eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno"Budowa budynku gospodarczego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Niemojowicach"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-13

Ogłoszenie nr 107567 - 2017 z dnia 2017-07-13 r.

Opoczno: "Budowa budynku gospodarczego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Niemojowicach"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 529510-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 500000048-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczyńskiego, krajowy numer identyfikacyjny 59064843900000, ul. Kwiatowa 1A, 26-300 Opoczno, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 447 361 500, faks 447 361 500, e-mail zamowienia_publiczne@opocznopowiat.pl
Adres strony internetowej (URL): www.opocznopowiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa budynku gospodarczego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Niemojowicach"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OZ.272.18.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zakres realizacji inwestycji. 1.1. Kompleksowa realizacja budowy budynku gospodarczego wraz z infrastrukturą techniczną niezbędną do jego prawidłowego funkcjonowania. 1.2. Powierzchnia terenu do zagospodarowania wynosi - 1,350 ha, z czego : o powierzchnia zabudowy istniejących budynków 3346,80 m2 o powierzchnia istn. placów i dróg utwardzonych 2664,00 m2 o powierzchnia zabudowy budynku projektowanego 87,05 m2 o powierzchnia projektowanych dróg i chodników 106,50 m2 o powierzchnia terenów zielonych 7326,65 m2 1.3. Obiekty kubaturowe przewidziane do realizacji w ramach planowanej inwestycji : o Budynek gospodarczy przeznaczony do przechowywania niezbędnych maszyn i narzędzi oraz sprzętu do utrzymania porządku i czystości terenu Domu Pomocy Społecznej. Budynek jednokondygnacyjny nie podpiwniczony z dachem dwuspadowym, mieszczący w swej przestrzeni dwa pomieszczenia gospodarcze oraz jedno gospodarczo - garażowe. Dane techniczne budynku : kubatura - 403,00 m3, powierzchnia użytkowa - 73,88 m2 , powierzchnia zabudowy - 87,05 m2. Budynek o konstrukcji murowanej, posadowiony na ławach fundamentowych monolitycznych żelbetowych. Ściany fundamentowe wykonane z bloczków betonowych na zaprawie cementowo - wapiennej, ściany parteru z pustaków ceramicznych ocieplone od zewnątrz styropianem o gr. 10 cm. Budynek przykryty dachem dwuspadowym o konstrukcji drewnianej (wiązary deskowe), pokryty blachodachówką powlekaną. Bramy do pomieszczenia gospodarczego i garażowego - segmentowe ocieplane, drzwi zewnętrzne aluminiowe, okna z profili PCV. Wykończenie pomieszczeń - tynki ścian cem.-wap., okładzina z płytek ceramicznych, malowanie - farbami wodorozcieńczalnymi odpornymi na zabrudzenie, posadzki - na gruncie betonowe + płytki ceramiczne gresowe. Budynek wyposażony w instalacje wewnętrzną elektryczną. 1.4. Przyłącza infrastruktury technicznej: o przyłącze energetyczne wewnętrzne (od WLZ do budynku), 1.5. Obiekty zagospodarowania terenu: o podjazd z kostki betonowej gr. 8 cm o powierzchni 100,00 m2 o chodnik z kostki betonowej gr. 6 cm o powierzchni 6,50 m2 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Projekt budowlany i wykonawczy pn. "Budowa budynku gospodarczego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Niemojowicach wraz z wewnętrzną instalacją elektryczną" - załącznik nr 6 do SIWZ 2.2. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót w tym: 2.2.1. Ogólna Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dotyczących wykonania zadania inwestycyjnego pn. "Budowa budynku gospodarczego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Niemojowicach wraz z wewnętrzną instalacją elektryczną" 2.2.2. Szczegółowe specyfikacje Techniczne w częściach: o SST1 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne o SST2 - Betonowanie o SST3 - Tynkowanie o SST4 - Pokrywanie podłóg i ścian - układanie płytek ceramicznych na podłogach i ścianach o SST5 - Roboty malarskie o SST6 - Bezspoinowe systemy ocieplania ścian budynków o SST7 - Wykonywanie pokryć dachowych o SST8 - Nawierzchnia z kostki betonowej o SST9 - Instalacje elektryczne wewnętrzne - załącznik nr 7 do SIWZ 2.2.3. Przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45215200-9, 45111200-0, 45262300-4, 45410000-4, 45430000-0, 45442100-8, 45450000-6, 45260000-7, 45233000-9, 45311000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT156491.95
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Usługi Budowlane Wojciech Popecki, , Sitowa 54A, 26-300, Opoczno, kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 159554.37
Oferta z najniższą ceną/kosztem 159554.37
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 188348.64
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 7367.70
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.