To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-20
Ogłoszenie nr 110258 - 2017 z dnia 2017-07-20 r.
Rzeszów: zakup i dostawy materiałów eksploatacyjnych do bieżącej konserwacji obiektów i urządzeń technicznych szpitala.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 525974-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 96953 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny
69069752900000, ul.
ul. Lwowska
60,
35301
Rzeszów, państwo
Polska, woj.
podkarpackie, tel.
178 664 000, faks
178 664 702, e-mail
zamowienia.publiczne@szpital2.rzeszow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpital2.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup i dostawy materiałów eksploatacyjnych do bieżącej konserwacji obiektów i urządzeń technicznych szpitala.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Zp250/037/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:zakup i dostawy materiałów eksploatacyjnych do bieżącej konserwacji obiektów i urządzeń technicznych szpitala. Pakiet nr 1 Urządzenia sanitarne. Pakiet nr 2 Rury kanalizacyjne PCV. Pakiet nr 3 Armatura C.O. Pakiet nr 4 Materiały elektryczne - część I. Pakiet nr 5 Materiały elektryczne - część II. Pakiet nr 6 Materiały elektryczne - część III. Pakiet nr 7 Materiały elektryczne - część IV. Pakiet nr 8 Źródła światła. Pakiet nr 9 Materiały malarskie. Pakiet nr 10 Materiały budowlane, izolacje.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
44420000-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: 1) W Pakiecie nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10 na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 - nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. 2) W Pakiecie nr 8 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 - cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie: Zamawiający na realizację zamówienia w pakiecie nr 8 przeznaczył kwotę 10 220,00 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną to 29 824,25 zł brutto. 3) W Pakiecie nr 9 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, wynikającą z dokonania przez zamawiającego czynności z naruszeniem przepisów ustawy Pzp, które mają lub mogły mieć wpływ na wynik postępowania i nie są usuwalne, stanowią podstawę unieważnienia postępowania. Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający konstruując zapisy SIWZ omyłkowo dokonał nieprawidłowego opisu przedmiotu zamówienia w pakiecie nr 9 dla poz. od 2 do 5 oraz 7 formularza cenowego - załącznik nr 2 do SIWZ, tj. Zamawiający opisał jednostkę miary w litrach zamiast w sztukach, jednocześnie wymagając asortymentu (emalia olejna) w opakowaniach: - 0,9l dla pozycji nr 2, 3 - wymagana całkowita ilość 5 litrów - powinno być 5 sztuk, - 0,9l dla pozycji nr 4 - wymagana całkowita ilość 10 litrów - powinno być 10 sztuk, - 0,9l dla pozycji nr 5 - wymagana całkowita ilość 6 litrów - powinno być 6 sztuk, - 10l dla pozycji nr 7 - wymagana całkowita ilość 15 litrów - powinno być 15 sztuk, Określenie rodzaju opakowań oraz ich niepodzielność względem wymaganych w SIWZ ilości stanowi wadę na obecnym etapie postępowania mającą charakter nieusuwalny. Wskazany opis przedmiotu zamówienia jest elementem znaczącym i warunkującym złożenie prawidłowej, niepodlegającej odrzuceniu oferty przez zainteresowanych Wykonawców. Brak możliwości wyboru oferty najkorzystniejszej jest niemożliwą do usunięcia wadą na tym etapie postępowania. Nie jest możliwe w toku badania i oceny ofert dokonywanie zmian w opisie przedmiotu zamówienia. Zgodnie z wyrokiem KIO z dnia 20 czerwca 2012r., sygn. Akt: KIO 1184/12), nie jest możliwe w toku badania i oceny ofert dokonywanie zmian warunków zarówno podmiotowych, jak i przedmiotowych, nawet gdyby były one obiektywnie niezasadne z uwagi na ich np. nieracjonalność, czy trwałe przeszkody uniemożliwiające potwierdzenie spełnienia takiego warunku. W takim przypadku Zamawiający co najwyżej może rozważać unieważnienie postępowania. Powyższe zatem w pełni uzasadnia unieważnienie niniejszego postępowania na podstawie przesłanki z art. 93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 29 ust. 1 oraz art. 7 ust. 1 Pzp, gdyż naruszenie przepisów uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem drobnych materiałów laboratoryjnych
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej I st. w Zespole Szkół Muzycznych nr 2 im. Wojciecha Kilara w Rzeszowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego niskoemisyjnego (hybrydowego) dla Sądu Okręgowego w Rzeszowie
- Zakup sprzętu komputerowego dla WSPR w Rzeszowie - II postępowanie
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego
- Sprzedaż i dostawa drobnych materiałów zużywalnych niezbędnych do realizacji zadań dydaktycznych Wydziału Biologii, Ochrony Przyrody i Zrównoważonego Rozwoju
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.