eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzłuchówDostawa komputerów i sprzętu multimedialnego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-12

Ogłoszenie nr 107307 - 2017 z dnia 2017-07-12 r.

Człuchów: Dostawa komputerów i sprzętu multimedialnego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Dzisiaj tworzymy przyszłość-program rozwijania kompetencji kluczowych w powiecie człuchowskim

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 70411-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 74549-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Człuchowski, krajowy numer identyfikacyjny 77097660000000, ul. ul. Wojska Polskiego 1, 77300 Człuchów, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 59 8342539, 8343461 do 463, faks 598 342 539, e-mail infrastruktura_bzp@czluchow.org.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.powiatczluchowski.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa komputerów i sprzętu multimedialnego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IN.272.06.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia stanowi część zadań projektu: "Dzisiaj tworzymy przyszłość-program rozwijania kompetencji kluczowych w powiecie człuchowskim", realizowanego przez Powiat Człuchowski. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym w proj. jest rozwój kompetencji kluczowych, podniesienie wiedzy i umiejętności niezbędnych na rynku pracy 90% ucz.: 1229 ucz. (628dz,601ch) oraz podniesienie kwalifikacji lub kompetencji 90% nauczycieli tj. 91n-li (70K,21M) z ponad 60% szkół w Powiecie Człuchowskim w terminie do 30.06 2018. Projekt przyczyni się do osiągnięcia celu szczegółowego RPO WP. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 1a-e do siwz stanowiące odpowiednio części od I do V. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV: 38652100-1, 30231300-0, 30236000-2, 38651000-3, 32300000-6, 32342300-5, 48500000-3, 48310000-4, 48620000-0, 39160000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego, foto i rtv
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 146 ust. 6 ustawy Pzp. W dniu 26 maja 2017 r dokonano wyboru najkorzystniejszych oferty, którą złożyła firma AKTIN sp. z o.o. 41-217 Sosnowiec ul. Grota-Roweckiego 38.Po upływie terminu w którym nie można zawrzeć umowy, Zamawiający przesłał stosowną Umowę drogą e-mailową do wyłonionego wykonawcy w celu jej podpisania i odesłania drogą e-mailową skanu w/w umowy oraz pisemnie na adres Zamawiającego. Z uwagi na brak reakcji ze strony Wykonawcy, w dniu 9 czerwca b.r. Zamawiający przesłał pisemnie umowę z podpisami swoich przedstawicieli. W reakcji na czynności Zamawiającego firma AKTIN oświadczyła, że do ceny oferty dotyczącej laptopów należy doliczyć podatek VAT. W związku z tym Zamawiający w piśmie z dnia 6 czerwca b.r. przedstawił stanowisko podtrzymujące decyzję co do ceny, która zadecydowała o dokonaniu wyboru oferty firmy AKTIN sp. z o.o. Pismem z dnia 7.06.2017 r. (data otrzymania 19.06.2017 r.) firma AKTIN sp. z o.o. oświadczyła, że odstępuje od podpisania umowy a pismem z dnia 21.06.2017 r. (data otrzymania 29.06.2017 r.) doprecyzowała, że odstępuje od podpisania umowy zarówno dla części 2 oraz 5. Dla części drugiej złożonych zostało 8 ofert, z czego tylko trzej Wykonawcy złożyli stosowne oświadczenia, a dwaj wskazali również nazwę towaru dla którego dostawa będzie prowadzić do powstania obowiązku podatkowego u Zamawiającego. Ten fakt przesądza, że siwz nie była doprecyzowana w jednoznaczny sposób. Wobec powyższego Powiat Człuchowski unieważnił czynność wyboru najkorzystniejszej oferty z dnia 26 maja 2017 r. dla części 2- Dostawa sprzętu komputerowego, foto i rtv, którą złożyła firma AKTIN sp. z o.o. 41-217 Sosnowiec ul. Grota-Roweckiego 38. Podstawa prawna: art. 7 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający nie zwrócił się do Wykonawców z prośbą o przedłużenie związania ofertą, a żaden z Wykonawców (z wyjątkiem firmy ATKIN sp. z o.o.) terminu związania ofertą nie przedłużył, to nie ma możliwości kontynuowania postępowania, gdyż ważność wszystkich ofert już wygasła. Z uwagi na upływ terminu związania ofertą, Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty spośród pozostałych złożonych ofert, zgodnie z uprawnieniem jakie daje mu art. 94 ust. 3 ustawy Pzp. Z wykładni celowościowej przepisu art. 93 ust. 1 pkt 7 uwzględniając odpowiednio art. 146 ust. 6 Pzp wynika, że wszelkie nienadające się usunąć wady, które mają lub mogą mieć wpływ na wynik postępowania, stanowią przesłankę jego unieważnienia np. wyrok KIO z 24.08.2011r. sygn. akt KIO 1689/11,wyrok KIO z 2.06.2011 r. sygn. akt KIO 1033/11, wyrok KIO z dnia 20.07.2010 r., sygn. akt KIO/UZP 1437/10.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu muzycznego
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 146 ust. 6 ustawy Pzp. W dniu 26 maja 2017 r dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty, którą złożyła firma PHPU ZUBER Andrzej Zuber 50-424 Wrocław ul. Krakowska 29C. Po upływie terminu w którym nie można zawrzeć umowy, Zamawiający przesłał stosowną Umowę drogą e-mailową do wyłonionego Wykonawcy w celu jej podpisania i odesłania drogą e-mailową skanu w/w umowy oraz pisemnie na adres Zamawiającego. Z uwagi na brak reakcji ze strony Wykonawcy, w dniu 9 czerwca b.r. Zamawiający przesłał pisemnie umowę z podpisami swoich przedstawicieli. Wyłoniony wykonawca firma PHPU ZUBER w dniu 20.06.2017 r drogą e-mailową, a w dniu 26.06.2017 pisemnie poinformował o odstąpieniu od podpisania umowy z uwagi na błędną kalkulację cenową. Zamawiający nie zwrócił się do Wykonawców z prośbą o przedłużenie związania ofertą, a żaden z Wykonawców (z wyjątkiem firmy ATKIN sp. z o.o.) terminu związania ofertą nie przedłużył, to nie ma możliwości kontynuowania postępowania, gdyż ważność wszystkich ofert już wygasła. Z uwagi na upływ terminu związania ofertą, Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty spośród pozostałych złożonych ofert, zgodnie z uprawnieniem jakie daje mu art. 94 ust. 3 ustawy Pzp. Z wykładni celowościowej przepisu art. 93 ust. 1 pkt 7 uwzględniając odpowiednio art. 146 ust. 6 Pzp wynika, że wszelkie nienadające się usunąć wady, które mają lub mogą mieć wpływ na wynik postępowania, stanowią przesłankę jego unieważnienia np. wyrok KIO z 24.08.2011r. sygn. akt KIO 1689/11,wyrok KIO z 2.06.2011 r. sygn. akt KIO 1033/11, wyrok KIO z dnia 20.07.2010 r., sygn. akt KIO/UZP 1437/10.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: zakup serwerów
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 146 ust. 6 ustawy Pzp. W dniu 26 maja 2017 r dokonano wyboru najkorzystniejszych oferty, którą złożyła firma AKTIN sp. z o.o. 41-217 Sosnowiec ul. Grota-Roweckiego 38.Po upływie terminu w którym nie można zawrzeć umowy, Zamawiający przesłał stosowną Umowę drogą e-mailową do wyłonionego wykonawcy w celu jej podpisania i odesłania drogą e-mailową skanu w/w umowy oraz pisemnie na adres Zamawiającego. Z uwagi na brak reakcji ze strony Wykonawcy, w dniu 9 czerwca b.r. Zamawiający przesłał pisemnie umowę z podpisami swoich przedstawicieli. Pismem z dnia 7.06.2017 r. (data otrzymania 19.06.2017 r.) firma AKTIN sp. z o.o. oświadczyła, że odstępuje od podpisania umowy a pismem z dnia 21.06.2017 r. (data otrzymania 29.06.2017 r.) doprecyzowała, że odstępuje od podpisania umowy zarówno dla części 2 oraz 5. Zamawiający nie zwrócił się do Wykonawców z prośbą o przedłużenie związania ofertą, a żaden z Wykonawców (z wyjątkiem firmy ATKIN sp. z o.o.) terminu związania ofertą nie przedłużył, to nie ma możliwości kontynuowania postępowania, gdyż ważność wszystkich ofert już wygasła. Z uwagi na upływ terminu związania ofertą, Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty spośród pozostałych złożonych ofert, zgodnie z uprawnieniem jakie daje mu art. 94 ust. 3 ustawy Pzp. Z wykładni celowościowej przepisu art. 93 ust. 1 pkt 7 uwzględniając odpowiednio art. 146 ust. 6 Pzp wynika, że wszelkie nienadające się usunąć wady, które mają lub mogą mieć wpływ na wynik postępowania, stanowią przesłankę jego unieważnienia np. wyrok KIO z 24.08.2011r. sygn. akt KIO 1689/11,wyrok KIO z 2.06.2011 r. sygn. akt KIO 1033/11, wyrok KIO z dnia 20.07.2010 r., sygn. akt KIO/UZP 1437/10.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.