eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszRemont pomieszczeń sanitarnych w Zespole Szkół Nr 1 w Olkuszu, przy ul. Górniczej 14.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-27

Olkusz: Remont pomieszczeń sanitarnych w Zespole Szkół Nr 1 w Olkuszu, przy ul. Górniczej 14.
Numer ogłoszenia: 111712 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6430414, 6476670, fax 032 6430490.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń sanitarnych w Zespole Szkół Nr 1 w Olkuszu, przy ul. Górniczej 14..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń sanitarnych na parterze oraz na piętrze w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Olkuszu przy ul. Górniczej 14. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót (zał. nr 5) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ( zał. nr 6 ) wraz z rysunkami (zał. nr 7). Na wykonane roboty gwarancja powinna wynosić minimum 3 lata .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający wymaga: posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności, prowadzenia działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia : - dysponowania osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno - budowlanej, która przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, - wykonania co najmniej dwóch zamówień w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających swoim rodzajem (roboty remontowo - budowlane i instalacyjne w pomieszczeniach sanitarnych ) oraz zakresem przedmiotowi zamówienia o minimalnej wartości 70 000,00 PLN brutto każde.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą należy złożyć oświadczenie z art. 22 ust 1 ustawy PZP, aktualny odpis z właściwego rejestru, wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z referencjami, dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl oraz www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_olkuski

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Olkuszu ul. Mickiewicza 2, pokój nr 53 32-300 Olkusz..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Olkuszu ul. Mickiewicza 2- Kancelaria Ogólna 32-300 Olkusz..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.