eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Kompleksowa obsługa prawna Dolnośląskiego Zakładu Przewozów Regionalnych we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-18

Wrocław: Kompleksowa obsługa prawna Dolnośląskiego Zakładu Przewozów Regionalnych we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 10871 - 2013; data zamieszczenia: 18.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Przewozy Regionalne" sp. z o.o. Dolnośląski Zakład Przewozów Regionalnych , ul. Małachowskiego 9, 50-084 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 717 14 00, faks 71 717 55 09.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: transport kolejowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa prawna Dolnośląskiego Zakładu Przewozów Regionalnych we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa prawna Przewozy Regionalne sp. z o.o. Dolnośląskiego Zakładu Przewozów Regionalnych we Wrocławiu w zakresie prowadzonej działalności, a w szczególności; a) zapewnienie bieżącej obsługi prawnej, b) doradztwo prawne, a w szczególności w zakresie prawa pracy, przepisów o związkach zawodowych, przepisów w zakresie transportu kolejowego, w tym przepisów w zakresie przewozów pasażerskich, znajomości przepisów w zakresie zdarzeń i wypadków kolejowych, c) opiniowanie projektów aktów prawnych wewnętrznych i zewnętrznych, d) opiniowanie umów, kontraktów, porozumień, listów intencyjnych itp.; e) doradztwo i opiniowanie w kluczowych sprawach z zakresu zamówień publicznych, f) ponadto, Wykonawca zobowiązuje się do reprezentowania Zamawiającego (po otrzymaniu pełnomocnictwa na piśmie) w sprawach związanych z jego bieżącą działalnością przed sądami powszechnymi, sądami polubownymi, organami administracji. g) Wykonywanie innych czynności powierzonych przez Zamawiającego, objętych zakresem świadczenia usług pomocy prawnej, zgodnie z potrzebami Zamawiającego. 2. Świadczenie usługi kompleksowej obsługi prawnej obejmować będzie w szczególności następujące gałęzie prawa: Prawo cywilne, Prawo gospodarcze, Prawo spółek handlowych, Prawo pracy, Zbiorowe prawo pracy, Prawo zamówień publicznych, Prawo przewozowe (w tym ustawa o transporcie kolejowym), Prawo o ochronie informacji niejawnych, Prawo o ochronie danych osobowych, Prawo autorskie i prawa pokrewne oraz inne dziedziny prawa dotyczące prowadzonej przez Zamawiającego działalności. 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania obsługi prawnej w siedzibie Zamawiającego przez trzy dni w tygodniu w wymiarze 6 godzin dziennie mieszczące się w przedziale godzinowym od 7.00 do 15.00 oraz w razie potrzeby Zamawiającego w innych dniach, aniżeli wskazanych jak wyżej. Zmiana godzin świadczenia obsługi nie wymaga zmiany niniejszej umowy i będzie uzgadniana pomiędzy stronami na bieżąco. Wykonawca zobowiązuje się, w sytuacjach pilnych, do udzielania porad prawnych Dyrekcji Zamawiającego (telefonicznie, faxem, mailem) w dni robocze poza określonymi jak wyżej. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu odrębne wynagrodzenie. Wykonawca zobowiązuje się do udziału w spotkaniach ze związkami zawodowymi, w tym w sporach zbiorowych, w dniach i godzinach wyznaczonych przez Zamawiającego, o ile spotkania takie odbędą się w innym terminie. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. Wykonawcy nie przysługuje odrębne wynagrodzenie z tytułu kosztów dojazdu na posiedzenia (rozprawy) przed sądami powszechnymi, sądami polubownymi, organami administracji publicznej, organami arbitrażowymi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze 79.11.00.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca: 1. wykaże, że posiada aktualny wpis na listę radców prawnych, a w przypadku osób wykonujących zawód adwokata - aktualny wpis na listę adwokatów. Aktualny wpis na listę radców prawnych lub adwokatów winien posiadać datę ważności, przy czym nie może być wystawiony później aniżeli 3 miesiące przed datą otwarcia ofert. 2. złoży oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca: 1.złoży oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4 do SIWZ 2. przedłoży wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w ilości i zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, zawierający minimum dwie usługi obejmujące swoim zakresem obsługę prawną podmiotów, świadczących usługi w zakresie przewozów kolejowych, o przychodzie rocznym Wykonawcy łącznie minimum: 40.000,- PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (do każdej wykazanej usługi jeden dokument), zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca: 1.złoży oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca: 1.złoży oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca: 1.złoży oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z Załącznikiem nr 1 SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: 1. Zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, 2. Wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa. 3. Zmiany osób reprezentujących, pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia drugiej strony, w następujących przypadkach: 1) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, 2) niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, 3) jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 4. W przypadku niemożności wykonywania obsługi prawnej przez wskazanego radcę prawnego/adwokata Zamawiający może wyrazić zgodę na taką zmianę pod warunkiem, że Wykonawca przez dokonaniem zmiany poinformuje Zamawiającego z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem, załączając stosowne dokumenty potwierdzające uprawnienia i kwalifikacje

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przewozyregionalne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja w wersji papierowej dostępna odpłatnie Cena : 30,00 zł Dolnośląski Zakład Przewozów Regionalnych we Wrocławiu ul. S. Małachowskiego 9 50-084 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2013 godzina 10:30, miejsce: Dolnośląski Zakład Przewozów Regionalnych we Wrocławiu ul. S. Małachowskiego 9 50-084 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.