eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa i wdrożenie oprogramowania dla Regionalnego Systemu Informatycznego służącego do wdrażania projektów w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-05-21

Kraków: Dostawa i wdrożenie oprogramowania dla Regionalnego Systemu Informatycznego służącego do wdrażania projektów w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 108548 - 2008; data zamieszczenia: 21.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Małopolskie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4300394, 6303408,6303122, fax 012 6160144,6303126.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolskie.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.wrotamalopolski.pl/BIP

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie oprogramowania dla Regionalnego Systemu Informatycznego służącego do wdrażania projektów w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, konfiguracja i wdrożenie oprogramowania służącego do obsługi projektów wdrażanych w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 (MRPO), monitoringu MRPO oraz przeprowadzenie niezbędnych szkoleń dla przyszłych administratorów systemu. W ramach zamówienia Wykonawca winien dostarczyć odpowiednio przygotowany system informatyczny zwany dalej Regionalnym Systemem Informatycznym, pozwalający prowadzić obsługę projektów wdrażanych w ramach MRPO, monitoring całego MRPO oraz dokonać jego konfiguracji do potrzeb Zamawiającego, wdrożyć system oraz przeprowadzić niezbędne szkolenia dla przyszłych administratorów systemu. System informatyczny będący przedmiotem niniejszego Zamówienia polega na rozbudowie działającego w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Małopolskiego (UMWM) Regionalnego Systemu Informatycznego i winien być w pełni kompatybilny z działającymi w jego ramach modułami. System informatyczny ma mieć charakter modułowy, umożliwiający tworzenie poszczególnych modułów stopniowo. System ma charakteryzować się elastycznością umożliwiającą jego dalszą rozbudowę w zależności od kolejnych wymogów określonych przez Zamawiającego. Docelowo system informatyczny ma umożliwiać zarządzanie, monitorowanie, kontrolę i ocenę wdrażania MRPO. Szacuje się, iż docelowo system ma umożliwiać pracę (do) 200 osób - pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego oraz Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości - Instytucji Pośredniczącej II Stopnia dla Wdrażania II Osi Priorytetowej MRPO. Ponadto system winien być kompatybilny z realizowanym przez Ministerstwo Finansów Krajowym Systemem Informatycznym SIMIK 2007-2013 (KSI). Lokalny system winien mieć możliwość przekazywania wymagalnych danych do KSI. Szczegółowy Opis Funkcjonalności określa przebieg procesu wdrażania projektów w ramach MRPO jak i monitoringu całego Programu. W szczególności obejmuje następujące procesy: - aneksowanie umów o dofinansowanie; - Generator Wniosków Płatniczych - dla celów sprawozdawczości i płatności; - rejestracja Wniosków Płatniczych; - kontrola projektów; - sprawozdawczość i monitoring projektów; - obsługa rozliczania projektów; - nieprawidłowości; - projekty kluczowe w ramach MRPO - preumowy; - Generator Karty Programu Rewitalizacji i Generator Karty Planu Rozwoju Uzdrowiska; - ocena Planów Rozwoju Uzdrowisk oraz Programów Rewitalizacji; - procedura odwoławcza na etapie realizacji projektów; - Pomoc Techniczna MRPO; - sprawozdawczość i monitoring MRPO; - certyfikacja wydatków w ramach MRPO; - prowadzenie rejestru dłużników; - prowadzenie rejestru podmiotów wykluczonych; - prowadzenie rejestru kwot odzyskanych; - rozbudowa panelu Beneficjenta; - rozbudowa panelu urzędnika; - raporty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość uzupełnienia modułów RSI o dodatkowe funkcjonalności niezbędne dla wdrożenia przedmiotu niniejszego Zamówienia. Uzupełnienie polegać będzie m.in. na dodaniu ewentualnych nowych walidacji do Generatora Kart Projektów i Generatora Wniosków Aplikacyjnych. Ponadto w związku z tworzeniem funkcjonalności aneksowanie umów, uzupełnienia wymagać będzie moduł umowy. Po zrealizowaniu dostawy (przed dokonaniem płatności) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wyłącznych praw autorskich do przedmiotu Zamówienia. Wykonawca zobligowany jest do: przekazania opisu architektury systemu, podania odpowiednich kodów źródłowych, dostarczenia instrukcji obsługi i instalacji programu oraz wersji instalacyjnej na nośniku. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia dotyczącego obsługi technicznej systemu dla administratorów programu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.12.10 - Oprogramowanie zarządzania projektem Kod CPV wg słownika 2008: 48.33.10.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania projektami Oryginalny kod CPV: 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.00.00 - Usługi w zakresie oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 150.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz spełniają następujące warunki szczegółowe: 1. Wykonawca musi się wykazać doświadczeniem w realizacji w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w realizacji zamówień obejmujących dostawę i wdrożenie, co najmniej po jednym z minimum trzech systemów z wymienionych poniżej: CRM system zarządzania relacjami z klientami, CMS systemy zarządzania treścią, DMS system zarządzania dokumentami, ERP system wspomagający zarządzanie przedsiębiorstwem, przy założeniu, że przynajmniej jedno zamówienie obejmowało dostawę dla minimum 100 stanowisk pracy i było o wartości minimum 200 tys. zł. 2. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1) Koordynatorem Projektu 2) 4 programistami. 3. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Wykonawca musi posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 150 tys. zł. lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150 tys. zł. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie Zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), ustanawiając Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). W takim przypadku warunki udziału w postępowaniu, dotyczące Wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (przy uwzględnieniu wymagań zawartych w pkt 7 ppkt 1 niniejszego ogłoszenia) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - Załącznik Nr 9 do SIWZ. f) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (przy uwzględnieniu wymagań zawartych w pkt 7 ppkt 2 niniejszego ogłoszenia) - zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do niniejszej SIWZ; g) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, (przy uwzględnieniu wymagań zawartych w pkt 7 ppkt 3 niniejszego ogłoszenia) wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z wykonawców, musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, mając na uwadze, że warunki w zakresie wymaganego doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy mogą spełniać łącznie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1/ W pkt 7 ppkt. 4 lit. a, c oraz d składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2/ W pkt 7 ppkt. 4 lit. b, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.1/ i 7.2/, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. 6. Wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć również oświadczenie o spełnieniu przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego (Załącznik Nr 7 do SIWZ) oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych wymagań. W tym celu Wykonawca musi przekazać specyfikację oprogramowania oraz szkoleń dla administratorów systemu (w formie opisu lub w postaci tabelarycznej), w szczególności: - Opis architektury logicznej systemu wraz ze specyfikacją komponentów oprogramowania, - Opis współpracy i automatycznej wymiany danych pomiędzy tworzonym na zlecenie Zamawiającego Regionalnym Systemem Informatycznym a Krajowym Systemem Informatycznym (SIMIK 2007-2013), - Opis sposobu zapewnienia poufności przesyłu danych pomiędzy poszczególnymi lokalizacjami, - Opis sposobu wykonywania backupu danych celem zabezpieczenia ich przed utratą wskutek awarii sprzętu, - Opis zakresu tematycznego szkoleń i harmonogramu szkoleń dla administratorów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule: spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, których wykaz zawiera pkt 7 niniejszego ogłoszenia. 7. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 9. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Termin wykonania zamówienia - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Departament Funduszy Europejskich Województwo Małopolskie 31-156 Kraków, ul. Basztowa 22.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Otwarcie ofert nastąpi dnia 30 maja 2008 r., o godz. 14:00 w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Wielickiej 72, 30-552 Kraków, pokój nr 422, piętro IV..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.