eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubskoPrzebudowa dostrzegalni pożarowej Dłużek w Leśnictwie Jasień zlokalizowanej w Lubsku na działce nr 160 obręb 7, jednostka ewidencyjna miasto Lubsko. Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu "Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - zapobieganie, przeciwdziałanie oraz ograniczanie skutków zagrożeń związanych z pożarami lasów" współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (PO IiŚ) 2014-2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-26

Ogłoszenie nr 112388 - 2017 z dnia 2017-07-26 r.

Lubsko: Przebudowa dostrzegalni pożarowej Dłużek w Leśnictwie Jasień zlokalizowanej w Lubsku na działce nr 160 obręb 7, jednostka ewidencyjna miasto Lubsko. Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu "Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - zapobieganie, przeciwdziałanie oraz ograniczanie skutków zagrożeń związanych z pożarami lasów" współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (PO IiŚ) 2014-2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
"Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - zapobieganie, przeciwdziałanie oraz ograniczanie skutków zagrożeń związanych z pożarami lasów" współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (PO IiŚ) 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 527568-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubsko, krajowy numer identyfikacyjny 97004016100000, ul. ul. Emili Plater 15, 68300 Lubsko, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 068 3720400 w. 34, faks 683 720 477, e-mail Nadl.Lubsko@zielonagora.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.lubsko.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa dostrzegalni pożarowej Dłużek w Leśnictwie Jasień zlokalizowanej w Lubsku na działce nr 160 obręb 7, jednostka ewidencyjna miasto Lubsko. Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu "Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - zapobieganie, przeciwdziałanie oraz ograniczanie skutków zagrożeń związanych z pożarami lasów" współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (PO IiŚ) 2014-2020

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia. 1) Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa dostrzegalni pożarowej Dłużek w Leśnictwie Jasień zlokalizowanej w Lubsku na działce nr 160 obręb 7, jednostka ewidencyjna miasto Lubsko. W ramach Projektu "Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - zapobieganie, przeciwdziałanie oraz ograniczanie skutków zagrożeń związanych z pożarami lasów" współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (PO IiŚ) 2014-2020. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Roboty budowlane: o Usunięcie odrostów korzeniowych drzew liściastych i pędów krzaków, o Wykopy na ścianach pionowych przy odkopywaniu odcinkami istniejących fundamentów, o Oczyszczenie powierzchni fundamentów z piasku i mchu, o Wylewkę betonową, o Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, o Zasypywanie wykopów z przerzutami ziemi, o Demontaż kabiny dostrzegalni przy użyciu żurawia, o Wywiezienie złomu z terenu rozbiórki, o Wymianę odciągów, o Wymianę lin odciągów, o Regulację i pomiar naciągów wstępnych odciągów masztów, o Montaż kabiny dostrzegalni, o Montaż krat pomostowych, o Montaż galerii, o Odtłuszczenie trzonu dostrzegalni, zmatowienie farby i malowanie, o Ogrodzenie: Rozebranie ogrodzenia na słupkach stalowych o rozstawie 2,1-2,5m- wysok. siatki 1,5 m, o Wykonanie drogi dojazdowej (technologicznej), b) Wykonanie tablicy informacyjnej. 3) oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej wszystkich elementów objętych zadaniem tzn. mapy zagospodarowania terenu, wykonanie mapy inwentaryzacji powykonawczej, do dokumentacji powykonawczej należy dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim, aprobaty techniczne i deklaracje zgodności użytych materiałów, protokoły z prób, protokoły z naciągów lin, pomiarów, karty gwarancyjne, gwarancję jakości Wykonawcy na całość zadania. 2. Zakres Szczegółowy opisu przedmiotu zamówienia jest określony w: Projekcie wykonawczym, Projekcie budowlanym (załącznik nr 10 do SIWZ), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót zwana dalej STWiOR (załącznik nr 11 do SIWZ), Przedmiarze robót (załącznik nr 12 do SIWZ), Projekcie wykonawczym zamiennym (załącznik nr 14), dokumentacji fotograficzna (załącznik nr 15 do SIWZ), opisie tablicy informacyjnej (załącznik 16), mapa z naniesionym przebiegiem drogi technologicznej (załącznik nr 17 do SIWZ), Podręczniku wdrażania projektu ochrony przeciwpożarowej - I i II część (załącznik nr 18 do SIWZ). Uwaga: w przypadku aktualizacji podręcznika, o którym mowa wyżyj, Zamawiający zobowiązuje się do poinformowania Wykonawcy o dokonanych zmianach, a Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania nową wersją podręcznika. 3. Dodatkowo, Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: a) wykonania wszelkich robót przygotowawczych, b) wykonania wszelkich robót porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po ich zakończeniu, c) utrzymania zaplecza budowy, c) wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. d) Zamawiający udostępni miejsce do ustawienia kontenera na magazyn materiałów i sprzętu, oraz kontenera na pomieszczenie socjalne. 3.4. Na podstawie art 29 ust. 5 PZP ustawy, Zamawiający informuje, że odstąpił od opisu przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Obiekt nie jest przeznaczony dla ogółu osób fizycznych, w tym pracowników Zamawiającego, jedynie znajdować się mogą na obiekcie osoby po dopuszczeniu do pracy przez lekarz medycyny pracy. Definicja prac na wysokości jest zawarta w art. 102 Kodeksu pracy oraz Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. (Dz. U. z 2003, nr 169 poz. 1650 w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45216121-8
Dodatkowe kody CPV: 45223100-7, 45342000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT275034.09
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
p. Robertem Gwis zam. w 98-100 Łask, ul. Kononowicza 3/12, prwadzącym działalność pod firmą "PREALPAN" Robert Gwis, z siedzibą w 98-100 Łask, ul. Kononowicza 3/12,, prealpan@interia.pl, 98-100 Łask, ul. Kononowicza 3/12, 98-100, Łask, kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: PL

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 362062.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 362062.76
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 362062.76
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: wykonawca nie wykazał podwykonawstwa


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.