eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Rozbudowa istniejącego budynku produkcyjno magazynowego z częścią biurowo socjalną o modalną halę produkcyjno - montażową (Hala produkcyjna z częścią biurowo socjalną) o powierzchni użytkowej ogółem 3686m2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-02

Bydgoszcz: Rozbudowa istniejącego budynku produkcyjno magazynowego z częścią biurowo socjalną o modalną halę produkcyjno - montażową (Hala produkcyjna z częścią biurowo socjalną) o powierzchni użytkowej ogółem 3686m2
Numer ogłoszenia: 110579 - 2007; data zamieszczenia: 02.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Belma Accessories Systems sp. z o. o., Białe Błota, ul. Łochowska 69, 85-395 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3636300, fax 052 3636301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bas.pol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa istniejącego budynku produkcyjno magazynowego z częścią biurowo socjalną o modalną halę produkcyjno - montażową (Hala produkcyjna z częścią biurowo socjalną) o powierzchni użytkowej ogółem 3686m2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa istniejących budynków produkcyjnych o jednokondygnacyjną modalną halę produkcyjno - montażową z dwukondygnacyjną częścią biurowo - socjalną o powierzchni użytkowej ogółem 3686m2 2) W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: 2.1) Roboty związane z przygotowaniem terenu pod budowę. Geodezyjne wytyczenie obiektu Roboty ziemne (w tym usunięcie warstwy ziemi, usunięcie pni drzew, rozbiórka chodnika i betonowych elementów konstrukcyjnych) Usunięcie częściowe gruzu składowanego na terenie przewidzianym pod budowę (zaleca się częściowe wykorzystanie gruzu pochodzącego z frezowania posadzek betonowych na podkład pod posadzki lub drogi) Wykonanie zasilania budowy w wodę i energię elektryczną Przebudowa istniejącej podziemnej infrastruktury technicznej Przygotowanie zaplecza techniczno - socjalnego 2.2) Roboty budowlane oraz wykończeniowe 2.3) Przyłącza kanalizacji deszczowej i sanitarnej 2.4) Instalacje wod - kan i hydranty 2.5) Instalacje sprężonego powietrza 2.6) Instalacje wewnętrzną gazu LPG 2.7) Przebudowę istniejącego przyłącza i stacji redukcji gazu LPG 2.8) Instalację grzewczą i węzeł C.O 2.9) Instalację wentylacji mechanicznej 2.10) Instalację wew. elektryczne i oświetleniowe 2.11) Przyłącze zasilania elektrycznego 2.12) Instalację telekomunikacyjną i informatyczną 2.13) Dokumentację powykonawczą w dwóch egzemplarzach, protokóły częściowe oraz końcowe odbioru robót, dziennik budowy, geodezja. Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem zamówienia został określony w: - kompleksowej dokumentacji budowlanej projektowo - kosztorysowej. - przedmiarach robót - wykazie materiałów i robót zamiennych - wymogach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wzorze umowy. Wykaz projektów branżowych znajduje się w załączniku do SIWZ nr 6 2. W ramach przedmiotu zamówienia i ceny zawartej w ofercie Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Przystąpienia do robót w ciągu 7 dni od daty wprowadzenia na plac budowy, 2) Realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem przedstawionym w dokumentacji wykonawczej architektoniczno-budowlanej, wiedzą techniczną, zaleceniami jednostek uzgadniających, obowiązującymi normami technicznymi wymogami SIWZ, wykazem materiałów i robót zamiennych, umową, 3) Prowadzenia dokumentacji budowy zgodnie z prawem budowlanym, 4) Zajęcie i zagospodarowanie terenu związanego z potrzebami budowy, zorganizowania zaplecza budowy łącznie z zabezpieczeniem dostaw wody, energii elektrycznej oraz łączności telefonicznej na terenie budowy i zaplecza stosownie do potrzeb. Wszystkie roboty i czynności z tym związane, również opracowanie i uzgodnienie wymaganej dokumentacji, Wykonawca wykona na własny koszt i we własnym zakresie. Wykonawca odpowiada za zajęty plac budowy i zobowiązany jest do doprowadzenia terenu do porządku po zakończeniu robót w ciągu 14 dni, 5) Zamontowania na własny koszt liczników zużycia wody i energii elektrycznej oraz ponoszenia kosztów zużycia tych czynników w okresie realizacji robót, 6) zapewnienia jak najmniejszej uciążliwości prowadzonych robót dla procesów produkcyjnych realizowanych przez Zlecającego, 7) Opracowania planu bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia dla budowy i zaplecza, 8) Ponoszenia odpowiedzialności za szkody powstałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy i ich naprawienia, 9) Ponoszenia odpowiedzialności za działania podwykonawców jak za działania własne, 10) Ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i działań podwykonawców na czas realizacji przedmiotu umowy w wysokości nie mniejszej niż wysokość wynagrodzenia brutto, 11) Zabezpieczenia wykopów (szalowania) i wykonanie robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06 lutego 2003r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. z 2003r. Nr 47 poz. 401), 12) Wykonania badań zagęszczenia gruntu, podbudowy i nawierzchni oraz innych badań wymaganych na etapie odbioru, 13) Zapewnienia i pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej łącznie z określeniem współrzędnych 14) Wykonania robót z materiałów, które powinny odpowiadać jakościowo wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane tekst jednolity Dz.U. 2003r nr 207 poz.2016 ze zm. 15) Realizacji inwestycji zgodnie z zaleceniami ZUD, Zlecającego, 16) Protokolarnego przekazania Zamawiającemu wykonanych robót i technologii, 17) Wykonania w dwóch egzemplarzach zgodnie z obowiązującymi przepisami budowlanej dokumentacji powykonawczej i przekazania jej Zamawiającemu w terminie 14 dni od daty zgłoszenia zakończenia robót. 18) Przygotowania wszystkich wymaganych przepisami dokumentów, wykonania badań i pomiarów, niezbędnych do otrzymania pozwolenia na użytkowanie obiektu i przekazania Zamawiającemu w terminie 14 dni od daty zgłoszenia zakończenia robót, 19) Wykonania w dwóch egzemplarzach w formie papierowej i elektronicznej geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i dokumentacji geodezyjno-kartograficznej zawierającej dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dn. 21. 02.1995r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno- kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie Dz.U.z 1995r nr 25 poz.133 i przekazania Zamawiającemu w terminie 14 dni od daty zgłoszenia zakończenia robót, 20) Przedstawienia podczas odbiorów i przekazania Zamawiającemu wraz z budowlaną dokumentacją powykonawczą oryginalnych atestów i świadectw dopuszczających do stosowania (zgodnie z wymogami prawa budowlanego, przepisów przeciwpożarowych, sanitarno-epidemiologicznych i inspekcji pracy) użyte przy realizacji zamówienia materiały budowlane, elementy wykończenia i technologii, 21) Przekazania Zamawiającemu wraz z budowlaną dokumentacją powykonawczą wszystkich instrukcji, opisów i kart gwarancyjnych urządzeń zamontowanych w obiekcie będącym przedmiotem zamówienia, 22) Likwidacji zaplecza budowy, uporządkowania terenu w terminie 14 dni od daty końcowego bezusterkowego odbioru robót. Inne obowiązki Wykonawcy nieuwzględnione w przedmiocie zamówienia są określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.32.50 - Roboty budowlane w zakresie budowy przemysłowych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.32.50 - Roboty budowlane w zakresie przemysłowych obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 20.000,000 zł ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu a) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: i) nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2006 r. Nr 164 poz.1163 - tekst jedn. z póżn. zm.) tzn: ii) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, iii) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, iv) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, v) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; b) wykażą, iż w okresie ostatnich 5 - ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej dwa zamówienia w tym jedno obejmujące roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, t.j. budynku o pow. użytkowej nie mniejszej niż 2000 m2 zrealizowanego od podstaw jako samodzielny obiekt, łącznie z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu, zaliczającego się wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych do jednej z niżej wymienionych klas: i) , Hale produkcyjne ii) sekcja 1, dział 12, grupa 122, klasa 1220 - Budynki biurowe Warunek, o którym mowa w ppkt.1) litera b musi być udokumentowany w wykazie zrealizowanych inwestycji wg. zał. nr 4 z podaniem terminu i miejsca wykonania oraz potwierdzony dokumentami z których wynika, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Za każde zamówienie będzie przyznawany 1 pkt. Maksymalna ilość punktów wynosi 5 punktów. Dodatkowo wykazanie się realizacją w zakresie zarówno pkt. b) i) , jak i b)ii) będzie punktowane kolejnym 1,5 punktem. c) wykażą się, że obrót działalności firmy za ostatni roku obrachunkowy jest nie mniejszy niż 4.000.000 zł netto (słownie; cztery miliony 00/100 złotych); Za każde 2.000.000 zł netto obrotu będzie przyznany 1 punkt, jednak nie więcej niż 3 punkty. d) wykażą posiadanie w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, środków finansowych lub zdolności kredytowej wykonawcy, w kwocie nie mniejszej niż 1.250.000,00 zł (słownie jeden milion dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100); e) wykażą posiadanie przez osobę mającą objąć kierownictwo budowy odpowiednich kwalifikacji do wykonania zamówienia t.j. uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 - tekst jedn. z póżn. zm.);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dokumenty formalno-prawne: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 2 i 3 ustawy - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; c) oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby której dokumenty dotyczą w zakresie określonym art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie h) dokumenty potwierdzające posiadanie przez osobę mającą objąć kierownictwo budowy odpowiednich kwalifikacji do wykonania zamówienia t.j. uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi oraz aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 - tekst jedn. z póżn. zm.); i) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (z tego dokumentu musi wynikać, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.250.000 zł jeden milion dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych); j) sprawozdanie finansowe wraz z opinią biegłego za rok 2006 jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, F0-1. k) Wypełniony załącznik nr 4 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Termin realizacji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bas.pol.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Łochowska 69, 85-395 Bydgoszcz, Białe - Błota..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2007 godzina 08:00, miejsce: Belma Accessories Systems Sp. zo.o. ul. Łochowska 69, 85 - 395 Bydgoszcz, Białe - Błota..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Belma Accessories Systems Sp.zo.o. złożyła wniosek o dofinansowanie projektu w ramach działania SPOWKP 2.2.1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.