eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PruszkówZałożenie ewidencji budynków i lokali dla 11 obrębów gminy Michałowice tj. Granica, Komorów Wieś, Michałowice Wieś, Nowa Wieś, Opacz Kolonia, Opacz Mała, Pęcice, Pęcice Małe, Reguły, Sokołów, Suchy Las

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-02

Pruszków: Założenie ewidencji budynków i lokali dla 11 obrębów gminy Michałowice tj. Granica, Komorów Wieś, Michałowice Wieś, Nowa Wieś, Opacz Kolonia, Opacz Mała, Pęcice, Pęcice Małe, Reguły, Sokołów, Suchy Las
Numer ogłoszenia: 110382 - 2007; data zamieszczenia: 02.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Pruszkowskiego, ul. Drzymały 30, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7381400, fax 022 7289247.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pruszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Założenie ewidencji budynków i lokali dla 11 obrębów gminy Michałowice tj. Granica, Komorów Wieś, Michałowice Wieś, Nowa Wieś, Opacz Kolonia, Opacz Mała, Pęcice, Pęcice Małe, Reguły, Sokołów, Suchy Las.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Założenie ewidencji budynków i lokali dla 11 obrębów gminy Michałowice tj. Granica, Komorów Wieś, Michałowice Wieś, Nowa Wieś, Opacz Kolonia, Opacz Mała, Pęcice, Pęcice Małe, Reguły, Sokołów, Suchy Las Wykonanie wywiadu terenowego w zakresie ewidencji budynków i lokali i opracowanie map z wynikami wywiadu, opracowanie arkuszy spisowych budynków i lokali, pomiar budynków, dla których brak danych w zasobie geodezyjnym. Uzupełnienie treści numerycznej mapy ewidencyjnej o warstwę budynków zakwalifikowane do treści mapy ewidencyjnej, zobiektowanie opracowywanych budynków w mapie numerycznej opracowanie kartotek budynków w systemie EWOPIS, opracowanie dokumentacji do wyłożenia projektu założenia ewidencji budynków i lokali Wyłożenie projektu Aktualizacja mapy zasadniczej o wyniki pomiarów Skompletowanie operatu. Zakres prac aktualizacja mapy ewidencyjnej w wersji numerycznej w zakresie budynków aktualizacja mapy zasadniczej w zakresie budynków pozyskanie danych źródłowych ewidencji budynków i lokali, aktualizacja istniejących danych opisowych ewidencji gruntów założenie zbiorów danych opisowych ewidencji budynków i lokali Lokalizacja obiektu Województwo Mazowieckie 14 powiat Pruszkowski 1421 Gmina Michałowice 1421042 Obręby Granica, Komorów Wieś, Michałowice Wieś, Nowa Wieś, Opacz Kolonia, Opacz Mała, Pęcice, Pęcice Małe, Reguły, Sokołów, Suchy Las Powierzchnia ogólna opracowania 2906 ha Przewidywana ilość działek 8900 przewidywana ilość budynków ok. 9000 przewidywana ilość lokali ok 700 ww prace należy wykonać zgodnie z opracowanymi warunkami technicznymi założenia ewidencji budynków i lokali dla gminy Michałowice zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów Dz. U. Nr 38 poz. 454. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług polegających na wnoszeniu poprawek wynikających z nieprawidłowego założenia ewidencji budynków i lokali, po odebraniu pracy przez okres minimum 3 lat. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem opisują Warunki Techniczne, stanowiące załącznik nr A.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości Kod CPV wg słownika 2008: 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: -Zrealizowali jako Wykonawcy w okresie 2004 r. - 2007 r. minimum 3 (trzy) zamówienia o podobnym charakterze. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VIII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -wykaz wszystkich prac (min. 3) zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie czterech lat (2004-2007) o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia oraz o porównywalnej wartości popartych referencjami uprzednio zamawiających, uprawnienia zawodowe - niezbędne do wykonania przedmiotowego zamówienia,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.pruszkow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 05-800 pruszków, ul. Drzmały 30, pok. nr 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2007 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, pok. nr 12..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.