Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-19
Biłgoraj: usługa w zakresie organizacji szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych
finansowanych ze środków Funduszu Pracy
Numer ogłoszenia: 109944 - 2013; data zamieszczenia: 19.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju , ul. Bohaterów Monte Cassino 38, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6850000, faks 084 6861671.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.bilgoraj.ibip.pl/public/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa w zakresie organizacji szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych finansowanych ze środków Funduszu Pracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji grupowych szkoleń dla osób bezrobotnych, w ramach Programu Specjalnego /A ja jestem kobieta pracująca/ finansowanego ze środków Funduszu Pracy w zakresie: Pierwsza pomoc przedmedyczna - 15 osób, Biznes w pigułce - 5 osób,.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.20.00-1, 80.57.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008r. Nr 69 poz. 415 z późn. zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie co najmniej 3 grupowe szkolenia dla co najmniej 10 osób dorosłych każde.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami posiadającymi co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w nauczaniu w zakresie objętym przedmiotem zamówienia lub takimi, które przeprowadziły co najmniej 3 szkolenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości w zakresie usług szkoleniowych - 10
- 3 - Kwalifikacje i doświadczenie kadry prowadzącej zajęcia - 40
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają zmianę umowy, gdy zmiany te są korzystne dla zamawiającego, a w szczególności dotyczą 1 terminu wykonania zamówienia 2 harmonogramu szkolenia 3 liczby godzin szkolenia 4 ceny 5 numeru konta 6 osób wykonujących zamówienie 7 miejsca wykonania zamówienia 8 programu szkolenia 9 ankiety oceniającej szkolenie 10 osób wyznaczonych do współpracy z Zamawiającym i Wykonawcą 11 sposobu organizacji szkolenia 12 materiałów szkoleniowych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.bilgoraj.ibip.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
ul. Bohaterów Monte Cassino 38
23400 Biłgoraj
tel84 6850000
fax84 6861671.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2013 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju ul. Bohaterów Monte Cassino 38 23400 Biłgoraj pok102 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pierwsza pomoc przedmedyczna 15 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie organizacji grupowego szkolenia dla osób bezrobotnych finansowanego ze środków Funduszu Pracy w ramach Programu Specjalnego /A ja jestem kobieta pracująca/ Szkolenie powinno obejmować 15 godzin zajęć tj. każdy uczestnik powinien odbyć 15 godzin zajęć, w tym 11 godz teorii oraz 4 godz. praktyki. Zajęcia praktyczne powinny odbywać się z podziałem na 2 grupy siedmio i ośmioosobową Program szkolenia powinien zawierać następujące zagadnienia 1.Zajęcia teoretyczne 11 godz. 1.1.Zasady udzielania pierwszej pomocy 1 godz. 1.2.Reanimacja krążeniowo - oddechowa dorosłego i dziecka 2 godz. 1.3.Postępowanie z poszkodowanym w wypadku samochodowym 1 godz. 1.4.Urazy kręgosłupa i rdzenia kręgowego, krwotoki, złamania, ciało obce w ranie 2 godz. 1.5.Zadławienia u dzieci i dorosłych 0,5 godz. 1.6.Uszkodzenie klatki piersiowej i brzucha 0,5 godz. 1.7.Ułożenie poszkodowanego-pozycja boczna bezpieczna 0,5 godz. 1.8.Utrata przytomności, omdlenia 0,5 godz. 1.9.Oparzenia termiczne i chemiczne 1 godz. 1.10.Psychologiczne aspekty udzielania pierwszej pomocy 1 godz. 1.11.Apteczka pierwszej pomocy 1 godz. 2.Zajęcia praktyczne 4 godz. 2.1.Organizacja miejsca wypadku, wzywanie pomocy 1 godz. 2.2.Resuscytacja krążeniowo oddechowa 3 godz. Zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach 8:00 - 18:00. Szkolenie powinno odbywać się przez trzy kolejne dni po 5 godzin lekcyjnych dziennie 45 min. przedzielone 15 min. przerwami.Miejsce odbywania szkolenia Biłgoraj. Sale wykładowe i miejsca przeznaczone do prowadzenia zajęć praktycznych powinny spełniać wymogi bhp i p.poż. uregulowane w przepisach odrębnych. Każda osoba powinna otrzymać: 1.podręcznik dotyczący pierwszej pomocy przedmedycznej, nie może być to podręcznik kopiowany, 2.długopis, 3.notatnik formatu A4 blok w kratkę klejony min. 100 kartek format A4, 4.teczkę z rączką do przechowywania i transportu dokumentów. Podana w ofercie cena powinna obejmować ogólny koszt szkolenia za wszystkich uczestników oraz koszt jednej osobogodziny szkolenia jedna osobogodzina szkolenia = cena szkolenia /liczba godzin szkolenia /liczba osób na szkoleniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.56.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości w zakresie usług szkoleniowych - 10
- 3. Kwalifikacje i doświadczenie kadry prowadzącej zajęcia - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Biznes w pigułce 5 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie organizacji grupowego szkolenia dla osób bezrobotnych finansowanego ze środków Funduszu Pracy w ramach Programu Specjalnego A ja jestem kobieta pracująca Szkolenie powinno obejmować 30 godzin zajęć tj. każdy uczestnik powinien odbyć 30 godzin zajęć w tym 25 godz. teorii oraz 5 godz. zajęć praktycznych Zajęcia powinny być prowadzone w jednej pięcioosobowej grupie szkoleniowej. Program szkolenia powinien obejmować następujące zagadnienia: 1.Moduł I Tworzenie planu przedsięwzięcia - 10 godz., w tym 5 godz. zajęć praktycznych, 2.Moduł II Podstawy prawne działalności gospodarczej - 5 godz. 3.Moduł III Zarządzanie firmą - 5 godz. 4.Moduł IV Marketing w małej firmie - 5 godz. 5.Moduł V Finanse w małej firmie - 5 godz. Zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach 8:00 - 18:00 . Zajęcia nie mogą trwać mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu maksymalnie po 8 godzin lekcyjnych 45 min przedzielone 15 minutowymi przerwami. Miejsce odbywania szkolenia: Biłgoraj. Sale wykładowe i miejsca przeznaczone do prowadzenia zajęć praktycznych powinny spełniać wymogi bhp i p.poż., uregulowane w przepisach odrębnych. Każda osoba powinna otrzymać: 1.podręcznik dotyczący prowadzenia działalności gospodarczej min. 100 stronicowy nie może być to podręcznik kopiowany, 2.długopis, 3.notatnik formatu A4 (blok w kratkę klejony min. 100 kartek format A4), 4.teczkę z rączką do przechowywania i transportu dokumentów, 5.nośnik pamięci Pendrive min. 2GB. Podana w ofercie cena powinna obejmować ogólny koszt szkolenia za wszystkich uczestników szkolenia oraz koszt jednej osobogodziny szkolenia /jedna osobogodzina szkolenia = cena szkolenia/liczba godzin szkolenia/liczba osób na szkoleniu/..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości w zakresie usług szkoleniowych - 10
- 3. Kwalifikacje i doświadczenie kadry prowadzącej zajęcia - 40
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach Zespołu Szkół Leśnych w Biłgoraju
- Dostawa oleju napędowego, benzyny bezołowiowej o liczbie oktanowej 95, 98 dla pojazdów i urządzeń będących własnością lub w użytkowaniu Gminy Biłgoraj
- Dostawa elementów umundurowania dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju z podziałem na części
- Modernizacja boiska szkolnego w ramach"Zagospodarowanie terenu SP nr 5 im. J. Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury" - renowacja ogrodzenia
- Modernizacja boiska szkolnego w ramach: " Zagospodarowania terenu SP nr 5 im. J. Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury".
- Modernizacja (przebudowa) dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowościach Dąbrowica, Wola Duża i Majdan Gromadzki
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie treningu gospodarowania budżetem oraz warsztatów coachingu na wyjeździe dla Uczestników Projektu "Razem dla aktywności"
- Organizacja 10-dniowego obozu profilaktycznego dla uczestników projektu pn. "Daj sobie szansę"
- UTWORZENIE I FUNKCJONOWANIE 4 KLUBÓW SAMOPOMOCY DLA SENIORÓW
- Usługi szkoleniowe w ramach Projektu "Ekonomy i praca - to się opłaca - edycja 2"
- Usługi społeczne - szkoleniowe, doradcze i terapeutyczne - dla uczestników projektu pn.: "Razem naprzeciw trudnościom ! - integracja społeczna w Gminie Moszczenica"
- Aktywna integracja w Mieście Grybów - usługa aktywnej integracji dla rodzin wymagających wsparcia oraz osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i innych zakwalifikowanych do projektu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.