Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-29
Rzeszów: Odnowa nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 989 Strzyżów - Lutcza 0+100 - 0+368 i 0+430 - 0+864 w m. Strzyżów
Numer ogłoszenia: 108805 - 2007; data zamieszczenia: 29.06.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie, ul. Boya Żeleńskiego 19a, 35-105 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8609490, fax 017 8609460.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 989 Strzyżów - Lutcza 0+100 - 0+368 i 0+430 - 0+864 w m. Strzyżów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: -frezowanie części nawierzchni; -odbudowę warstw konstrukcyjnych nawierzchni po rozebranym pomniku na skrzyżowaniu; -profilowanie nawierzchni betonem asfaltowym; -remont chodnika; -wykonanie w-wy ścieralnej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 3 000,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia -zgodnie z art. z art.24 ust. 1 i ust. 2 Pzp; 2)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: -Kierownik budowy-całkowite doświadczenie - min. 3 lata UWAGA! Ilość lat doświadczeń należy liczyć od daty wystawienia uprawnień o specjalności drogowej. 3)dysponują potencjałem sprzętowym - min.: 1.zespół do otaczania kruszywa min. 25 Mg/godz. 2.rozściełacz mas bitumicznych z podgrzewaną listwą zagęszczającą wstępnie min. 80% 3.walec statyczny samojezdny stalowy ciężki 15 Mg 4.walec statyczny samojezdny stalowy średni 10 Mg 5.walec statyczny samojezdny ogumiony ciężki 6.szczotka mechaniczna do czyszczenia ( sprężarka ) 7.skrapiarka 4)posiadają doświadczenie w realizacji robót - wykonanie min. 50 000 m2 odnów lub modernizacji nawierzchni zrealizowanych w technologii betonów asfaltowych w ciągu ostatnich 5 lat (na załączniku Nr 5 do oferty ) poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie (referencje). 5)udzielą gwarancji na wykonane roboty budowlane - min. 36 miesięcy. 6)dysponują możliwością przeprowadzenia n/w badań laboratoryjnych : -ekstrakcja -penetracja -pierścień - kula -stabilność -odkształcenie 7)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. II. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w następujacy sposób: spełnia/nie spełnia. III. Nie dopuszcza sie podwykonawstwa
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: IV. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ); 2)Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 2a)W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3)Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp - załącznik Nr 1 do oferty wraz z aktualnymi zaświadczeniami : a)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.; c)Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS) potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg załączonego wzoru - załącznik Nr 2 do oferty; 5)Wykaz osób wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do oferty, odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (załączyć kopie uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla Kierownika Budowy). 6)Wykaz sprzętu wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do oferty, niezbędnego do realizacji zamówienia. 7)Dane o doświadczeniu z ostatnich 5-ciu lat w zakresie określonym w pkt II.2.I.4 wg formularza stanowiącego załącznik Nr 5 do formularza oferty oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie (referencje). 8)Oświadczenie o okresie gwarancji - wypełnić na formularzu oferty. 9)Oświadczenie o możliwości wykonania badań wymaganych w pkt III.2.I.6. 10)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich, 35-105 Rzeszów, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, pok. Nr 8.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2007 godzina 11:00, miejsce: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich, 35-105 Rzeszów, ul. T. Boya Żeleńskiego 19a, pok. Nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Dostawa chromatografu gazowego z dozownikiem i spektrometrem mas typu potrójny kwadrupol
- Wykonanie prac projektowych polegających na wydzieleniu do realizacji I etapu budowy ronda Pobitno wraz z bypassami oraz pełnieniem (na prawach opcji) nadzoru autorskiego
- Zakup i dostawy środków dezynfekcyjnych.
- Zakup i dostawa owoców i warzyw oraz jaj do stołówki Internatu ZSE w Rzeszowie w 2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów przetworzonych, sypkich oraz przypraw dla potrzeb PZPW w Rzeszowie z podziałem na trzy części, w tym projektów RaP STEAM oraz Zdrowo-cyfrowo w przedszkolu II
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Zakliczyn
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Piwniczna w roku 2026
- Remont drogi wojewódzkiej nr 807 na odcinku od km 0+000 do km 1+240 na terenie gminy Maciejowice, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 279/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 16+430 do km 18+440 na terenie gminy Pilawa, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 278/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 694 od km 19+584 do km 20+933 na odcinku Brok-Glina na terenie gminy Brok, powiat ostrowski, województwo mazowieckie - nr postępowania 277/25
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych w roku 2026
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





