Ogłoszenie z dnia 2013-03-20
Nowy Sącz: Przeprowadzenie szkoleń realizowanych przez Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Nowym Sączu dla uczestników projektu Wyższe kwalifikacje- pewniejsza przyszłość na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Nazwa programu: Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 110518 - 2013; data zamieszczenia: 20.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego , ul. 29 Listopada 10, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4490880, 4490882, faks 018 4490881.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mord.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń realizowanych przez Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Nowym Sączu dla uczestników projektu Wyższe kwalifikacje- pewniejsza przyszłość na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Nazwa programu: Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń realizowanych przez Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Nowym Sączu w ramach projektu Wyższe kwalifikacje - pewniejsza przyszłość na rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VIII - Regionalne kadry gospodarki, działanie 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie ,Poddziałanie 8.1.1 - Wspieranie rozwojów kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw. Zamówienie realizowane będzie w formie szkoleń, seminariów teoretyczno-praktycznych, zajęć praktycznych w zakresach tematycznych, z których każde stanowi odrębny cykl szkoleniowy odrębną część zamówienia. Na każdy z cykli szkoleniowych należy składać odrębną ofertę: W ramach zamówienia mamy następujące cykle szkoleniowe części zamówienia: Cykl Nr 1 - Szkolenia ADR podstawowy + cysterny (3 grupy szkoleniowe po 10 osób każda). Każda grupa to łącznie 44 godzin zajęć(w tym 4 godziny zajęć praktycznych). Liczba osób 30. Cykl Nr 2 - Przeprowadzenie zajęć teoretycznych dla kandydatów na diagnostów z terenu powiatów: gorlickiego, nowosądeckiego, Nowy Sącz, limanowskiego, nowotarskiego, suskiego. Każda grupa to łącznie 80 godzin zajęć. Liczba osób 60. Cykl Nr 3 - Wynajęcie hali diagnostycznej oraz przeprowadzenia seminarium teoretyczno-praktycznego dla kandydatów na diagnostów na terenie powiatu gorlickiego. Liczba osób 10. Liczba godzin zajęć 37. Cykl Nr 4 - Wynajęcie hali diagnostycznej oraz przeprowadzenia seminarium teoretyczno-praktycznego dla kandydatów na diagnostów na terenie powiatu suskiego. Liczba osób 10. Liczba godzin zajęć 37..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez złożenie wykazu osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie wprowadzonych aneksem takich jak: Zmiana osób funkcyjnych - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy; Zmiana sposobu reprezentacji - z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy; Zmiana adresu siedziby jednej ze stron - z przyczyn zewnętrznych; Wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy - w uzasadnionych przypadkach, za pisemną zgodą Zamawiającego Zmiana limitów osób - uczestników ale nie mniej niż ilość minimalna wskazana w SIWZ, Zmiana miejsca realizacji zajęć, Zmiana terminu realizacji zamówienia; Wprowadzenie informacji dodatkowych związanych z nowymi wytycznymi w realizacji Projektu; Zmiana osób - kadry zapewnionej przez Wykonawcę; W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę różnicy w kwocie podatku VAT, Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mord.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Nowym Sączu, 33-300 Nowy Sącz ul. 29 Listopada 10 Zamówienia Publiczne pokój 213.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Nowym Sączu , 33-300 Nowy Sącz, ul. 29 Listopada 10, SEKRETARIAT - 1 piętro pokój 108.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie szkoleń realizowanych przez Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Nowym Sączu dla uczestników projektu pt.Wyższe kwalifikacje - pewniejsza przyszłość na rynku pracy - współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Nazwa programu: Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cykl Nr 1 - Szkolenia ADR podstawowy + cysterny (3 grupy szkoleniowe po 10 osób każda). Każda grupa to łącznie 44 godzin zajęć(w tym 4 godziny zajęć praktycznych). Liczba osób 30..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie szkoleń realizowanych przez Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Nowym Sączu dla uczestników projektu pt. Wyższe kwalifikacje - pewniejsza przyszłość na rynku pracy - współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Nazwa programu: Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cykl Nr 2 - Przeprowadzenie zajęć teoretycznych dla kandydatów na diagnostów z terenu powiatów: gorlickiego, nowosądeckiego, Nowy Sącz, limanowskiego, nowotarskiego, suskiego. Każda grupa to łącznie 80 godzin zajęć. Liczba osób 60..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie szkoleń realizowanych przez Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Nowym Sączu dla uczestników projektu pt. Wyższe kwalifikacje - pewniejsza przyszłość na rynku pracy - współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Nazwa programu: Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cykl Nr 3 - Wynajęcie hali diagnostycznej oraz przeprowadzenia seminarium teoretyczno-praktycznego dla kandydatów na diagnostów na terenie powiatu gorlickiego. Liczba osób 10. Liczba godzin zajęć 37..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie szkoleń realizowanych przez Małopolski Ośrodek Ruchu Drogowego w Nowym Sączu dla uczestników projektu pt. Wyższe kwalifikacje - pewniejsza przyszłość na rynku pracy - współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Nazwa programu: Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cykl Nr 4 - Wynajęcie hali diagnostycznej oraz przeprowadzenia seminarium teoretyczno-praktycznego dla kandydatów na diagnostów na terenie powiatu suskiego. Liczba osób 10. Liczba godzin zajęć 37..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Organizacja dwóch jednodniowych wycieczek dla Uczestników Dziennego Domu Wsparcia w Nowym Sączu - ośrodka wsparcia, funkcjonującego w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Nowym Sączu
- Świadczenie usługi ochrony Stadionu Miejskiego w Nowym Sączu przy ul. Jana Kilińskiego 47.
- Przebudowa drogi powiatowej (ul. Biegonicka) w Nowym Sączu
- BZP.271.94.2025 Wykonanie robót budowlanych (...)Dostosowanie pomieszczenia higieniczno-sanitarnego dla osób niepełnosprawnych (...) w ramach "Programu wyrównywania różnic między regionami III".
- BZP.271.93.2025 Wykonywanie usług weterynaryjnych(...) w Miejskim Schronisku dla bezdomnych zwierząt w Nowym Sączu zlokalizowanym przy ul. Tłoki 24D
- Zakup innowacyjnej licencji do platformy edukacyjnej dedykowanej wdrożeniu programu wychowania do dwujęzyczności w ramach projektu Dwujęzyczne maluchy w Nowym Sączu wraz ze szkoleniami nauczycieli/ek
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu z obsługi programu Adobe Premier do montażu filmów w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie cyklu szkoleń dla uczniów Zespołu Szkół Elektronicznych im. Stanisława Staszica w Zduńskiej Woli w zawodzie technik Informatyk
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli
- Zorganizowanie i przeprowadzenie 12 kursów dla uczestników projektu ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych - etap II" .
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczestników OHP i młodzieży spoza OHP (2)
- Usługi zorganizowania i przeprowadzenia kursów dla uczniów i nauczycieli, w ramach projektu pn. "Nowoczesna szkoła - lepszy start"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.