eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Przebudowa sal zajęć w Katowickim Centrum Edukacji Zawodowej im. Powstańców Śląskich w Katowicach w ramach projektu "Start w praktykę - rozbudowa i modernizacja zawodowej infrastruktury edukacyjnej szkoły"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-12

Ogłoszenie nr 107349 - 2017 z dnia 2017-07-12 r.

Katowice: Przebudowa sal zajęć w Katowickim Centrum Edukacji Zawodowej im. Powstańców Śląskich w Katowicach w ramach projektu "Start w praktykę - rozbudowa i modernizacja zawodowej infrastruktury edukacyjnej szkoły"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Start w praktykę - rozbudowa i modernizacja zawodowej infrastruktury edukacyjnej szkoły

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 529130-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia prowadzi: Pełnomocnik Zamawiającego: Michał Słota, dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Katowicach, działający w imieniu i na rzecz Zamawiającego, na podstawie pełnomocnictwa z dnia 30.01.2017r. dyrektora Katowickiego Centrum Edukacji Zawodowej im. Powstańców Śląskich w Katowicach udzielonego w trybie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn.zm.). Adres do korespondencji: ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice.

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Katowickie Centrum Edukacji Zawodowej im. Powstańców Śląskich w Katowicach , krajowy numer identyfikacyjny 000196813, ul. ul. Techników 11, 40-326 Katowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 32 2566372, faks 32 2566372, e-mail kcez.sekretariat@gmail.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa sal zajęć w Katowickim Centrum Edukacji Zawodowej im. Powstańców Śląskich w Katowicach w ramach projektu "Start w praktykę - rozbudowa i modernizacja zawodowej infrastruktury edukacyjnej szkoły"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/432/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową sal zajęć nr 21 i 54, w szczególności: - Budowa dodatkowych wejść do klasopracowni 21 i 54 W pierwszej kolejności należy zdemontować istniejącą stolarkę okienną. Następnie rozebrać istniejący mur do poziomu posadzki. W następnej kolejności wykonać mur o szerokości 125 mm i grubości równej ścianie zewnętrznej budynku. Otwór w ścianie pod zabudowę drzwi powinien mieć wymiary 1500x2900 mm. Zastosować kotwienie projektowanego muru w spoinach wspornych co 500 mm prętami fi 6, długość zakotwienia150 mm. Osadzić ościeżnice i drzwi dwuskrzydłowe z naświetlem o wymiarach 1400(1000+400)x2800 mm. Domurowane ścianki należy wykończyć tynkiem cementowo- wapiennym, oraz pomalować dopasowując do istniejącej kolorystyki klasopracowni. Od strony zewnętrznej, nad wejściami zamontować daszek ze szkła hartowanego 2xl0mm na odciągach i uchwytach ze stali nierdzewnej, o wymiarach 1750x1250, identyczny jak w projekcie termomodernizacji budynku. Montaż daszku zgodnie z wytycznymi producenta oraz możliwością późniejszego ocieplenia budynku i montażu oświetlenia zewnętrznego. Przed wejściami należy osadzić wycieraczki stalowe ocynkowane o wymiarach 50xl00cm. - Utwardzenie terenu W pierwszej kolejności należy zdjąć humus, wykonać wykop oraz podbudowę z kruszywa łamanego zagęszczanego mechanicznie. Następnie wykonać ławy betonowe oraz ułożyć gazony. Gazony wypełnić kruszywem i humusem z wierzchu, osadzić obrzeża, wykonać podsypkę cementowo-piaskowa oraz ułożyć kostkę brukowa np. typu holand. W miejscach uzgodnionych z Inwestorem osadzić rury stalowe pod słupy tymczasowego zadaszenia. Średnicę i rozstaw rur dostosować do zadaszenie. Stosować spadki zgodne z dokumentacja projektowa. Stopnie wykonać z obrzeży betonowych osadzonych w ławach betonowych oraz kostki brukowej np. typu holand. W zakresie przedstawionym w części rysunkowej ułożyć mobilna ścieżkę z płyt betonowych 50x50 cm. - Utwardzenie istniejącego terenu z płyt chodnikowych W pierwszej kolejności należy zdjąć istniejące płytki chodnikowe oczyścić i przekazać inwestorowi. Następnie wykonać wykop oraz podbudowę z kruszywa łamanego zagęszczanego/mechanicznie. Następnie ułożyć obrzeża w ławach betonowych. Wykonać podsypkę cementowo-piaskowa oraz ułożyć kostkę brukowa np. typu holand. Przed wykonaniem utwardzenia należy zabezpieczyć fundamenty zgodnie z projektem termomodernizacji. - Wymiana humusu na poletkach Na poletkach egzaminacyjnych należy zdjąć 30cm warstwy wierzchniej ziemi, wywieźć i zutylizować, następnie z humusować na gr 30cm i obsiać mieszanka traw.Rodzaje zastosowanych materiałów oraz kolorystykę. - Instalacje elektryczne W ramach niniejszego zadania należy zamontować oświetlenie zewnętrzne nad projektowanymi drzwiami dwuskrzydłowymi w pomieszczeniu 21 i 54. Zasilenie opraw wykonać z istniejących puszek rozdzielczych przewodem kabelkowym YDY3xl,5mm2 pod tynkowo. Załączanie opraw projektuje się poprzez łącznik oświetleniowy 1 biegunowy p/t usytuowany wewnątrz pomieszczenia oraz niezalenie poprzez czujnik ruchu o 2 sensorach 180st/360st. Istniejący system alarmowy doprojektowuje się w pomieszczeniu sali nr 21 o cyfrową pasywną czujkę podczerwieni która należy połączyć równolegle z istniejącą w pomieszczeniu zaplecza Sali identyczna czujka. Podłączenia należy dokonać przy pomocy przewodu YTDY 8x0,5mm2 ułożonym w listwie elektroinstalacyjnej LS 15x10 n/t. Do metalowych elementów konstrukcyjnych budynku i obudów urządzeń elektryczny wykonać połączenia wyrównawcze przewodem DY4mm2. Ponadto należy wykonać dodatkowe podłączenia wyrównawcze łącząc miedzy sobą wszystkie elementy przewodzące obce z przewodem PE. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej opracowanej przez Projektowanie i Wykonawstwo "SOFT-PONT" Paweł Dygdoń, ul. Kolista25, 40-486 Katowice, stanowiącej integralną część niniejszej SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45111220-6, 45430000-0, 45262500-6, 45420000-7, 45421130-4, 45315100-9,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT72066.04
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
REGMAL Józef Galos , regmal.dobrawa@gmail.com, ul. Kasprzaka 34/56, 41-303, Dąbrowa Górnicza , kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 85577.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 85577.13
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 85577.13
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.