Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-10
Pruszcz Gdański: Wykonanie wyceny Fermy Stary Wiec położonej na terenie gm. Liniewo,
oraz ustalenie pogorszenia stanu technicznego obiektów budowlanych
na terenie Gospodarstwa Rolnego Myszewo - gm. Nowy Staw z możliwością składania ofert częściowych
Numer ogłoszenia: 107958 - 2011; data zamieszczenia: 10.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku , ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wyceny Fermy Stary Wiec położonej na terenie gm. Liniewo, oraz ustalenie pogorszenia stanu technicznego obiektów budowlanych na terenie Gospodarstwa Rolnego Myszewo - gm. Nowy Staw z możliwością składania ofert częściowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wycena Fermy Stary Wiec stanowiącej zabudowaną działkę nr 175/6 o pow. 69,6123ha obręb Stary Wiec, gmina Liniewo, powiat kościerski; ustalenie pogorszenia stanu technicznego obiektów budowlanych na terenie Gospodarstwa Rolnego Myszewo, dz. nr 15/1, położonego na terenie Gminy Nowy Staw, powiat malborski oraz określenia zniszczenia i zużycia w stosunku do stanu na dzień wydzierżawienia z możliwością składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części w następujący sposób: Cześć 1 - Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest wycena Fermy Stary Wiec stanowiącej zabudowaną działkę nr 175/6 o pow. 69,6123ha obręb Stary Wiec, gmina Liniewo, powiat kościerski. Na terenie w/w działki znajduje się stanowisko archeologiczne wpisane do rejestru zabytków woj. pomorskiego. Szczegółowy wykaz budynków oraz wypis i wyrys znajduje się w załączniku nr A i B do SIWZ. Cześć 2 - Zadanie nr 2 Ustalenie pogorszenia stanu technicznego obiektów budowlanych na terenie Gospodarstwa Rolnego Myszewo, dz. nr 15/1, położonego na terenie Gminy Nowy Staw, powiat malborski oraz określenia zniszczenia i zużycia w stosunku do stanu na dzień wydzierżawienia. Należy ocenić pogorszenie stanu technicznego następujących budynków i budowli ( 11 obiektów) - obory jałownik; - obora murowana na 100 stanowisk; - kuźnia - stelmacharnia; - lokal mieszkalny - biuro na dz. 15/2; - waga samochodowa; - stacja paliw; - ogrodzenie stacji paliw; - płyta silosowa; - drogi, place, utwardzenia; - linia elektryczna NN; - instalacja wodociągowa..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy składający ofertę na zadanie nr 1: muszą wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jeden operat szacunkowy polegający na wycenie gospodarstwa zorganizowanego zabudowanego Wykonawcy składający ofertę na zadanie nr 2: muszą wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jeden operat szacunkowy określający stan techniczny budynków lub jeden operat określający utratę wartości w wyniku pogorszenia stanu technicznego budynków Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnego z treścią załącznika nr 2 do SIWZ oraz dokumentów wymienionych w ust 2.1.2 pkt 2 i pkt 3 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnego z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy składający ofertę na zadanie nr 1: a) wykażą, że dysponują osobą z uprawnieniami rzeczoznawcy majątkowego do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz.U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z poźn. zm.) oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami i oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, Wykonawcy składający ofertę na zadanie nr 2: a) wykażą, że dysponują osobą z uprawnieniami rzeczoznawcy majątkowego do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz.U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z poźn. zm.) i b) wykażą, że dysponują osobą z uprawnieniami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowalnej, zrzeszoną w Izbie Inżynierów oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami i oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnego z treścią załącznika nr 2 do SIWZ oraz dokumentów wymienionych w ust 2.1.2 pkt 4 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) w przypadku składania oferty przez rzeczoznawcę majątkowego musi on posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 12 października 2010r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej rzeczoznawcy majątkowego (Dz.U. z 2010 Nr 205, poz. 1357) - na minimalną sumę gwarancyjną ubezpieczenia wynoszącą równowartość w złotych co najmniej 25 000 euro, b) w przypadku składania oferty przez przedsiębiorcę określonego w art. 174 ust. 6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz.U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z poźn. zm.) musi on posiadać opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że przedsiębiorca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z sumą gwarancyjną ubezpieczenia nie niższą niż równowartość w złotych 25 000 euro. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia, złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ oraz dokumentów wymienionych w ust 2.1.2 pkt 5 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony i podpisany druk Formularz oferty zgodny w treści z załącznikiem nr 1 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
w Zadaniu nr 2 W przypadku opóźnienia wykonania przedmiotu zamówienia wynikłego z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, które zostaną udokumentowane, Zamawiający będzie miał prawo do wyznaczenia nowego terminu wykonania przedmiotu zamówienia potwierdzonego na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, ul. Powstańców Warszawy 28.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2011 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku z siedzibą w Pruszczu Gdańskim, ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wycena Fermy Stary Wiec stanowiącej zabudowaną działkę nr 175/6 o pow. 69,6123ha obręb Stary Wiec, gmina Liniewo, powiat kościerski. Na terenie w/w działki znajduje się stanowisko archeologiczne wpisane do rejestru zabytków woj. pomorskiego. Szczegółowy wykaz budynków oraz wypis i wyrys znajduje się w załączniku nr A i B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ustalenie pogorszenia stanu technicznego obiektów budowlanych na terenie Gospodarstwa Rolnego Myszewo, dz. nr 15/1, położonego na terenie Gminy Nowy Staw, powiat malborski oraz określenia zniszczenia i zużycia w stosunku do stanu na dzień wydzierżawienia. Należy ocenić pogorszenie stanu technicznego następujących budynków i budowli ( 11 obiektów) - obory jałownik; - obora murowana na 100 stanowisk; - kuźnia - stelmacharnia; - lokal mieszkalny - biuro na dz. 15/2; - waga samochodowa; - stacja paliw; - ogrodzenie stacji paliw; - płyta silosowa; - drogi, place, utwardzenia; - linia elektryczna NN; - instalacja wodociągowa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Dostawa wraz z montażem nowych tablic Systemu Dynamicznej Informacji Pasażerskiej
- Dostawa wraz z montażem mebli (zabudów stolarskich) do budynku Urzędu Miasta przy ul. Grunwaldzkiej 20 w Pruszczu Gdańskim
- Modernizacja dachu w budynku przy ul. 10 lutego 2, dachu i schodów zewnętrznych w budynku przy ul. 10 lutego 3 oraz dachu w budynku przy ul. 10 lutego 9 w Pruszczu Gdańskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Pruszczu Gdańskim przy ul. Jana Matejki 1
- Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego
- Rozbiórka budynku jałownika wraz z istniejącą infrastrukturą oraz uporządkowanie dz. nr 3/15, obręb Karżnica, miejscowość Rębowo, gmina Potęgowo, powiat słupski, woj. pomorskie
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie operatów szacunkowych w zakresie wyceny - LUB.WO.260.3.2025
- Świadczenie usług w zakresie wyceny nieruchomości znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa i położonych na terenie woj. śląskiego w podziale na 4 zadania- powtórzenie zadania nr 4
- Sporządzenie operatów szacunkowych część 5
- Sporządzenie operatów szacunkowych ustalających wartość rynkową prawa własności gruntów i wartość rynkową prawa własności gruntów przed podziałem jak i po w celu ustalenia wys. opłaty adiacenckiej.
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.