To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-25
Ogłoszenie nr 111881 - 2017 z dnia 2017-07-25 r.
Garbatka Letnisko: Dostawy mięsa, wędlin i drobiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 541119-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Żytkowicach, krajowy numer identyfikacyjny
103820000000, ul.
Żytkowice
,
26930
Garbatka Letnisko, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
486 211 250, faks
486 146 030, e-mail
zk_zytkowice@sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka penitencjarna - zakład karny
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy mięsa, wędlin i drobiu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1: Dostawy mięsa 1.boczek surowy; ilość na czas trwania umowy kg 200; 15100000-9 2.flaki mrożone; ilość na czas trwania umowy kg 300; 15131400-9 3.golonka wieprzowa; ilość na czas trwania umowy kg 100; 15114000-0 4.mięso garmażeryjne wieprzowe; ilość na czas trwania umowy kg 1100; 15131400-9 5.mięso wieprzowe kl. 2A; ilość na czas trwania umowy kg 2200; 15131400-9 6.mięso wołowe kl. 2; ilość na czas trwania umowy kg 1200; 15111000-9 7.schab wieprzowy bez kości; ilość na czas trwania umowy kg 300; 15131400-9 8.serca wieprzowe; ilość na czas trwania umowy kg 400; 15131400-9 9.słonina; kg 650; ilość na czas trwania umowy 15131400-9 10.wątroba wieprzowa; kg 1600; ilość na czas trwania umowy 15131400-9 11.wieprzowina mrożona kl. 2A; ilość na czas trwania umowy kg 2000; 15113000-3 12.wołowina mrożona kl. 2; ilość na czas trwania umowy kg 800; 15111100-0 13.żeberka wieprzowe paski; ilość na czas trwania umowy kg 400; 15131400-9 Część 2: Dostawy wędlin: 1.baleron; ilość na czas trwania umowy kg 350; 15131130-5 2.boczek śniadaniowy; ilość na czas trwania umowy kg 900; 15131130-5 3.boczek wędzony; ilość na czas trwania umowy kg 450; 15131130-5 4.boczek wiśniowy; ilość na czas trwania umowy kg 600; 15131133-6 5.kaszanka; ilość na czas trwania umowy kg 2000; 15131134-3 6.kiełbasa biała parzona; ilość na czas trwania umowy kg 1300; 15131130-5 7.kiełbasa debreczyńska; ilość na czas trwania umowy kg 2000; 15131130-5 8.kiełbasa drobiowa; ilość na czas trwania umowy kg 450; 15131130-5 9.kiełbasa jarmarczna; ilość na czas trwania umowy kg 2900; 15131130-5 10.kiełbasa krakowska; ilość na czas trwania umowy kg 400; 15131130-5 11.kiełbasa mortadela; ilość na czas trwania umowy kg 2400; 15131200-7 12.kiełbasa parówkowa; ilość na czas trwania umowy kg 1500; 15131130-5 13.kiełbasa staropolska; ilość na czas trwania umowy kg 400; 15131130-5 14.kiełbasa szynkowa; ilość na czas trwania umowy kg 350; 15131130-5 15.kiełbasa targowa; ilość na czas trwania umowy kg 2200; 15131130-5 16.kiełbasa zwyczajna; ilość na czas trwania umowy kg 800; 15131130-5 17.kiełbaski debreczyńskie; ilość na czas trwania umowy kg 500; 15131130-5 18.luncheon; ilość na czas trwania umowy kg 2500; 15131400-9 19.mielonka drobiowa; ilość na czas trwania umowy kg 1500; 15131135-0 20.mielonka konserwowa; ilość na czas trwania umowy kg 2000; 15130000-5 21.mielonka tłuszczowa; ilość na czas trwania umowy kg 1600; 15130000-5 22.mielonka tyrolska; ilość na czas trwania umowy kg 1500; 15130000-5 23.mortadela z indyka; ilość na czas trwania umowy kg 1500; 15131135-0 24.pachwina wędzona; ilość na czas trwania umowy kg 800; 15131200-7 25.parówki cienkie; ilość na czas trwania umowy kg 2000; 15131130-5 26.parówki drobiowe; ilość na czas trwania umowy kg 650; 15131130-5 27.pasztet drobiowy; ilość na czas trwania umowy kg 300; 15131310-1 28.pasztet mięsny; ilość na czas trwania umowy kg 2000; 15131310-1 29.pasztetowa; ilość na czas trwania umowy kg 1600; 15131310-1 30.pieczeń rzymska; ilość na czas trwania umowy kg 1700; 15131130-5 31.podgardle wędzone; ilość na czas trwania umowy kg 800; 15131200-7 32.polędwica drobiowa; ilość na czas trwania umowy kg 400; 15131135-0 33.przysmak kozacki; ilość na czas trwania umowy kg 1500; 15131130-5 34.przysmak śniadaniowy; ilość na czas trwania umowy kg 2000; 15131130-5 35.rolada drobiowa; ilość na czas trwania umowy kg 550; 15131135-0 36.salceson chłopski; ilość na czas trwania umowy kg 750; 15131400-9 37.salceson czarny; ilość na czas trwania umowy kg 750; 15131400-9 38.smalec; ilość na czas trwania umowy kg 900; 15131400-9 39.smalec domowy; ilość na czas trwania umowy kg 1100; 15131400-9 40.szynka biała; ilość na czas trwania umowy kg 350; 15131135-0 41.szynka mielona; ilość na czas trwania umowy kg 300; 15131135-0 42.szynka miodowa; ilość na czas trwania umowy kg 400; 15131135-0 43.szynka z łopatki; ilość na czas trwania umowy kg 350; 15131410-2 44.szynkówka picolo; ilość na czas trwania umowy kg 400; 15131130-5 Część 3: Dostawy drobiu: 1.korpusy z kurczaka; ilość na czas trwania umowy kg 1000; 15112000-6 2.kurczaki; ilość na czas trwania umowy kg 500; 15112000-6 3.piersi z kurczaka; ilość na czas trwania umowy kg 200; 15112000-6 4.skrzydła z kurczaka; ilość na czas trwania umowy kg 1800; 15112000-6 5.uda z kurczaka; ilość na czas trwania umowy kg 3500; 15112000-6 6.serca drobiowe; ilość na czas trwania umowy kg 200; 15112000-6 7.żołądki drobiowe; ilość na czas trwania umowy kg 200; 15112000-6
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
15131400-9
Dodatkowe kody CPV:
15131130-5,
15131310-1,
15112000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawy mięsa |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT117655 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 128500,50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawy mięsa |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT380140 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 389959,50 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Dostawy drobiu |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT40200 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 34450 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.