eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław"utrzymanie czystości wraz z usuwaniem skutków zimy na terenach oraz w budynkach komunalnych i prywatnych administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-31

POZYCJA 11011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Inowrocław: "utrzymanie czystości wraz z usuwaniem skutków zimy na terenach oraz w budynkach komunalnych i prywatnych administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu" Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu, do kontaktów: Krystyna Glonek, ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3564304, fax 052 3564304, e-mail: pgkim@poczta.internetdsl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, własność samorządowa; zarządzanie nieruchomościami mieszkalnymi, zarządzanie nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub kontraktu. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "utrzymanie czystości wraz z usuwaniem skutków zimy na terenach oraz w budynkach komunalnych i prywatnych administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Inowrocławiu". 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 14. Główne miejsce świadczenia usług: Inowrocław. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług związanych z utrzymaniem czystości: powierzchni wewnętrznych budynków, tj. klatki schodowe, piwnice, strychów oraz sprzątanie pomieszczeń biurowych PGKiM Sp. z o.o. Powierzchni zewnętrznych, tj. chodników, wjazdów, podwórek i zieleńców oraz odśnieżanie w okresie zimowym chodników wzdłuż budynków i posesji od strony ulicy, chodników wewnętrznych, wjazdów, dojazdów i dojść do śmietników, na posesjach i nieruchomościach. Zamówienie podzielona na 2 zadnia z możliwością składania ofert częściowych: Zad. I. - usuwanie czystości oraz usuwanie skutków zimy w budynkach komunalnych i prywatnych administrowanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Inowrocławiu - ROM 1, Zad. II. - usuwanie czystości oraz usuwanie skutków zimy w budynkach komunalnych i prywatnych administrowanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Inowrocławiu - ROM 2 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Jak w punkcie III.2) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: pow. 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.04.2007; lub data zakończenia: 31.03.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium dla: Zad. I. - 5 000,00 zł Zad. II. - 2 600,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych przez Wykonawcę do oferty, oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o w pisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 - pkt 9, ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych), 4) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że Dostawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) Aktualne zaświadczenie z właściwego organu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające nie zaleganie z opłaceniem opłat i składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że Dostawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, właściwego organu ubezpieczenia społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Koncesja na obrót paliwami ciekłymi, 6) Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych, 7) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 1,2,3,4,5, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zmówienie, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (kopie dokumentów w języku polskim). 2. W celu potwierdzenia posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 70 000,00 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (zał. nr 4 do siwz ). Wymagana minimum 1 usługa o podobnym charakterze plus 1 referencja. b) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników - wymagane minimum 15 sprzątaczy na - 1 zadanie (zał. nr 5 do siwz), c) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (zał. nr 6 do siwz),3. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualna polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w wysokości min. 70 000,00 zł, b) sprawozdanie F-01 za 2006 r. W przypadku wykonawców niezobowiązanych do sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za 2006 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 4. Wypełnione załączniki: a) formularz ofertowy wykonawcy - zał. nr 1 do siwz, b) formularz cenowy - zał. nr 2 do swiz. c) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1-4 ustawy Pzp. - zał. nr 3 do siwz. 5. Dowód wniesienia wadium - należy załączyć do oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pgkim-inoworclaw.samorzady.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.02.2007, godzina 10:00, Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. zo.o. ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 1 piętro sekretariat.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.