Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-20
Zielona Góra: Zaprojektowanie budynku mieszkalnego 27-rodzinnego (wielorodzinnego) wraz z infrastrukturą techniczną zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Koszarowej w Żaganiu
Numer ogłoszenia: 111516 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze , Al. Zjednoczenia 104, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4519200, faks 068 4519230.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie budynku mieszkalnego 27-rodzinnego (wielorodzinnego) wraz z infrastrukturą techniczną zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Koszarowej w Żaganiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie budynku mieszkalnego wielorodzinnego o nie mniej niż 27 mieszkaniach wraz z infrastrukturą techniczną zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Koszarowej w Żaganiu. Lokalizacja budynku obejmuje działki nr 2599_4, 2599_5 i 2599_15 oznaczone w Pzp m. Żagania jako 2MW. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) uzyskanie matrycy aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych; 2) wykonanie badań gruntowo-wodnych z ustaleniem geotechnicznych warunków posadowienia budynku mieszkalnego na terenie działki; 3) uzyskanie wszelkich decyzji, opinii, uzgodnień, oświadczeń niezbędnych dla uzyskania pozwolenia na budowę; 4) wykonanie: a) projektu budowlanego w zakresie: -architektoniczno-budowlanym budynku - 5 egz.; b) projektów wykonawczych - projekt architektury - 5 egz.; - projekt konstrukcyjny - 5 egz.; - projekt wod. - kan - 5 egz. - projekt c.o. - 5 egz.; - projekt instalacji gazowej - 5 egz.; - projekt instalacji elektrycznej - 5 egz.; - projekt monitoringu - 5 egz.; - projekt oświetlenia zewnętrznego - 5 egz.; - projekt zewnętrznych sieci wodociągowych, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz sieci gazowej - 5 egz. - projekt zagospodarowania terenu (ciągi piesze, plac zabaw, osłona śmietnikowa, nasadzenie zieleni) - 5 egz. - projekt dróg dojazdowych z uwzględnieniem drogi pożarowej - 5 egz.; - projekt organizacji ruchu drogowego - 5 egz.; - projekt zabezpieczeń przeciwpożarowych i konstrukcji budynku - 5 egz. c) przedmiarów robót dla projektowanego zakresu inwestycji - po 2 egz.; d) kosztorysów inwestorskich - 2 egz. dla projektowanego zakresu inwestycji; e) Zbiorczego Zestawienia Kosztów Zadania - 2 egz.; f) świadectwa energetycznego dla budynku - 2 egz. g) Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia - 2 egz.; h) Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla całości branż - 2 egz. 5) uzyskanie pozwolenia na budowę. 6) pełnienie nadzoru autorskiego w toku realizacji robót objętych dokumentacją. Kompletna dokumentacja projektowa zostanie opracowana, (poza tradycyjną formą pisemną poszczególnych opracowań) i przekazana Zamawiającemu na nośniku elektronicznym tj. płycie CD w formacie (pdf)- 2 egz. Projektant, łącznie z przekazanymi pracami projektowymi, przekaże na rzecz Zamawiającego prawa autorskie majątkowe do tych prac, bez dodatkowego wynagrodzenia. Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcy rękojmi na wykonane na prace projektowe będące przedmiotem niniejszej umowy. Niezależnie od udzielonej rękojmi Zamawiający wymaga udzielenia zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na wykonane na prace projektowe będące przedmiotem niniejszej umowy do upływu terminu rękojmi za wady obiektu, wykonanego na podstawie dokumentacji, stanowiącej przedmiot niniejszej Umowy. Wymagania specjalne: a) projekt budowlany Projektant wykona zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r., Nr 202, poz. 2072 z późn. zmianami); b) projekty wykonawcze we wszystkich branżach - Projektant opracuje zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004r., Nr 202, poz. 2072); c) kosztorys inwestorski Projektant opracuje zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389); d) Zbiorcze Zestawienie Kosztów Zadania Projektant opracuje na podstawie Wytycznych nr 3/2007 Prezesa Wojskowej Agencji Mieszkaniowej z dnia 31 maja 2007r. (W sprawie trybu i zasad planowania oraz realizacji inwestycji mieszkaniowych Wojskowej Agencji Mieszkaniowej), e) Całość opracowania dokumentacyjnego musi spełniać warunki ustalone w Wytycznych nr 1_09 Prezesa Wojskowej Agencji Mieszkaniowej z dnia 30 stycznia 2009 r. określające standardy lokalu (kwatery) i opis techniczny budynku oraz dodatkowe warunki, jakim powinny odpowiadać nowo pozyskiwane i ulepszane budynki wielorodzinne i lokale mieszkalne (kwatery). f) sprawy terenowo - prawne leżą w gestii Projektanta..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7.300,00 zł przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w formie: a) przelewu pieniężnego na rachunek bankowy w: Bank PEKAO SA O/Zielona Góra, numer rachunku: 84 1240 6843 1111 0000 4987 7827, z dopiskiem - wadium do postępowania - Projekt - budynek mieszkalny - Żagań, ul. Koszarowa Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania powyższego rachunku Zamawiającego, na którym będzie ono przechowywane. b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji ubezpieczeniowych, d) gwarancji bankowych, e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z póź. zm. /Dz.U.04.145.1537/). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oryginał dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia należy złożyć w pok. Nr 1, w siedzibie Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia określonego mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, co oznacza, że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali prace odpowiadające swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia - należy wykazać wykonanie prac projektowych, obejmujących projekt co najmniej jednego obiektu budowlanego, stanowiącego budynek mieszkalny, o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 500 m2, na podstawie którego został on zrealizowany; b) dysponują lub będą dysponować osobami - co najmniej po 1 osobie posiadającej uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania w specjalności: - architektonicznej, - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, (Zamawiający nie wymaga wykazania po 1 z osób w zakresie poszczególnych branż o ile Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia szersze niż w jednej branży) 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymaga się by Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł; 3) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z wymaganiamiart. 24 ust. 1 i 2. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana przez ustalenie, na podstawie treści złożonych z ofertą dokumentów, czy dany podmiot spełnia wymagania, czy ich nie spełnia (metoda zero-jedynkowa). Podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum), będą w zakresie warunków określonych w ust. 1, pkt 3 oceniane indywidualnie a w zakresie warunku określonego w ust. 1, pkt 1 i 2 - łącznie, co oznacza, że wystarczy by jeden z nich spełniał opisane wymagania lub by spełniali je łącznie. Uzyskanie nawet jednej oceny - nie spełnia - spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania a jego oferta zostanie odrzucona..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w części III.2) ust. 1 pkt. 2, 3 ogłoszenia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawarte w treści formularza oferty, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z Wykonawców, 3) kopię polisy ubezpieczeniowej lub innego dokumentu potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł;. 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w części III.2) ust.1 pkt.1 ogłoszenia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: a) wykaz, wg wzoru załącznika do SIWZ, prac wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom opisanym w części III.2) ust. 1, pkt 1a ogłoszenia, z podaniem daty, miejsca wykonania i Zamawiającego oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie. b) wykaz projektantów, wg wzoru załącznika do SIWZ, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z udokumentowaniem posiadanych uprawnień niezbędnych do wykonania prac projektowych - poprzez załączenie do oferty kopii uprawnień projektowych i kopii aktualnych dokumentów potwierdzających przynależność do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa i Architektów. c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt b, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust 1 pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju pochodzenia, określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605, z póź. zm)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zielona Góra, al. Zjednoczenia 104, pokój nr 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 12:00, miejsce: Zielona Góra, al. Zjednoczenia 104, pokój nr 104.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa ciągnika do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
- Budowa dojazdu do KTBS - ul. Anny Jagiellonki w Zielonej Górze w ramach zadania "Przebudowa i rozbudowa sieci dróg na terenie Miasta Zielona Góra"
- Remont i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Przytok w 2025 roku
- Przeprowadzenie kursów gastronomicznych ( powiat żagański)
- Wymiana słomianego poszycia dachu w dwóch zabytkowych obiektach architektury drewnianej na terenie Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze - Ochli
- "Remont toalet w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze na terenie województwa lubuskiego- II"
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie wielobranżowych dokumentacji projektowych dla trzech zadań dotyczących budowy budynków mieszkalnych (nr3b) zlokalizowanych w miejscowościach: Golczewo, Wysoka Kamieńska i Świerzno.
- Modernizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Lipsk - etap II
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy amfiteatru w Siedlcach
- Przebudowa Publicznego Przedszkola im. Króla Maciusia Pierwszego w Poddębicach przy ul. Miłej 14/16 w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa regionalnej trasy rowerowej na terenie Miasta Ruda Śląska - opracowanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego przy realizacji zadania
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych na potrzeby inwestycji pn.: "Ubezpieczenie lewego erodowanego brzegu rzeki Wisły w miejscowości Kępa Oborska"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.