drukarką w pomieszczeniu warsztatu dyżurnego elektryka 2. Poziom II piętra, poziom IV piętra i poziom VI piętra centrala IQ 8M z panelem neutralnym. Centrale montowane na korytarzu - środek bloku A łącznik między oddziałami przy szachcie elektrycznym. Poza wymienionymi robotami Wykonawca jest zobowiązany do : 1) uporządkowania terenu w którym prowadzone były roboty naprawcze, 2) dokonania zakupu materiałów, sprzętu i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy. Zakupione materiały sprzęt i urządzenia muszą posiadać certyfikat lub znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z PN lub aprobatę techniczną, dopuszczeniami CNBOP oraz inne wymagane przez obowiązujące przepisy. 3) zapewnienia transport i dostawę materiału, sprzętu i urządzeń na miejsce wykonywania prac instalacyjnych, 4) wykonania dokumentację powykonawczą. 3.5. Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie nie posiada pełnej dokumentacji na obecny system sygnalizacji pożaru. 3.6. Wymaga się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia. Dokument stwierdzający odbycie wizji lokalnej potwierdzony przez przedstawiciela Zamawiającego należy dołączyć do oferty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 50.41.32.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 75.25.11.10 - Usługi ochrony przeciwpożarowej 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie zastosowano
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposbu dokonywania oceny spełniania warunku o którym mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposbu dokonywania oceny spełniania warunku o którym mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia inspektora ochrony radiologicznej JOR 1 a pracownicy posiadają niezbędne uprawnienia i badania do pracy ze substancjami radioaktywnymi
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualne co najmniej do 31.12.2012r ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 150000 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
2. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, pokój 6A - parter lub za zaliczeniem pocztowym - cena formularza 20,00 zł + koszty wysyłki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, II piętro pokój 3/13 - Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu.
- Rozbudowa obiektu mostowego w m. Rudzica w ciągu drogi powiatowej nr 3212P
- Dostawa szwów chirurgicznych
- Zakup samochodów służbowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Koninie
- Dostawa cewników PFA do 3D wraz z dzierżawą generatora dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
- Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa konserwacji, serwisu i napraw urządzeń klimatyzacji, wentylacji mechanicznej i automatyki w obiektach Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
- Dostosowanie lokalu nr 0 znajdującego się w budynku przy ul. Stawki 3a w Warszawie na potrzeby biblioteki i archiwum zakładowego (II postępowanie)
- 48.24 Modernizacja Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
- Przebudowa i adaptacja części budynku Zespołu Szkół w Modliborzycach na żłobek wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem
- Świadczenie przez okres 12 miesięcy usług całodobowej obsługi technicznej siedziby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach
- Świadczenie usług pogotowia technicznego (awaryjnego) dla nieruchomości zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
więcej: Systemy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.