To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-21
Ogłoszenie nr 110821 - 2017 z dnia 2017-07-21 r.
Oleśnica: Rozbudowa ul. Maczka w Oleśnicy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521273-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Sekcja Dróg Miejskich, krajowy numer identyfikacyjny
93060744600000, ul.
ul. B. Krzywoustego
,
56400
Oleśnica, państwo
Polska, woj.
dolnośląskie, tel.
717 889 416, faks
71 788 94 17, e-mail
anna.pieta@sdm.olesnica.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sdm.olesnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa ul. Maczka w Oleśnicy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZI.261.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa ulicy Maczka polegająca na budowie miejsc parkingowych prostopadłych do osi drogi (w miejscu istniejących zatok równoległych) oraz na przebudowie chodnika wzdłuż budynków mieszkalnych wielorodzinnych o numerach 3-3b i 5-5e w zakresie: ROBOTY ROZBIÓRKOWE wraz z wywozem i utylizacją odpadów: - usunięcie ziemi urodzajnej - 86 m3, - rozebranie i wywóz elementów nawierzchni (krawężniki, obrzeża, naw. z kostki, kruszywo) - 323 m3, ROBOTY ZIEMNE: - wykopy w gruncie z transportem urobku - 380 m3, - formowanie nasypów z gruntu G1 - 70 m3, ROBOTY NAWIERZCHNIOWE: - nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8 cm - 987 m2, - nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej gr. 8 cm - 90 m2, OZNAKOWANIE I URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU: - wykonanie oznakowania poziomego 59 m2, - ustawienie znaków drogowych dla stałej i tymczasowej organizacji ruchu, ZIELEŃ: - wykonanie trawników dywanowych - 192 m2. Miejsce realizacji zamówienia: ul. Maczka w Oleśnicy (dz. nr 30/12, 30/17, 30/18 AM 53 obręb Oleśnica). Szczegółowy zakres zadania określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ. 1. Wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca we własnym zakresie. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do wywozu materiału z rozbiórek oraz robót ziemnych na wysypisko zlokalizowane we własnym zakresie. Do kalkulacji należy doliczyć ewentualne koszty utylizacji materiałów z rozbiórki przeznaczonych do wywozu na wysypisko. 3. Obsługę geodezyjną zadania w zakresie wytyczenia głównych punktów wraz z założeniem reperów roboczych, a także pomiar powykonawczy zapewnia na koszt własny Wykonawca. 4. Zadanie jest objęte nadzorem archeologicznym. Zamawiający w dniu podpisania umowy z wyłonionym w postępowaniu przetargowym wykonawcą przekaże dane kontaktowe archeologa prowadzącego nadzór. Roboty budowlane należy prowadzić w porozumieniu ze wskazanym archeologiem, zgodnie z wytycznymi Konserwatora Zabytków zawartymi w decyzji nr 2758/2016 z dnia 13.12.2016 r. stanowiącej załącznik do dokumentacji projektowej. W szczególności do obowiązków Wykonawcy należeć będzie powiadomienie DWKZ o terminie rozpoczęcia i zakończenia wskazanych w pozwoleniu badań archeologicznych w terminie 7 dni roboczych. 5. Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem. 6. Wykonawca zapewnia własnym kosztem i staraniem wprowadzenie zatwierdzonej przez organ zarządzający ruchem organizacji ruchu zastępczego na czas budowy. Powyższy projekt Zamawiający przekaże w jednym egzemplarzu Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Oznakowanie wykonywanych robót powinno być zgodne z "Instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym". 7. Wykonawca zobowiązany będzie do powiadomienia organ zarządzający ruchem, Zarząd Dróg Powiatowych oraz Komendanta Powiatowego Policji o terminie wprowadzenia organizacji ruchu co najmniej na 7 dni przed dniem jej wprowadzenia. 8. Za oznakowanie podczas prowadzonych robót odpowiada Wykonawca. 9. Za bezpieczeństwo ruchu w obrębie terenu, na którym wykonywane są roboty, odpowiada Wykonawca. 10. Z uwagi na wynagrodzenie ryczałtowe zaleca się dokonanie wizji terenu będącego przedmiotem postępowania celem weryfikacji jednostek z przedmiaru dla rzetelnego przygotowania oferty. 11. Wykonawca będzie wykonywał roboty zgodnie z prawem budowlanym, warunkami wydanymi w uzgodnieniach oraz obowiązującymi przepisami i zgodnie ze sztuką budowlaną. 12. Wykonawca w imieniu inwestora zobowiązany będzie do zawiadomienia właścicieli sieci zlokalizowanych w obrębie prowadzonych prac o planowanym terminie rozpoczęcia oraz zakończenia robót na 14 dni przed planowanym terminem - zgodnie z wymaganiami poszczególnych właścicieli sieci.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45233000-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Zamawiający - stosownie do art. 86 ust. 3 ustawy Pzp - bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia tj. 250.000,00 zł brutto (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). W postępowaniu złożono 4 oferty o następujących cenach: - oferta nr 1 - 273.081,92 zł - oferta nr 2 - 343.209,36 zł - oferta nr 3 - 274.290,00 zł - oferta nr 4 - 266.047,77 zł Za najkorzystniejszą ofertę została uznana oferta złożona przez BIOBUD Piotr Schabikowski, Sokołowice 109, 56-400 Oleśnica, w której została zaoferowana cena 266.047,77 zł. Powyższa cena przewyższa kwotę 250.000,00 zł, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ponadto w czacie od otwarcia ofert do dnia 14.07.2017 r. Zamawiający dążył do zwiększenia kwoty, jaką może przeznaczyć na przedmiotowe Zamówienia, jednak dnia 14.07.2017 r. otrzymał ostateczną negatywną odpowiedź w sprawie zwiększenia środków finansowych. Ponieważ Zamawiający dnia 28.06.2017 r. dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej o czym poinformował wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty oraz zamieścił informację na stronie internetowej i na tablicy ogłoszeń w swojej siedzibie, a przepis art. 93 ust. 1 pkt 4 Pzp w obecnym brzmieniu zwalnia zamawiających z obowiązku dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty w sytuacji, gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego jest niemożliwe z powodu braku środków na jej sfinansowanie, Zamawiający unieważnił czynność wyboru oferty najkorzystniejszej. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Budowa żłobka miejskiego w Oleśnicy przy ul. Kazimierza Wielkiego w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Modernizacja podłogi sportowej w Sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 2 przy ul. Św. Jadwigi 1A w Oleśnicy.
- "DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU TYPU MIKROBUS DO PRZEWOZU OSÓB I SPRZĘTU- SLBus DLA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OLEŚNICY"
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych jezdni na terenie miasta Oleśnicy
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.