eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GorzkówWYPOSAŻENIE CENTRUM SPOŁECZNO-KULTURALNEGO W GORZKOWIE OSADZIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-11

Gorzków: WYPOSAŻENIE CENTRUM SPOŁECZNO-KULTURALNEGO W GORZKOWIE OSADZIE
Numer ogłoszenia: 108040 - 2011; data zamieszczenia: 11.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gorzków , ul. Główna 9, 22-315 Gorzków, woj. lubelskie, tel. 084 6838156, faks 084 6838111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: uggorzkow.bip.e-zeto.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYPOSAŻENIE CENTRUM SPOŁECZNO-KULTURALNEGO W GORZKOWIE OSADZIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Zakup sprzętu multimedialnego i informatycznego: 1. Telewizor plazmowy - 65 cali; 1 szt. 2. Stolik pod TV - 65 cali; 1 szt. 3. Uchwyt ścienny do telewizora; 1 szt. 4. Zestaw kina domowego; 1 szt. 5. Projektor multimedialny; 1 szt. 6. Ekran projekcyjny 240x180; 1 szt. 7. Urządzenie wielofunkcyjne do druku; 1 szt. 8. Komputer przenośny/laptop; 2 szt. 9. Konsola do gier; 1 szt. Część II -Zakup sprzętu sportowo-rekreacyjnego: 1. Stół do gry w bilard 127x254; 1 szt. 2. Trójkąt; 1 szt., kij bilardowy; 10 szt., komplet bill; 16 szt. 3. Stojak na kije; 1 szt. 4. Lampa do bilarda; 1 szt. 5. Piłkarzyki świetlicowe 117x68; 1 szt. 6. Stół do gry w tenisa 274x152,5x76; 1 szt. 7. Wioślarz; 1 szt. 8. Atlas treningowy; 1 szt. 9. Rower treningowy; 1 szt. 10. Bieżnia silnikowa; 1 szt. 11. Ławka uniwersalna: 1 szt. Część III - Wyposażenie pomieszczeń w meble biurowe, konferencyjne i biblioteczne. 1. Regał biblioteczny 180x90x40; 12 szt. 2. Regał ekspozycyjny na czasopisma 180x90x40 ; 1 szt. 3. Stół konferencyjny składany 180x70; 12 szt. 4. Krzesło konferencyjne; 50 szt. 5. Biurko narożne 140x75x90; 2 szt. 6. Fotel biurowy obrotowy; 2 szt. 7. Szafa na dokumenty 80x184x40; 2 szt. 8. Wieszak stojący 50/50/178; 2 szt. 9. Gablota ścienna wewnętrzna 595x670; 4 szt. 10. Gablota ścienna zewnętrzna 595x670; 1 szt. Część IV - Wyposażenie zaplecza kuchennego. 1. Taboret podwójny gazowy 2x 4,5 kw; 1 szt. 2. Kuchnia gazowa 4-palnikowa 90x60x85; 1 szt. 3. Patelnia elektryczna 70x76x85; 1 szt. 4. Piekarnik wielofunkcyjny z grillem; 1 szt. 5. Zmywarka 60x60,5x83; 1 szt. 6. Chłodziarko-zamrażarka 316+194 l.; 1 szt 7. Wózek kelnerski 86x54x88; 1 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 30.20.00.00-1, 37.40.00.00-2, 39.13.00.00-2, 39.22.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: uggorzkow.bip.e-zeto.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gorzków 22-315 ul Główna 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Gorzków 22-315 ul Główna 9 - sekretariat (pok nr 3).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja dofinansowana w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich - Odnowa i Rozwój wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup sprzętu multimedialnego i informatycznego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Telewizor plazmowy - 65 cali; 1 szt. 2. Stolik pod TV - 65 cali; 1 szt. 3. Uchwyt ścienny do telewizora; 1 szt. 4. Zestaw kina domowego; 1 szt. 5. Projektor multimedialny; 1 szt. 6. Ekran projekcyjny 240x180; 1 szt. 7. Urządzenie wielofunkcyjne do druku; 1 szt. 8. Komputer przenośny/laptop; 2 szt. 9. Konsola do gier; 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-2, 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup sprzętu sportowo-rekreacyjnego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stół do gry w bilard 127x254; 1 szt. 2. Trójkąt; 1 szt., kij bilardowy; 10 szt., komplet bill; 16 szt. 3. Stojak na kije; 1 szt. 4. Lampa do bilarda; 1 szt. 5. Piłkarzyki świetlicowe 117x68; 1 szt. 6. Stół do gry w tenisa 274x152,5x76; 1 szt. 7. Wioślarz; 1 szt. 8. Atlas treningowy; 1 szt. 9. Rower treningowy; 1 szt. 10. Bieżnia silnikowa; 1 szt. 11. Ławka uniwersalna: 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie pomieszczeń w meble biurowe, konferencyjne i biblioteczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Regał biblioteczny 180x90x40; 12 szt. 2. Regał ekspozycyjny na czasopisma 180x90x40 ; 1 szt. 3. Stół konferencyjny składany 180x70; 12 szt. 4. Krzesło konferencyjne; 50 szt. 5. Biurko narożne 140x75x90; 2 szt. 6. Fotel biurowy obrotowy; 2 szt. 7. Szafa na dokumenty 80x184x40; 2 szt. 8. Wieszak stojący 50/50/178; 2 szt. 9. Gablota ścienna wewnętrzna 595x670; 4 szt. 10. Gablota ścienna zewnętrzna 595x670; 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyposażenie zaplecza kuchennego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Taboret podwójny gazowy 2x 4,5 kw; 1 szt. 2. Kuchnia gazowa 4-palnikowa 90x60x85; 1 szt. 3. Patelnia elektryczna 70x76x85; 1 szt. 4. Piekarnik wielofunkcyjny z grillem; 1 szt. 5. Zmywarka 60x60,5x83; 1 szt. 6. Chłodziarko-zamrażarka 316+194 l.; 1 szt 7. Wózek kelnerski 86x54x88; 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.