eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁabunieWykonanie usługiKoordynator Projektu, Specjalisty ds. rekrutacji i monitoringu, Specjalisty ds. księgowości, Koordynatorów przedszkolnych w miejscowościachŁabunie, Łabuńki Pierwsze,Bródek, Ruszów w projekcie ABC małego odkrywcy w ramach Programu Operacyjn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-06

Łabunie: Wykonanie usługi: Koordynator Projektu, Specjalisty ds. rekrutacji i monitoringu, Specjalisty ds. księgowości, Koordynatorów przedszkolnych w miejscowościach: Łabunie, Łabuńki Pierwsze,Bródek, Ruszów w projekcie ABC małego odkrywcy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnianie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
Numer ogłoszenia: 111167 - 2010; data zamieszczenia: 06.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łabunie , ul. Zamojska 50, 22-437 Łabunie, woj. lubelskie, tel. 084 6113019, faks 084 6113026.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.labunie.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi: Koordynator Projektu, Specjalisty ds. rekrutacji i monitoringu, Specjalisty ds. księgowości, Koordynatorów przedszkolnych w miejscowościach: Łabunie, Łabuńki Pierwsze,Bródek, Ruszów w projekcie ABC małego odkrywcy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnianie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi Koordynator Projektu, Specjalisty ds. rekrutacji i monitoringu, Specjalisty ds. księgowości, Koordynatora przedszkolnego (Łabunie), Koordynatora przedszkolnego (Łabuńki Pierwsze), Koordynatora przedszkolnego (Bródek), Koordynatora przedszkolnego (Ruszów) w projekcie ABC małego odkrywcy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnianie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. Przedmiot zamówienia składa się z 7 części : Część I - Koordynator Projektu (czas świadczenia usługi nienormowany 100 godzin miesięcznie) a)zarządzanie projektem w obszarze finansowym, administracyjnym i personalnym b)koordynacja działań oddziałów przedszkolnych c)koordynacja działań według harmonogramu projektu; d)współpraca z personelem na poziomie zarządzającym i zadaniowym; e)kontakty z Urzędem Marszałkowskim w Lublinie f)sprawozdawczość i raportowanie do Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie; g)pomoc w sporządzaniu dokumentacji projektu h)zatwierdzanie na podstawie udzielonego upoważnienia wydatków w ramach projektu pod względem celowości, legalności, gospodarności zgodnie z wytycznymi do POKL; Część II - Specjalista ds. rekrutacji i monitoringu (czas świadczenia usługi nienormowany 100 godzin miesięcznie) a)obsługa organizacyjno logistyczna projektu b)promocja projektu c)rekrutacja uczestników projektu d)monitoring i sprawozdawczość projektu e)nadzór nad przygotowywaniem dokumentacji metodyczno-dydaktycznej projektu f)współpraca z personelem projektu; Część III - Specjalista ds. księgowości (czas świadczenia usługi nienormowany 100 godzin miesięcznie) a)nadzór finansowy nad projektem b)nadzór nad prawidłowością wydatkowania i rozliczania środków c)przygotowywanie zestawień finansowych niezbędnych do przygotowania wniosków o płatność, d)współpraca z pozostałym personelem projektu; e)sporządzanie dokumentacji finansowej projektu. Część IV - Koordynator przedszkolny (Łabunie) (czas świadczenia usługi nienormowany 40 godzin miesięcznie) a)nadzór nad realizacja projektu w ośrodku przedszkolnym b)nabór pracowników niezbędnych do funkcjonowania ośrodka przedszkolnego c)prowadzenie dokumentacji projektowej oraz sprawozdawczości projektowej w odniesieniu do ośrodka przedszkolnego d)nadzór nad prawidłowością przebiegu procesu dydaktycznego e)współpraca z pozostałym personelem projektu; Część V - Koordynator przedszkolny (Łabuńki Pierwsze) (czas świadczenia usługi nienormowany 40 godzin miesięcznie) a) nadzór nad realizacja projektu w ośrodku przedszkolnym b) nabór pracowników niezbędnych do funkcjonowania ośrodka przedszkolnego c) prowadzenie dokumentacji projektowej oraz sprawozdawczości projektowej w odniesieniu do ośrodka przedszkolnego d) nadzór nad prawidłowością przebiegu procesu dydaktycznego e) współpraca z pozostałym personelem projektu; Część VI - Koordynator przedszkolny (Bródek) (czas świadczenia usługi nienormowany 40 godzin miesięcznie) a) nadzór nad realizacja projektu w ośrodku przedszkolnym b) nabór pracowników niezbędnych do funkcjonowania ośrodka przedszkolnego c) prowadzenie dokumentacji projektowej oraz sprawozdawczości projektowej w odniesieniu do ośrodka przedszkolnego d) nadzór nad prawidłowością przebiegu procesu dydaktycznego e) współpraca z pozostałym personelem projektu; Część VII - Koordynator przedszkolny (Ruszów) (czas świadczenia usługi nienormowany 40 godzin miesięcznie) a)nadzór nad realizacja projektu w ośrodku przedszkolnym b) nabór pracowników niezbędnych do funkcjonowania ośrodka przedszkolnego c) prowadzenie dokumentacji projektowej oraz sprawozdawczości projektowej w odniesieniu do ośrodka przedszkolnego d) nadzór nad prawidłowością przebiegu procesu dydaktycznego e) współpraca z pozostałym personelem projektu;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1, 79.42.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu, niezbędnym do wykonania zamówienia: Część I - Koordynator Projektu powinien posiadać a) wykształcenie wyższe b)przygotowanie merytoryczne do realizacji projektów unijnych na lata 2007 - 2013 c) co najmniej 4 - letnie doświadczenie na stanowisku związanym z pozyskiwaniem środków unijnych, d) doświadczenie w realizacji projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym funduszy unijnych . e) znajomość zasad realizacji i rozliczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, f) biegła obsługa komputera i Internetu, w tym umiejętność pracy w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych oraz w Generatorze Wniosków Płatniczych, g) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, h) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. Część II - Specjalista ds. rekrutacji i monitoringu powinien posiadać: a) wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, b) dwuletni staż pracy, c) przygotowanie merytoryczne do realizacji projektów unijnych na lata 2007 - 2013, d) doświadczenie w realizacji projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym funduszy unijnych. e) biegła obsługa komputera i Internetu, w tym umiejętność pracy w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych oraz w Generatorze Wniosków Płatniczych, f) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, g) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. współpraca z personelem projektu; Część III - Specjalista ds. księgowości powinien posiadać: a) wykształcenie wyższe ekonomiczne b) co najmniej 2 - letnie doświadczenie w księgowości jednostek samorządu terytorialnego, c) doświadczenie w realizacji projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym funduszy unijnych. d) znajomość zasad realizacji i rozliczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, e) biegła obsługa komputera i Internetu, w tym umiejętność pracy w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych  oraz  w Generatorze Wniosków Płatniczych, f) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, g) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. Część IV - Koordynator przedszkolny (Łabunie) powinien posiadać: a) wykształcenie wyższe b) co najmniej 5 - letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej c) ukończone studia wyższe lub podyplomowe z zakresu zarządzania albo zaświadczenie o ukończeniu kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. Część V - Koordynator przedszkolny (Łabuńki Pierwsze) powinien posiadać: a) wykształcenie wyższe b) co najmniej 5 - letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej c) ukończone studia wyższe lub podyplomowe z zakresu zarządzania albo zaświadczenie o ukończeniu kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. Część VI - Koordynator przedszkolny (Bródek) powinien posiadać: a) wykształcenie wyższe b) co najmniej 5 - letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej c) ukończone studia wyższe lub podyplomowe z zakresu zarządzania albo zaświadczenie o ukończeniu kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. Część VII - Koordynator przedszkolny (Ruszów) powinien posiadać: a) wykształcenie wyższe b) co najmniej 5 - letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej c) ukończone studia wyższe lub podyplomowe z zakresu zarządzania albo zaświadczenie o ukończeniu kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej)- w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.labunie.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łabunie ul. Zamojska 50 22-437 Łabunie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łabunie ul. Zamojska 50 22-437 Łabunie pok. nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfiansowanie ze środków finansowych Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnianie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. Publiczne otwarcie ofert przez Zamawiającego nastąpi dnia 14.05.2010 r. o godzinie 9.15 w Urzędzie Gminy w Łabuniach , ul. Zamojska 50, (pokój nr 4 świetlica). Osoba do kontaktów Stanisław Gredys - tel. 84 6113019 w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koordynator Projektu (czas świadczenia usługi nienormowany 100 godzin miesięcznie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)zarządzanie projektem w obszarze finansowym, administracyjnym i personalnym b)koordynacja działań oddziałów przedszkolnych c)koordynacja działań według harmonogramu projektu; d)współpraca z personelem na poziomie zarządzającym i zadaniowym; e)kontakty z Urzędem Marszałkowskim w Lublinie f)sprawozdawczość i raportowanie do Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie; g)pomoc w sporządzaniu dokumentacji projektu h)zatwierdzanie na podstawie udzielonego upoważnienia wydatków w ramach projektu pod względem celowości, legalności, gospodarności zgodnie z wytycznymi do POKL;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1, 79.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Specjalista ds. rekrutacji i monitoringu (czas świadczenia usługi nienormowany 100 godzin miesięcznie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)obsługa organizacyjno logistyczna projektu b)promocja projektu c)rekrutacja uczestników projektu d)monitoring i sprawozdawczość projektu e)nadzór nad przygotowywaniem dokumentacji metodyczno-dydaktycznej projektu f)współpraca z personelem projektu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1, 79.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Specjalista ds. księgowości (czas świadczenia usługi nienormowany 100 godzin miesięcznie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)nadzór finansowy nad projektem b)nadzór nad prawidłowością wydatkowania i rozliczania środków c)przygotowywanie zestawień finansowych niezbędnych do przygotowania wniosków o płatność, d)współpraca z pozostałym personelem projektu; e)sporządzanie dokumentacji finansowej projektu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1, 79.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Koordynator przedszkolny (Łabunie) (czas świadczenia usługi nienormowany 40 godzin miesięcznie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)nadzór nad realizacja projektu w ośrodku przedszkolnym b)nabór pracowników niezbędnych do funkcjonowania ośrodka przedszkolnego c)prowadzenie dokumentacji projektowej oraz sprawozdawczości projektowej w odniesieniu do ośrodka przedszkolnego d)nadzór nad prawidłowością przebiegu procesu dydaktycznego e)współpraca z pozostałym personelem projektu;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1, 79.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Koordynator przedszkolny (Łabuńki Pierwsze) (czas świadczenia usługi nienormowany 40 godzin miesięcznie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)nadzór nad realizacja projektu w ośrodku przedszkolnym b)nabór pracowników niezbędnych do funkcjonowania ośrodka przedszkolnego c)prowadzenie dokumentacji projektowej oraz sprawozdawczości projektowej w odniesieniu do ośrodka przedszkolnego d)nadzór nad prawidłowością przebiegu procesu dydaktycznego e)współpraca z pozostałym personelem projektu;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1, 79.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Koordynator przedszkolny (Bródek) (czas świadczenia usługi nienormowany 40 godzin miesięcznie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)nadzór nad realizacja projektu w ośrodku przedszkolnym b)nabór pracowników niezbędnych do funkcjonowania ośrodka przedszkolnego c)prowadzenie dokumentacji projektowej oraz sprawozdawczości projektowej w odniesieniu do ośrodka przedszkolnego d)nadzór nad prawidłowością przebiegu procesu dydaktycznego e)współpraca z pozostałym personelem projektu;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1, 79.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Koordynator przedszkolny (Ruszów) (czas świadczenia usługi nienormowany 40 godzin miesięcznie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)nadzór nad realizacja projektu w ośrodku przedszkolnym b)nabór pracowników niezbędnych do funkcjonowania ośrodka przedszkolnego c)prowadzenie dokumentacji projektowej oraz sprawozdawczości projektowej w odniesieniu do ośrodka przedszkolnego d)nadzór nad prawidłowością przebiegu procesu dydaktycznego e)współpraca z pozostałym personelem projektu;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1, 79.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.