eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarny Bór › Zakup, dostawa i instalacja sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu"Kompleksowa informatyzacja Zakładu Lecznictwa Odwykowego dla Osób Uzależnionych od Alkoholu w Czarnym Borze"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-26

Ogłoszenie nr 112303 - 2017 z dnia 2017-07-26 r.

Czarny Bór: Zakup, dostawa i instalacja sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu: "Kompleksowa informatyzacja Zakładu Lecznictwa Odwykowego dla Osób Uzależnionych od Alkoholu w Czarnym Borze"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 20142020 Oś Priorytetowa nr 2 "Technologie informacyjno-komunikacyjne" Działanie nr 2.1. "E-usługi publiczne" Poddziałanie nr 2.1.1. "E-usługi publiczne konkursy horyzontalne"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 530687-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 97257-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Lecznictwa Odwykowego dla Osób Uzależnionych od Alkoholu w Czarnym Borze, krajowy numer identyfikacyjny 29398200000, ul. ul. Parkowa 8, 58379 Czarny Bór, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 74 8450125, 74 8450124, faks 748 450 290, e-mail inwestycje@zlo.czarnybor.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zlo.czarnybor.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup, dostawa i instalacja sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu: "Kompleksowa informatyzacja Zakładu Lecznictwa Odwykowego dla Osób Uzależnionych od Alkoholu w Czarnym Borze"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZLO/ZP/3/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem niezbędnego do realizacji projektu pn. "Kompleksowa informatyzacja Zakładu Lecznictwa Odwykowego dla Osób Uzależnionych od Alkoholu w Czarnym Borze" Przedmiotem dostawy są: 1. Serwery produkcyjne - 2 szt. 2. Oprogramowanie serwerowe - system operacyjny w wersji serwerowej (data center) -2 szt. 3. Licencje dostępowe CAL - 32 szt. 4. Zasilanie awaryjne UPS 5. Komputery stacjonarne 32 szt. 6. Monitory 17" - 32 szt. 7. Zasilacz UPS - 32 szt. 8. Sieciowe urządzenia wielofunkcyjne A4 - 6 szt. Kod klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) Główny kod CPV: 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Wymagania ogólne dotyczące sprzętu: a) Wszystkie oferowane urządzenia muszą być wyprodukowane zgodnie z normą jakości ISO 9001:2008 lub normą równoważną. b) Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. c) Urządzenia muszą być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych. d) Do każdego dostarczonego wraz z serwerem systemu operacyjnego muszą być załączone oryginalne dokumenty licencyjne uprawniające do używania systemu operacyjnego określonego dla każdego z serwerów e) Do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet standardowej dokumentacji dla użytkownika w formie papierowej lub elektronicznej. f) Wszystkie serwery muszą posiadać Certyfikat CE produktu. g) Oferowane serwery muszą być przygotowane do współpracy z systemami operacyjnymi takimi jak: Microsoft Windows Server 2012 R2, Microsoft Windows Server 2012, LINUX Red Hat, Vmware, Microsoft Windows Server 2016, HyperV h) Wszystkie urządzenia muszą współpracować z siecią energetyczną o parametrach : 230 V +/- 10% , 50 Hz. i) Sprzęt powinien być objęty gwarancją producenta sprzętu przez okres min. 36 miesięcy. j) Wszystkie poniższe parametry należy traktować jako minimalne. k) Wszelkie użyte nazwy własne producentów należy traktować informacyjnie i dopuszczona jest możliwość zastosowania technologii w inny sposób zapewniających funkcjonalności wskazane w opisie zamówienia. l) Zamawiający żąda dostarczenia dla każdego sprzętu (kompletu) specyfikacji technicznej (zawierającej co najmniej numer seryjny, nazwy własne: dysku, płyty głównej, procesora, procesora i karty graficznej, pamięci, wersji systemu operacyjnego) oraz instrukcji obsługi, koniecznych do normalnego korzystania z przedmiotu zamówienia, w języku polskim (jeśli to materiały oryginalne) lub w przypadku tłumaczenia na język polski wraz z oryginalną wersją, w formie papierowej lub na elektronicznym nośniku danych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr1 do SIWZ UWAGA: Przedmiot dostawy jest elementem Zintegrowanego Systemu Informatycznego dla części medycznej - białej tworzonym w siedzibie Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 48000000-8
Dodatkowe kody CPV: 48820000-2, 48620000-0, 31154000-0, 32420000-3, 30231000-7, 48000000-8, 72000000-5,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT141515.51
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SIMPLE S.A., simple@simple.com.pl, ul. Bronisława Czecha 49/51, 04-555, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 175179,06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 175179,06
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 263994,90
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 70%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.