Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-17
Gdańsk: dostawa transponderów do celów nawigacyjnych i badawczych dla jednostki pływającej r/v IMOR.
Numer ogłoszenia: 109402 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Morski w Gdańsku , ul. Długi Targ 41/42, 80-830 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. -58 3011641, 3018385.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.im.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa transponderów do celów nawigacyjnych i badawczych dla jednostki pływającej r/v IMOR..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa transponderów do celów nawigacyjnych i badawczych dla jednostki pływającej r/v IMOR, wg poniższego zestawienia: - Transponder Wideband Sub-Mini (WSM) - 2 szt. - Ładowarka baterii transponderów - 1 szt. - Kabel zasilania zewnętrznego transponderów (o dł. min. 0,5 m każdy) - 2 szt. - Transponder zwalniający LRT - 1 szt. - Kanister z linką ratunkową - 1 szt. Szczegółowy opis ww. dostawy, zawiera zał. nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.29.00.00 - Przyrządy i urządzenia badawcze, hydrograficzne, oceanograficzne i hydrologiczne 38.11.21.00 - Globalne systemy nawigacji i pozycjonowania (GPS lub równorzędne) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W zakresie doświadczenia: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością oferowanemu przedmiotowi zamówienia. Wykaz musi zawierać dostawę lub dostawy o łącznej wartości min. 55.000 zł. netto. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek w zakresie doświadczenia. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o prawidłowość i kompletność złożonych wszystkich oświadczeń i dokumentów, jakich zażądał Zamawiający, zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji. Zamawiający dokonywać będzie oceny spełniania wymaganych warunków wg formuły spełnia albo nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są do dostarczenia wraz z ofertą nw. oświadczeń i dokumentów: a)w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Oświadczenia podpisanego przez Wykonawcę stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ: - o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowaniu potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - o swojej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo zamówień publicznych. -o zapoznaniu się i akceptacji warunków opisanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. c) wypełniony Wykaz wykonanych dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem 17.04.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. Podmioty występujące wspólnie, zobowiązane są do wykazania, że łącznie wykonały dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem 17.04.2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie. Wykaz musi zawierać dostawę lub dostawy o łącznej wartości min. 55.000 zł. netto. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast kopii aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę nie wydaje się odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Podmioty występujące wspólnie, zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wymagane kopie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, muszą być złożone przez każdy podmiot..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.im.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Morski w Gdańsku, ul. Długi Targ 41/42, 80-830 Gdańsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 13:00, miejsce: Instytut Morski w Gdańsku, ul. Długi Targ 41/42, 80-830 Gdańsk - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wykonanie całodobowo badania lekarskiego osoby zatrzymanej oraz pobrania krwi osoby doprowadzonej do wytrzeźwienia przez funkcjonariuszy Policji na terenie działania KPP w Malborku.
- Zakup monitora poziomu bólu i pomp infuzyjnych w 4 pakietach
- Dostawa samochodu osobowo-ciężarowego z podwójną kabiną i zabudową typu skrzynia
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczenia laboratoryjnego nr B112 w budynku Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 4.
- Dostawa spektrometru dla Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku
- Wynajem urządzeń nagłośnieniowych i windy pod nagłośnienie wraz z ich montażem, obsługą i demontażem na potrzeby spektakli Międzynarodowego Festiwalu Teatrów Plenerowych i Ulicznych "Feta" w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.