eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskUsługi przeglądów, konserwacji i utrzymania systemów alarmowych (ZP/12/2009)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-15

Gdańsk: Usługi przeglądów, konserwacji i utrzymania systemów alarmowych (ZP/12/2009)
Numer ogłoszenia: 112411 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Archeologiczne , ul. Mariacka 25/26, 80-958 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3015228, faks 058 3015228.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.archeologia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi przeglądów, konserwacji i utrzymania systemów alarmowych (ZP/12/2009).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi kwartalnych przeglądów technicznych, kwartalnej konserwacji oraz utrzymania w stałej sprawności eksploatacyjnej systemu alarmu pożarowego oraz systemu alarmu antywłamaniowego z monitoringiem wizyjnym w budynkach Muzeum Archeologicznego w Gdańsku; zamówienie o wartości poniżej progów kwotowych określonych w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 700zł - dla ofert na usługi przeglądu, konserwacji i utrzymania systemu alarmu pożarowego, 700zł - dla ofert na usługi przeglądu, konserwacji i utrzymania systemu alarmu antywłamaniowego z monitoringiem wizyjnym, 1.400zł - dla ofert na usługi przeglądu, konserwacji i utrzymania obu systemów, tj. systemu alarmu pożarowego i systemu alarmu antywłamaniowego z monitoringiem wizyjnym.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne W ZAKRESIE SYSTEMU ALARMU POŻAROWEGO muszą wykazać, że spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, w szczególności wykażą, że posiadają zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na prowadzenie działalności w zakresie instalowania, konserwacji i kontroli szczelności źródeł izotopowych czujek dymu, wydane na podstawie ustawy Prawo atomowe, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności wykażą, że: a. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, świadczyli (w przypadku usług okresowych lub ciągłych - świadczą) co najmniej jedną usługę konserwacji i utrzymania w stałej sprawności eksploatacyjnej systemu alarmu pożarowego w co najmniej jednym obiekcie użyteczności publicznej lub w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych, b. dysponują co najmniej jednym pracownikiem z uprawnieniami do konserwacji czujek izotopowych dymu, wydanymi przez Państwową Agencję Atomistyki, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne W ZAKRESIE SYSTEMU ALARMU ANTYWŁAMANIOWEGO Z MONITORINGIEM WIZYJNYM muszą wykazać, że spełniają niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, w szczególności wykażą, że posiadają koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na wykonywanie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności wykażą, że: a. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, świadczyli (w przypadku usług okresowych lub ciągłych - świadczą) co najmniej jedną usługę konserwacji i utrzymania w stałej sprawności eksploatacyjnej systemu alarmu antywłamaniowego z monitoringiem wizyjnym w co najmniej jednym obiekcie użyteczności publicznej lub w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych, b. dysponują co najmniej dwoma pracownikami posiadającym licencję pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego stopnia lub drugiego stopnia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu W ZAKRESIE SYSTEMU ALARMU POŻAROWEGO wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (zawarte w formularzu oferty), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na prowadzenie działalności w zakresie instalowania, konserwacji i kontroli szczelności źródeł izotopowych czujek dymu, wydane na podstawie ustawy Prawo atomowe, 4. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia -niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, 5. uprawnienia pracowników do konserwacji czujek izotopowych dymu, 6. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. usłudze konserwacji i utrzymania w stałej sprawności eksploatacyjnej systemu alarmu pożarowego w co najmniej jednym obiekcie użyteczności publicznej lub w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu W ZAKRESIE SYSTEMU ALARMU ANTYWŁAMANIOWEGO Z MONITORINGIEM WIZYJNYM wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (zawarte w formularzu oferty), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na wykonywanie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, 4. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia -niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, 5. licencje pracowników zabezpieczenia technicznego pierwszego stopnia lub drugiego stopnia, 6. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. usłudze konserwacji i utrzymania w stałej sprawności eksploatacyjnej systemu alarmu antywłamaniowego z monitoringiem wizyjnym w co najmniej jednym obiekcie użyteczności publicznej lub w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.archeologia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Archeologiczne w Gdańsku, Gdańsk, ul. Mariacka 25/26, sekretariat (III piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Archeologiczne w Gdańsku, Gdańsk, ul. Mariacka 25/26, sekretariat (III piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.