Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-06
Łabunie: Wykonanie usługi: Koordynator Projektu, Specjalisty ds. rekrutacji i monitoringu, Specjalisty ds. księgowości, Koordynatorów przedszkolnych w miejscowościach: Łabunie, Łabuńki Pierwsze,Bródek, Ruszów w projekcie ABC małego odkrywcy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnianie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.
Numer ogłoszenia: 111167 - 2010; data zamieszczenia: 06.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łabunie , ul. Zamojska 50, 22-437 Łabunie, woj. lubelskie, tel. 084 6113019, faks 084 6113026.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.labunie.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi: Koordynator Projektu, Specjalisty ds. rekrutacji i monitoringu, Specjalisty ds. księgowości, Koordynatorów przedszkolnych w miejscowościach: Łabunie, Łabuńki Pierwsze,Bródek, Ruszów w projekcie ABC małego odkrywcy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnianie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi Koordynator Projektu, Specjalisty ds. rekrutacji i monitoringu, Specjalisty ds. księgowości, Koordynatora przedszkolnego (Łabunie), Koordynatora przedszkolnego (Łabuńki Pierwsze), Koordynatora przedszkolnego (Bródek), Koordynatora przedszkolnego (Ruszów) w projekcie ABC małego odkrywcy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnianie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. Przedmiot zamówienia składa się z 7 części : Część I - Koordynator Projektu (czas świadczenia usługi nienormowany 100 godzin miesięcznie) a)zarządzanie projektem w obszarze finansowym, administracyjnym i personalnym b)koordynacja działań oddziałów przedszkolnych c)koordynacja działań według harmonogramu projektu; d)współpraca z personelem na poziomie zarządzającym i zadaniowym; e)kontakty z Urzędem Marszałkowskim w Lublinie f)sprawozdawczość i raportowanie do Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie; g)pomoc w sporządzaniu dokumentacji projektu h)zatwierdzanie na podstawie udzielonego upoważnienia wydatków w ramach projektu pod względem celowości, legalności, gospodarności zgodnie z wytycznymi do POKL; Część II - Specjalista ds. rekrutacji i monitoringu (czas świadczenia usługi nienormowany 100 godzin miesięcznie) a)obsługa organizacyjno logistyczna projektu b)promocja projektu c)rekrutacja uczestników projektu d)monitoring i sprawozdawczość projektu e)nadzór nad przygotowywaniem dokumentacji metodyczno-dydaktycznej projektu f)współpraca z personelem projektu; Część III - Specjalista ds. księgowości (czas świadczenia usługi nienormowany 100 godzin miesięcznie) a)nadzór finansowy nad projektem b)nadzór nad prawidłowością wydatkowania i rozliczania środków c)przygotowywanie zestawień finansowych niezbędnych do przygotowania wniosków o płatność, d)współpraca z pozostałym personelem projektu; e)sporządzanie dokumentacji finansowej projektu. Część IV - Koordynator przedszkolny (Łabunie) (czas świadczenia usługi nienormowany 40 godzin miesięcznie) a)nadzór nad realizacja projektu w ośrodku przedszkolnym b)nabór pracowników niezbędnych do funkcjonowania ośrodka przedszkolnego c)prowadzenie dokumentacji projektowej oraz sprawozdawczości projektowej w odniesieniu do ośrodka przedszkolnego d)nadzór nad prawidłowością przebiegu procesu dydaktycznego e)współpraca z pozostałym personelem projektu; Część V - Koordynator przedszkolny (Łabuńki Pierwsze) (czas świadczenia usługi nienormowany 40 godzin miesięcznie) a) nadzór nad realizacja projektu w ośrodku przedszkolnym b) nabór pracowników niezbędnych do funkcjonowania ośrodka przedszkolnego c) prowadzenie dokumentacji projektowej oraz sprawozdawczości projektowej w odniesieniu do ośrodka przedszkolnego d) nadzór nad prawidłowością przebiegu procesu dydaktycznego e) współpraca z pozostałym personelem projektu; Część VI - Koordynator przedszkolny (Bródek) (czas świadczenia usługi nienormowany 40 godzin miesięcznie) a) nadzór nad realizacja projektu w ośrodku przedszkolnym b) nabór pracowników niezbędnych do funkcjonowania ośrodka przedszkolnego c) prowadzenie dokumentacji projektowej oraz sprawozdawczości projektowej w odniesieniu do ośrodka przedszkolnego d) nadzór nad prawidłowością przebiegu procesu dydaktycznego e) współpraca z pozostałym personelem projektu; Część VII - Koordynator przedszkolny (Ruszów) (czas świadczenia usługi nienormowany 40 godzin miesięcznie) a)nadzór nad realizacja projektu w ośrodku przedszkolnym b) nabór pracowników niezbędnych do funkcjonowania ośrodka przedszkolnego c) prowadzenie dokumentacji projektowej oraz sprawozdawczości projektowej w odniesieniu do ośrodka przedszkolnego d) nadzór nad prawidłowością przebiegu procesu dydaktycznego e) współpraca z pozostałym personelem projektu;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1, 79.42.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże dysponowanie osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu, niezbędnym do wykonania zamówienia: Część I - Koordynator Projektu powinien posiadać a) wykształcenie wyższe b)przygotowanie merytoryczne do realizacji projektów unijnych na lata 2007 - 2013 c) co najmniej 4 - letnie doświadczenie na stanowisku związanym z pozyskiwaniem środków unijnych, d) doświadczenie w realizacji projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym funduszy unijnych . e) znajomość zasad realizacji i rozliczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, f) biegła obsługa komputera i Internetu, w tym umiejętność pracy w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych oraz w Generatorze Wniosków Płatniczych, g) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, h) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. Część II - Specjalista ds. rekrutacji i monitoringu powinien posiadać: a) wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym, b) dwuletni staż pracy, c) przygotowanie merytoryczne do realizacji projektów unijnych na lata 2007 - 2013, d) doświadczenie w realizacji projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym funduszy unijnych. e) biegła obsługa komputera i Internetu, w tym umiejętność pracy w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych oraz w Generatorze Wniosków Płatniczych, f) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, g) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. współpraca z personelem projektu; Część III - Specjalista ds. księgowości powinien posiadać: a) wykształcenie wyższe ekonomiczne b) co najmniej 2 - letnie doświadczenie w księgowości jednostek samorządu terytorialnego, c) doświadczenie w realizacji projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym funduszy unijnych. d) znajomość zasad realizacji i rozliczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, e) biegła obsługa komputera i Internetu, w tym umiejętność pracy w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych oraz w Generatorze Wniosków Płatniczych, f) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, g) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. Część IV - Koordynator przedszkolny (Łabunie) powinien posiadać: a) wykształcenie wyższe b) co najmniej 5 - letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej c) ukończone studia wyższe lub podyplomowe z zakresu zarządzania albo zaświadczenie o ukończeniu kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. Część V - Koordynator przedszkolny (Łabuńki Pierwsze) powinien posiadać: a) wykształcenie wyższe b) co najmniej 5 - letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej c) ukończone studia wyższe lub podyplomowe z zakresu zarządzania albo zaświadczenie o ukończeniu kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. Część VI - Koordynator przedszkolny (Bródek) powinien posiadać: a) wykształcenie wyższe b) co najmniej 5 - letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej c) ukończone studia wyższe lub podyplomowe z zakresu zarządzania albo zaświadczenie o ukończeniu kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. Część VII - Koordynator przedszkolny (Ruszów) powinien posiadać: a) wykształcenie wyższe b) co najmniej 5 - letnie doświadczenie w pracy pedagogicznej c) ukończone studia wyższe lub podyplomowe z zakresu zarządzania albo zaświadczenie o ukończeniu kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej)- w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.labunie.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łabunie
ul. Zamojska 50
22-437 Łabunie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Łabunie ul. Zamojska 50 22-437 Łabunie pok. nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfiansowanie ze środków finansowych Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnianie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. Publiczne otwarcie ofert przez Zamawiającego nastąpi dnia 14.05.2010 r. o godzinie 9.15 w Urzędzie Gminy w Łabuniach , ul. Zamojska 50, (pokój nr 4 świetlica). Osoba do kontaktów Stanisław Gredys - tel. 84 6113019 w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.00..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koordynator Projektu (czas świadczenia usługi nienormowany 100 godzin miesięcznie).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)zarządzanie projektem w obszarze finansowym, administracyjnym i personalnym b)koordynacja działań oddziałów przedszkolnych c)koordynacja działań według harmonogramu projektu; d)współpraca z personelem na poziomie zarządzającym i zadaniowym; e)kontakty z Urzędem Marszałkowskim w Lublinie f)sprawozdawczość i raportowanie do Urzędu Marszałkowskiego w Lublinie; g)pomoc w sporządzaniu dokumentacji projektu h)zatwierdzanie na podstawie udzielonego upoważnienia wydatków w ramach projektu pod względem celowości, legalności, gospodarności zgodnie z wytycznymi do POKL;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1, 79.42.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Specjalista ds. rekrutacji i monitoringu (czas świadczenia usługi nienormowany 100 godzin miesięcznie).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)obsługa organizacyjno logistyczna projektu b)promocja projektu c)rekrutacja uczestników projektu d)monitoring i sprawozdawczość projektu e)nadzór nad przygotowywaniem dokumentacji metodyczno-dydaktycznej projektu f)współpraca z personelem projektu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1, 79.42.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Specjalista ds. księgowości (czas świadczenia usługi nienormowany 100 godzin miesięcznie).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)nadzór finansowy nad projektem b)nadzór nad prawidłowością wydatkowania i rozliczania środków c)przygotowywanie zestawień finansowych niezbędnych do przygotowania wniosków o płatność, d)współpraca z pozostałym personelem projektu; e)sporządzanie dokumentacji finansowej projektu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1, 79.42.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Koordynator przedszkolny (Łabunie) (czas świadczenia usługi nienormowany 40 godzin miesięcznie).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)nadzór nad realizacja projektu w ośrodku przedszkolnym b)nabór pracowników niezbędnych do funkcjonowania ośrodka przedszkolnego c)prowadzenie dokumentacji projektowej oraz sprawozdawczości projektowej w odniesieniu do ośrodka przedszkolnego d)nadzór nad prawidłowością przebiegu procesu dydaktycznego e)współpraca z pozostałym personelem projektu;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1, 79.42.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Koordynator przedszkolny (Łabuńki Pierwsze) (czas świadczenia usługi nienormowany 40 godzin miesięcznie).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)nadzór nad realizacja projektu w ośrodku przedszkolnym b)nabór pracowników niezbędnych do funkcjonowania ośrodka przedszkolnego c)prowadzenie dokumentacji projektowej oraz sprawozdawczości projektowej w odniesieniu do ośrodka przedszkolnego d)nadzór nad prawidłowością przebiegu procesu dydaktycznego e)współpraca z pozostałym personelem projektu;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1, 79.42.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Koordynator przedszkolny (Bródek) (czas świadczenia usługi nienormowany 40 godzin miesięcznie).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)nadzór nad realizacja projektu w ośrodku przedszkolnym b)nabór pracowników niezbędnych do funkcjonowania ośrodka przedszkolnego c)prowadzenie dokumentacji projektowej oraz sprawozdawczości projektowej w odniesieniu do ośrodka przedszkolnego d)nadzór nad prawidłowością przebiegu procesu dydaktycznego e)współpraca z pozostałym personelem projektu;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1, 79.42.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Koordynator przedszkolny (Ruszów) (czas świadczenia usługi nienormowany 40 godzin miesięcznie).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a)nadzór nad realizacja projektu w ośrodku przedszkolnym b)nabór pracowników niezbędnych do funkcjonowania ośrodka przedszkolnego c)prowadzenie dokumentacji projektowej oraz sprawozdawczości projektowej w odniesieniu do ośrodka przedszkolnego d)nadzór nad prawidłowością przebiegu procesu dydaktycznego e)współpraca z pozostałym personelem projektu;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00-5, 79.42.10.00-1, 79.42.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wybór osoby pełniącej funkcję specjalisty ds. szkoleń branżowych i zawodowych
- Zarządzanie wraz z doradztwem finansowym dla projektu "Modernizacja i adaptacja parteru kamienicy "Pod Kruki" oraz remont infrastruktury technicznej siedziby MCK w Krakowie"
- Wyłonienie Wykonawcy na świadczenie usług kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego związku z realizacją projektu pn. "Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu".
- Wykonanie usługi polegającej na kompleksowej obsłudze projektu współfinansowanego ze środków pochodzących z UE pn. "Więcej umiejętności - więcej możliwości".
- Zarządzanie projektem i rozliczanie dofinansowania (eksperckie usługi finansowe) projektu FENX.07.01-IP.04-0013/24 pn.: Adaptacja i modernizacja przestrzeni TWŁ wraz z zakupem sprzętu i wyposażenia
- Instytucja kultury Gminy Klukowo - replika średniowiecznej siedziby rycerskiej w Gródku.
więcej: Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.